Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Benitez, whose rivalry with Ferguson stretches back to his time as Liverpool manager, did not attempt to shake the Scot's hand after the conclusion of a match that saw the holders come from 2-0 down to force a replay at Stamford Bridge.

 

"I was with my players celebrating," the Spaniard explained.

 

"Jeg drev og feiret med spillerne mine, derfor tok jeg ham ikke i hånda." Hva er det kelneren da klager over? Han er ikke noe bedre selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dembele er mektig irritert og prøver å late som ingenting, mens Suarez oppfører seg helt vanlig. Spursspillerne følte seg vel litt snytt, uten at de hadde noen grunn til det.

 

 

Jeg har en hardbarka Spurs supporter her på jobben jeg snakket med i dag, og han hadde ikke et vondt ord å si om Suarez.

 

Mente de rotet det til selv og at Dembele var en "kølle" :)

Endret av AllFather
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spurs tapte ikke den kampen fordi Dembele og Suarez fjaser litt etter et frispark. Men i selve fjasesituasjonen, så ser Dembele langt mindre komfortabel ut enn Suarez. Suarez får hånden i ansiktet og generelt "tafsing" til å se naturlig ut. Dembele lar seg provosere, og fortsetter vel etter kampen?

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg har en hardbarka Spurs supporter her på jobben jeg snakket med i dag, og han hadde ikke et vondt ord å si om Suarez.

 

Mente de rotet det til selv og at Dembele var en "kølle" :)

 

Og jeg har en hardbarka Liverpool-supporter som nabo som mener Suarez er en ufyselig "kølle" hver kamp, det så vi jo i "klinsjen" med Parker også hvor han blir irritert og låser beina til Parker etter at de begge faller.

Parker smiler og virker å få frem at han ikke mente å felle han, mens Suarez setter opp "se så tøff og morsk jeg er" trynet sitt.

 

At Dembele er en "kølle" forstår jeg helt ærlig ikke, da han reagerte som 9/10 andre spillere involvert i en slik klinsj med Suarez reagerer.

Så fort Suarez "skrus" på, er han en ufyselig slesking, selv om han virker å jobbe med det i andre situasjoner, det skal han ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Beviser igjen hvor svak Fergie er på overgangsmarkedet. Brukte £24m på en skadet nederlender som var inne i sitt siste år i stedet for å kjøpe Englands Messi for £20m. Sir Matt vrir seg nok i graven. Helt utrolig hvordan klubben hans blir drevet for tiden.

 

Fergie out.

Endret av Latias
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...