Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Kjip? God kvalitet handler om at man finner en fin kombinasjon av solid defensivt spill og effektivt angrepspill. At Liverpool ligger 26p unna lederen allerede etter 28 kamper vitner om tydelige mangler på den kvaliteten.

 

Men igjen så syter du bare på Liverpool :)

United 71

City 59

Tottenham 54

Chelsea 52

Arsenal 47

Liverpool 45

 

"Alle" ligger langt bak United, spesielt fra #3 og ned :)

Men vi vet alle at du blir småkåt hver gang du nevner Liverpool så du er tilgitt klemse_zpsb69bad27.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kvalitet

subst. m kvalitet () [kʋɑlɪ'teːt]

1 verdi for ulike kriterier, grad av dugelighet, klasse

 

Hvis du mener at Liverpool holder høy grad av dugelighet/klasse så er det kanskje på tide å pusse de røde brillene. Liverpool anno 12/13 er enten veldig gode eller veldig begredelige. Inntil nå nylig har det vært null stabilitet.

Lenke til kommentar

Gu hjelpe meg konemor må ha det artig med deg i huset :p

Synkroniserer dere mensen? :)

I hvilken regelbok er det der selvmål , vel utenom i Lattissefant sitt hode ;)

Men vi vet alle at du blir småkåt hver gang du nevner Liverpool så du er tilgitt klemse_zpsb69bad27.gif

Bare poengterer at du er en sur liten gubbe når det gjelder Liverpool, ikke noe annet :)

 

Kan du noen gang fokusere på sak og ikke person eller er det for mye å be om? Dette er et diskusjonsforum, ikke et dølt stand up-opplegg. På forhånd takk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Per dags dato, hvis du ser bort i fra Tottenham og West Brom, mener jeg at vi har spilt mer underholdene fotball en United de siste to månedene. Ja United består av mer kvalitet og bedre spillere, og jeg vil ikke si at vi har spilt den MEST underholdene fotballen i PL den siste tiden, men vi har tatt et betraktelig langt steg fra det kjipe dritt spillet under Dalglish til der hvor vi er i dag.

Lenke til kommentar

Per dags dato, hvis du ser bort i fra Tottenham og West Brom, mener jeg at vi har spilt mer underholdene fotball en United de siste to månedene. Ja United består av mer kvalitet og bedre spillere, og jeg vil ikke si at vi har spilt den MEST underholdene fotballen i PL den siste tiden, men vi har tatt et betraktelig langt steg fra det kjipe dritt spillet under Dalglish til der hvor vi er i dag.

 

Hvor er det underholdningsdelen kommer inn i bildet? Du var uenig med meg da jeg sa at Liverpool ikke holdt høy kvalitet, jeg nevnte aldri noe som helst om hvorvidt fotballen til Liverpool var underholdende eller ikke. Liverpool har ikke holdt høyt kvalitet siden 08/09 i mine øyne. Kvalitet er ikke synonymt med underholdende.

Lenke til kommentar
Sheikhs shake world game with plan for Dream Football League

 

The world’s leading football clubs are to be offered enormous financial inducements to participate in a 24-team tournament every two years in Qatar and neighbouring Gulf states, The Times has learnt.

 

Backed by the Qatari royal family, the self-styled “Dream Football League” (DFL) will release plans next month for a new club tournament that it hopes to establish as a rival to the Champions League and the Club World Cup.

 

Oil-rich billionaires could offer up to £175m to the world's biggest clubs just to take part in a summer 'Dream Football League'.

 

The tournament - to be held in six cities in the Gulf region every other year, starting in 2015 - would involve 24 elite clubs.

 

Organisers would hope to attract four English clubs from Manchester United, Manchester City, Chelsea, Arsenal, Liverpool and Tottenham Hotspur to take part, a report in The Times today claims.

 

The DFL would be bankrolled by the Qatari royal family in the hope it would rival or even overtake the Champions League and Club World Cup due to the eye-wateringly high sums involved.

 

The DFL would involve 16 permanent members with eight other teams invited to take part in each tournament.

 

The report says top clubs like Barcelona and Manchester United would be offered £175m to turn up - massively dwarfing the £47.3m Chelsea banked for actually winning the Champions League last season.

 

Matches would take place in the 40-degree heat of the Middle Eastern summer but officials have confidence in stadium climate-control technology which will also be used for the 2022 World Cup.

 

The project is apparently being driven from both Qatar and Paris after the recent takeover of Paris Saint-Germain by Qatari Sports Investment.

 

They would hope to entice Barcelona, given they are sponsored by the Qatar Foundation, shortly to be replaced by Qatar Airways.

 

Any participation by English clubs would further open up the huge financial chasm between the Premier League's big guns and the rest.

 

It is not known if Scottish rivals Celtic and Rangers would be invited to join the DFL, which would take place in odd-numbered years to avoid clashing with World Cups and European Championships.

 

It remains to be seen how the sport's governing bodies, national leagues and potential participants will react to the blueprints.

 

UEFA and the Premier League did not comment when approached by the newspaper yesterday.

 

Er folk positive til dette?

Lenke til kommentar

Nei, det vil gje dei inviterte klubbane for store økonomiske fordelar i forhold til klubbar som ikkje vert inviterte og skape eit endå skeivare økonomisk bilete enn det ein har pr i dag. Hadde sjølvsagt vore økonomisk attraktivt for klubbane som er velkomne med noko sånt, men sportsleg så er eg meir usikker. Meisterskap på sommaren gir spelarane mindre tid til å kome seg igjen etter lange sesongar og vil vere med på å legge visse begrensningar på pre-season, så sant ein tek turneringa seriøst og ikkje berre brukar den som ei oppvarming til sesongen som ein tener mykje pengar på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Korleis er det forresten med kjeldekritikken Latias?

 

"The article was written as a joke about what could be the future of football. Not that far from reality I guess."

Raphaël C. Forfattar av artikkelen som starta det.

 

Sport Witness: @securegb - Yesterday a hoax article appeared on a satire website in France about the Dream Football League.

 

 

Ser ut som at aviser rundt omkring nok ein gong har gått på ein smell.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...