Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://sport.uk.msn.com/football/features/articles.aspx?cp-documentid=155838912

 

"What's the point in having these appeals because there's no way in the world that was a red card?" the Newcastle captain said. "We've got to change the system because that is not right.

 

"He didn't touch the player, the lad's even said he didn't touch him, and I think everyone who's looked at it has agreed it's not a sending-off and it's not a red card, so how has he still got a three-game ban?

 

 

Har du sett taklinga? At Kevin Nolan seier at dei har sagt det gjer det ikkje sant. Han traff ikkje spelaren med knottane eller noko strakt bein, det er sant. Men han traff jo Stevenage-spelaren ganske greitt med alt anna enn det strake beinet. Forstår godt at Marriner gir raudt i den situasjonen. Når ein spelar hoppar inn i ei takling, har det ofte ikkje noko å sei om han vinn ballen eller ikkje. Om andre dommarar tykkjer det raude kortet var feil har ingenting å sei, så lenge Marriner ikkje rett ut har sagt at han gjorde ei feilvurdering (noko han tydelegvis ikkje har sagt til FA i alle fall).

 

Om lag 2min ut i videoen er taklinga om nokon er interesserte.

http://www.youtube.com/watch?v=e9SqAiRsWog

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke sett taklingen. Jeg ser ikke på noen kamper med Newcastle. Dommere som sier at det er feil rødt kort har heller ikke sett taklingen. Jon Ashton som ble taklet sier også at han ikke traff ham, og det er riktig det. Han treffer ballen. Men han har ikke sett taklingen han heller. Sålenge han ikke treffer spiller, han treffer ball er det irrelevant at kroppen treffer spilleren i etterkant. Det skjer i sånn ca 99% av alle taklinger.

Lenke til kommentar

Du argumenterer, for å si det sterkt, som en idiot akkurat nå.

 

Litt som dere gjorde når Ranger ble felt bakfra og dere fikk rødt kort mot Newcastle med andre ord?

 

Et eksempel til:

 

To be fair to referee Andre Marriner, at full pace it looked wild, but with the benefit of replays it was clear Tiote had scooped the ball away and a yellow card would have been more appropriate because of the nature of the tackle.

 

Marriner seemed unsure about which colour card to show and, again, where doubt exists, the benefit of any doubt should have gone to Tiote.

 

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1345657/Graham-Poll-Webb-right-send-Steven-Gerrard-awarded-penalty.html

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Haha, hvor faen kom den ifra? Sa glatt ifra at Ranger falt veldig lett, noe jeg enda mener.

 

Det er min mening, hvordan jeg framlegger den har noe å si med hvor bra jeg argumenterer for meg. Jeg kan mene de dummeste tingene i verden men fremdeles argumentere bra for dem. Det du gjør er noe helt annet.

 

"Jammen! Mennene på TV sier det er rett at jorden er flat, derfor er det riktig."

Lenke til kommentar

For det første er det en avgjørelse som går IMOT laget mitt, så da blir jeg ekstra gira. På samme måte som deg og Ranger. Og såklart jeg også hører på hva de som driver med det som jobb har å si, spesielt om man har pugget regelboka opp og ned i mente. Naturens takling er såklart kort, det har jeg sagt fra starten av, rødt, nei. Han tar ballen.

Lenke til kommentar

Helt idiotisk da vi nå må bruke Ward fast på backen. Latis får det i alle fall som han ønsker, han elsker jo Ward :)

Alle som senker Liverpool får en pluss i boka, uansett hvor mye han måtte suge. :love:

 

Når Wardy senker United på Molineux i starten av februar så skal jeg bestille drakt til deg. Regner med at den blir hengt opp på godplassen i stua.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...