Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Poll er en skrue som sier og har gjort mye rart, men er enig i at en 50 år gammel dommer bør legge fløyta på hylla når sporten har utviklet seg til et enormt tempo på banen.

Kom over et bilde fra en artikkel i Daily Mail, linjedommerens utsikt like før taklingen. Hva i all verden?

article-2294944-18C00FD0000005DC-379_634x453.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det var på topp til han å være. @Poll

Er forresten glad over at United kjører ifra City nå, 1.) Jo fortere det blir avgjort, jo mindre spenning/jo fortere blir det glemt. 2.) Håper pila kun peker en vei for City nå.

Endret av theHerd
Lenke til kommentar

Takk Gud! Nå har vel Rio, Cahill og Dawson alle trukket seg? Håper Newcastle-gutta her inne får ønsket sitt oppfylt og at Taylor også blir kalt opp.

Verdens ironi om at vi som ønsker å se Saylor i startelleveren får se han, og han blir langtidsskadet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Takk Gud! Nå har vel Rio, Cahill og Dawson alle trukket seg? Håper Newcastle-gutta her inne får ønsket sitt oppfylt og at Taylor også blir kalt opp.

Jeg ønsker selvsagt å se Steven Taylor få sjansen på bakgrunn av at han faktisk fortjener det, og har vært i knallgod form denne sesongen uten skadeavbrekk. Jeg unner han en plass i troppen da han også har lyst til det selv, og det har vært målet hans å bli kalt opp. Men jeg har aldri ment det skal være på bekostning av Rio som i mine øyne også har vært god i år. Derimot står jeg fast på at Taylor fortjener det mer enn Smalling, som jeg nesten tør å påstå bare ble kalt opp grunnet at han er i en klubb som ligger i topp 4 på ligatabellen. De må lære seg å se på spillere fra klubber som nødvendigvis ikke kjemper om ligagull hvert år.

Men som Mchansern påpeker, så vil det sikkert slå oss i fleisen om han blir kalt opp og ender med å bli langtidsskadet. Han er ikke akkurat kjent for en minimal skadehistorikk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...