Aleks Skrevet 11. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2013 Vi? Ute etter ny manager? Dummeste jeg har hørt. Aldri har ting klaffet så mye som med Rafa i stolen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Ønsker mer hets. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Fungerer dårlig i dagens fotball. Vi har gått fra til Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Ønsker mer hets. Helt enig! Bør jo være lov til å rope ut hva man mener om personer. Så lenge de ikke går på rase og sexualitet som han er inne på. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Against modern football! @TV2WikestadLiverpool øker billettprisene med 9 % (ikke The Kop) neste sesong. Prisøkningen siden 1989 er på formidable 716 % Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Against modern football! Hva er problemet her? Liverpool spiller jo ligaens beste fotball (ikke mine ord, men managerene som har møtt LFC de siste ukene). Skulle da bare mangle at kvalitet koster penger? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Fotball skal være for folket for supportere, fotball er lidenskap! Det skal ikke være business. For å sitere The Kop "Football without fans is nothing". Det er kanskje ikke en utvikling som skremmer tv "supporteren", men for vi som drar på kamper er ikke dette bra! Det at pengene tar overhånd er ikke bra. Bare se på AFC Wimbledon, og Austria Salzburg. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Det var sarkasme, det burde du ha skjønt da jeg nevnte Liverpool og kvalitet. Men ja, jeg er enig med deg. Stive billettpriser er ikke veien å gå. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 http://www.guardian.co.uk/football/2012/may/22/premier-league-ticket-prices-2012-13 Det var sarkasme, det burde du ha skjønt da jeg nevnte Liverpool og kvalitet. Men ja, jeg er enig med deg. Stive billettpriser er ikke veien å gå. Fortsatt like morsom som rektale blødninger 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Er det ikke egentlig FA vi burde rette pekefingeren på istedet for enkelt klubber? Hvis en klubb setter ned prisene sine så vil det bare gi en fordel til andre klubber, med mindre de følger etter. Burde ikke FA ha muligheten til å sette en maksgrense på priser? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Det var sarkasme, det burde du ha skjønt da jeg nevnteLiverpool og kvalitet. Det burde jeg jo faktisk ha fått med meg. For skylde på mye kaffe, lite søvn og stressende dag på jobb. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Er det ikke egentlig FA vi burde rette pekefingeren på istedet for enkelt klubber? Hvis en klubb setter ned prisene sine så vil det bare gi en fordel til andre klubber, med mindre de følger etter. Burde ikke FA ha muligheten til å sette en maksgrense på priser? Blir jo samme greia som med lønninger. Klubber med frie lønninger er mer attraktive enn de med lønnstak. Noen som vet hvordan de løser alt dette i Tyskland? Har tysk FA satt et lønnstak pluss maksgrense på billettprisene? Tysk fotball er utvilsomt mer publikumsvennlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Jeg vet ikke om Deutscher Fußball-Bund (DFB) har noen generelle regler på akkurat det, men i Tyskland har man den geniale 51% regelen. Den innebærer at fotballforeningen altså medlemsmassen i klubben skal eie minimum 51%. Dvs at de styrer. Investorer kan altså eie max 49% og dermed ikke kjøre gjennom sine ting, uten at representanter for medlemmene er enige og stemmer for dette på ett styremøte. Samme regler har man i feks Sverige. Mener at Barcelona også er bygget opp slik. Endret 12. mars 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Synes billettprisdiskusjonen er vanskelig. Selvfølgelig en voldsom økning, og ikke bra for lokale som ønsker å følge laget sitt, men kan på en måte også skjønne klubbenes argument. Så lenge de får fylt opp tribunene ønsker man selvfølgelig å få maksimalt med penger ut av hver tilskuer - sett veldig kynisk. Så dette er en diskusjon som ideelt sett bør tas et nivå høyere, det er jeg enig i. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Rio Ferdinand will not be charged over Fernando Torres incident. Howard Webb shown footage and deemed it not a red-card offence. Fergie Association slår til igjen. Webb har vært innom kontoret til Rednose nok en gang. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Det var sarkasme, det burde du ha skjønt da jeg nevnte Liverpool og kvalitet. Men ja, jeg er enig med deg. Stive billettpriser er ikke veien å gå. Hvorfor så kjip? Kan du ikke heller unne oss vår hevelse av kvaliteten på spillet på kun noen få sesonger? I fjor så jeg på hver eneste kamp etter jul uten noe spesielt engasjement, men nå er jeg dødsgira før hver eneste kamp til tross for at fjerdeplassen er ute av rekkevidde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Kjip? God kvalitet handler om at man finner en fin kombinasjon av solid defensivt spill og effektivt angrepspill. At Liverpool ligger 26p unna lederen allerede etter 28 kamper vitner om tydelige mangler på den kvaliteten. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Med bra så regner jeg med at de mener mest underholdende, og LFC har vært veldig underholdende i det siste, og spilt meget, meget godt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Kyle Walker og Jermain Defoe spilte veldig bra for Liverpool på søndag. Meget underholdende. Endret 12. mars 2013 av Sexylubb1 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2013 Underholdende er én ting, men å si at laget som ligger nærmere nedrykk enn ligagull holder høy kvalitet blir feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå