Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller har Newcastle det med å avgjøre kamper på overtid/sent nå, sånn i motsetning til i fjor hvor de scoret tidlig og lå bakpå resten av kampen?

 

Jeg tar dette som et tegn på at du ikke så mange Newcastle-kampene i fjor.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tar dette som et tegn på at du ikke så mange Newcastle-kampene i fjor.

 

Nja. Ikke så veldig mange. Men om jeg ikke husker feil så var det en statistikk som gikk ganske langt ut i sesongen som sa at Newcastle ikke vant kamper de ikke scoret først i. Men nei, jeg har ikke mitt på det tørre når det gjelder hva som var fakta når det kom til tidspunktet på scoringene til Newcastle. Det var bare en følelse jeg hadde av hvordan Newcastle fremsto i fjor. Derav "er det bare meg?" og sånt.

Lenke til kommentar

Før Gouffran, Sissoko & co. kom hadde ikke Newcastle snudd en kamp i PL under Pardew, men etter de kom har jo Newcastle snudd tre av fire(?) kamper hvor de har ligget under. Det er jo veldig positivt. Men det har mye og gjøre med det faktum at Newcastle har litt mer kvalitet nå, tross skader, og faktisk kan bytte inn kvalitetsspillere. Men jeg er VELDIG uenig i at Newcastle spilte feigt (aka la seg bakpå etter et mål eller to) i fjor. Mot de lagene som åpenbart er bedrE, ja, men ikke de andre. Newcastle spilte til tider veldig mye flott fotball i fjor, selv om de var varierende der også siden Pardew la opp taktikken etter hvilke lag de møtte. Til og med et lass av folkene på RTG turde å innrømme at Newcastle var meget severdige i fjor.

 

Var jo også lassevis med skryt fra Man Utd-supporterne før Ben Arfa fikk en feilaktig dømt straffe på Old Trafford, for da ble ting veldig forandret. Etter det var Newcastle det kjipeste laget i PL osv.

 

 

-Rolf.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var jo også lassevis med skryt fra Man Utd-supporterne før Ben Arfa fikk en feilaktig dømt straffe på Old Trafford, for da ble ting veldig forandret. Etter det var Newcastle det kjipeste laget i PL osv.

 

Hvor har du dette fra? Det var en fryd å se Newcastle forrige sesong, og jeg syntes det var veldig kjipt da 4. plassen raknet bort de siste 3-4 kampene.

Lenke til kommentar

Her på forumet. Ble ekstremt mye skitkasting i retning Newcastle og oss supporterne etter den kampen. Når Jonas fikk rødt kort og vi selvsagt la oss bakover for å forsvare inn et poeng, så var vi ligaens kjedeligste lag osv osv, og det fortsatte lenge etter det. Skal ikke nevne navn, men folka vet det garantert selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kjipt å se trekningen uten engelske lag. Jaja, håper i det minste at Barca får skikkelig motstand denne gangen. Sier ikke nei takk til enda et par clasicoer.

 

Bayern vs Juventus

Real vs Gala

PSG vs Barcelona

Malaga vs Dortmund

 

Blir i hvert fall ingen tyrkisk dommer som hjelper Real denne gangen.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...