Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke hatt noe i mot å ha han på benken i Spurs egentlig. Om han kan komme opp i nærheten av nivået han var på er han bedre enn de fleste backupene til Spurs offensivt i alle fall. Begynner å bli lei av at Parker/Livermore skal føre ball fremover på banen.

Men det ligger vel kanskje i kortene at han drar til en eller annen fransk klubb. Eller til gulfen.

Lenke til kommentar

Sitter altså ikke å venter på mål du heller, når Parker(altfor ofte i det siste) er den som prøver seg med ett rykk med ball? :hmm:

Nå scoret vel faktisk Spurs et mål mot Inter etter han hadde gjort nettopp det. Men nei. Jeg river meg i håret, kaster puter på TV-en og banner og skriker høyt... At det skal være mulig å spille så tafatt at man må la Parker være den som skal avansere med ball? Dembele er jo der, for faen! Og tyskeren sitter på benken!

Lenke til kommentar

Holtby er et kjempekjøp, ihvertfall for prisen han ble hentet, men han virker litt for ivrig til å vise seg frem og går ut i 110%.

Greit som innbytter og vi jager skåring, men vi ville fått mer ut av kvalitetene hans hvis han hadde roet seg litt når han har ballen.

Har kjempetro på han dog, var meget god for Schalke i CL, bl.a mot Arsenal.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Applaus fra meg om han går til Norwich. Gutten har vel bare lyst til å spille fast i Premier League, og ikke bli en benkevarmer som tjener fett. Det kan Norwich tilby. Michu var nok også på mange ønskelister i januar, men han svarte med å forlenge kontrakten med Swansea.

Lenke til kommentar

Applaus fra meg om han går til Norwich. Gutten har vel bare lyst til å spille fast i Premier League, og ikke bli en benkevarmer som tjener fett. Det kan Norwich tilby. Michu var nok også på mange ønskelister i januar, men han svarte med å forlenge kontrakten med Swansea.

Ja, det er pluss i boken. Alt for mye pengehor i fotballens verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...