Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Poll er en skrue som sier og har gjort mye rart, men er enig i at en 50 år gammel dommer bør legge fløyta på hylla når sporten har utviklet seg til et enormt tempo på banen.

 

Kom over et bilde fra en artikkel i Daily Mail, linjedommerens utsikt like før taklingen. Hva i all verden?

 

article-2294944-18C00FD0000005DC-379_634x453.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Takk Gud! Nå har vel Rio, Cahill og Dawson alle trukket seg? Håper Newcastle-gutta her inne får ønsket sitt oppfylt og at Taylor også blir kalt opp.

 

Jeg ønsker selvsagt å se Steven Taylor få sjansen på bakgrunn av at han faktisk fortjener det, og har vært i knallgod form denne sesongen uten skadeavbrekk. Jeg unner han en plass i troppen da han også har lyst til det selv, og det har vært målet hans å bli kalt opp. Men jeg har aldri ment det skal være på bekostning av Rio som i mine øyne også har vært god i år. Derimot står jeg fast på at Taylor fortjener det mer enn Smalling, som jeg nesten tør å påstå bare ble kalt opp grunnet at han er i en klubb som ligger i topp 4 på ligatabellen. De må lære seg å se på spillere fra klubber som nødvendigvis ikke kjemper om ligagull hvert år.

 

Men som Mchansern påpeker, så vil det sikkert slå oss i fleisen om han blir kalt opp og ender med å bli langtidsskadet. Han er ikke akkurat kjent for en minimal skadehistorikk.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...