Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suarez og RvP har vel vært jevngode frem til ut januar i år. Etter det har Suarez vært best. Samtidig har Suarez vært like uspiselig som i fjor i hele år. Nå får vi vel ikke vite hvor mange stemmer hver enkelt spiller har fått, men jeg tipper Michu har flere stemmer enn Suarez - rett og slett fordi Michu oppfører seg bedre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Føler ikke at de var særlig jevngode fram til januar. Persie scoret jevnt og trutt, og hadde allerede etter kampen mot Spurs scoret mot 15 av 19 klubber. De siste par månedene derimot har han vært helt ute av form, og Suarez begynner å puste Persie i nakken.

Lenke til kommentar

Puste Persie i nakken? Spillemessig har han vært head and shoulders above både RvP og Bale totalt sett denne sesongen. Det ser jeg lett, selv med United-briller på. Med objektive briller ser jeg også at Suarez er uspiselig for så godt som samtlige motstandere i PL.

 

Suarez har båret et middelmådig Liverpool hele sesongen.

RvP har vært god på et godt lag hele sesongen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Suarez har båret et middelmådig Liverpool hele sesongen.

RvP har vært god på et godt lag hele sesongen.

 

Kan like gjerne kåre Steven Fletcher som årets spiller hvis det skal være eneste kriteriet. Målene hans har faktisk sanket flere poeng enn Suarez sine.

Lenke til kommentar

Det har vært litt debatt rundt dette tidligere, men foreløpig er det ingen endring. Man kan vente med å stemme til ut i april, men den åpner for stemmer i februar en gang. For Suarez sin del tror jeg ikke det har så mye å si uansett. Bale derimot - kan nok få mindre stemmer enn han ville fått ved en avstemning på slutten av sesongen om han fortsetter å banke inn 2 og 3 mål i kamper fremover.

 

Liverpool-supportere jeg kjenner drar gjerne frem nedskallingen til Zidane som eksempel på at man vinner slike kåringer selv med "uheldige episoder". Jeg tolker det slik at nedskallingen til Zidane var et unntak, mens Suarez sine kontroverser stort sett er regelen.

 

Edit:

Ja, Fletcher kunne vært player of the year, hadde han vært like god som Suarez. Suarez er bedre og viktigere for Liverpool enn Fletcher er for Sunderland.

 

Jeg ville gjerne hatt en spillertype som Suarez i klubben min (United), men Suarez er den siste jeg kunne tenkt meg å ha i klubben min (Suarez/Tevez - de stiller egentlig ganske likt). Han er en fantastisk spiller - PLs beste til nå i år. Dessverre for seg selv og Liverpool gjør han også mye på fotballbanen som ikke gjør ham til en bedre spiller. Det får han rett og slett til å fremstå som en idiot som er lett å hate.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...