Teipball Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Bare jeg som synes det er rart at FA gir ut bøter i disse tilfellene og ikke gir spillerne karantene? Også rart at man gir en så stor bot hvis dommeren ikke følte det var så ute av kontroll at han ikke ga spillerne kort? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 FA bryr vel seg kun om cashen. Tjener mer på bøter enn på å utestenge de beste spillerne. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 "Luis Suarez has scored 29 goals for Liverpool this season which is more than Fernando Torres' 28 goals in 116 games for Chelsea." 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Har Torres scoret 28 mål for Chelsea ? Er det med mål på trening ? 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Kar på tv som vant billetter til flere CL-kamper med semi og finale, United - City, og omvisning på OT av en klubblegende: "Øh, nå ekke jeg så fotballinteressert, men det er vel bra det." 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Hvorfor ble han med i konkurransen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Var et eller annet Eurolotto eller noe, så han ville vel egentlig vinne penger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2013 Eurolotto ja, vant "spesialpremien". Premie man kan vinne via tilleggstall. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Har Torres scoret 28 mål for Chelsea ? Er det med mål på trening ? Tro det eller ei, men Torres har faktisk scoret i sju forskjellige turneringer denne sesongen. Ikke stort mer enn ett mål i hver dog... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Suarez årets Player of the Year? Ikke i følge Southamptons Hooiveld: http://www.express.co.uk/sport/football/384633/I-can-t-see-any-pro-voting-for-Luiz-Suarez Er forsovet enig - jeg hadde heller ikke stemt på en kar jeg direkte misslikte, selv om jeg var inneforstått med at han var "det beste valget om du ser bort i fra xxxx"... Tipper Bale blir årets spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Crouch var med på programmet Fantasy Football på Sky Sports i går, og han sa han stemte på Persie. Grunnen til dette var at Persie var flere lysår foran Suarez innen fristen for å stemme. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Suarez og RvP har vel vært jevngode frem til ut januar i år. Etter det har Suarez vært best. Samtidig har Suarez vært like uspiselig som i fjor i hele år. Nå får vi vel ikke vite hvor mange stemmer hver enkelt spiller har fått, men jeg tipper Michu har flere stemmer enn Suarez - rett og slett fordi Michu oppfører seg bedre... 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Føler ikke at de var særlig jevngode fram til januar. Persie scoret jevnt og trutt, og hadde allerede etter kampen mot Spurs scoret mot 15 av 19 klubber. De siste par månedene derimot har han vært helt ute av form, og Suarez begynner å puste Persie i nakken. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Puste Persie i nakken? Spillemessig har han vært head and shoulders above både RvP og Bale totalt sett denne sesongen. Det ser jeg lett, selv med United-briller på. Med objektive briller ser jeg også at Suarez er uspiselig for så godt som samtlige motstandere i PL. Suarez har båret et middelmådig Liverpool hele sesongen. RvP har vært god på et godt lag hele sesongen. 5 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Hvorfor er avstemningen så tidlig egentlig? Er jo utrolig merkelig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 Suarez har båret et middelmådig Liverpool hele sesongen. RvP har vært god på et godt lag hele sesongen. Kan like gjerne kåre Steven Fletcher som årets spiller hvis det skal være eneste kriteriet. Målene hans har faktisk sanket flere poeng enn Suarez sine. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Det har vært litt debatt rundt dette tidligere, men foreløpig er det ingen endring. Man kan vente med å stemme til ut i april, men den åpner for stemmer i februar en gang. For Suarez sin del tror jeg ikke det har så mye å si uansett. Bale derimot - kan nok få mindre stemmer enn han ville fått ved en avstemning på slutten av sesongen om han fortsetter å banke inn 2 og 3 mål i kamper fremover. Liverpool-supportere jeg kjenner drar gjerne frem nedskallingen til Zidane som eksempel på at man vinner slike kåringer selv med "uheldige episoder". Jeg tolker det slik at nedskallingen til Zidane var et unntak, mens Suarez sine kontroverser stort sett er regelen. Edit: Ja, Fletcher kunne vært player of the year, hadde han vært like god som Suarez. Suarez er bedre og viktigere for Liverpool enn Fletcher er for Sunderland. Jeg ville gjerne hatt en spillertype som Suarez i klubben min (United), men Suarez er den siste jeg kunne tenkt meg å ha i klubben min (Suarez/Tevez - de stiller egentlig ganske likt). Han er en fantastisk spiller - PLs beste til nå i år. Dessverre for seg selv og Liverpool gjør han også mye på fotballbanen som ikke gjør ham til en bedre spiller. Det får han rett og slett til å fremstå som en idiot som er lett å hate. Endret 16. mars 2013 av Sovehest Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2013 1257: DISALLOWED GOAL- Everton 0-0 Man City It's a goal for Everton. No! Kevin Mirallas lashes in from eight yards, but the assistant referee flags the Belgian offside. Replays seem to show he was level. It was a superb finish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå