Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 ? Hva lurer du på? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ja, der røk den siste EL-plassen også. Nå er det kun 5. plassen som gir EL. Hva lurer du på? Dette Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Dette 1-4. plass = CL 5. plass = EL Ligacupvinner (Swansea) = EL FAC-vinner (evt. taperen hvis vinneren allerede er kvalifisert) = EL Som regel er begge finalistene i FA-cupen allerede klare for Europa, men det vil ikke være tilfellet i år. Derfor er Millwall/Blackburn/Wigan garantert plass i Europa neste sesong*, og det er kun 5. plassen i ligaen som kommer til å gi EL. * Med et lite forbehold om at Chelsea vinner FA-cupen og havner utenfor topp 5. Da er det naturligvis de som tar plassen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Fett, ingen Europa engang på Arsenal neste år altså. Blir jævlig spennende å se om det blir spillerflukt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Skal si Rio holder høy klasse for tiden. Trodde han tok albuen i bakhodet på Torres først, men det var heldigvis ikke så ille. 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Det der er ganske stygt, lurer på om de reagerer på det. For meg er det ikke forskjell på det der og et svakt klask i ansiktet 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Vet ikke om det går under violent conduct paragrafen til FA. Tipper han hadde fått et gult om Webb hadde sett det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Torres må være tidenes mobbeoffer i fotballen. Forhåpentligvis drar han hjem til Atletico i sommer og begynner å herje slik han en gang pleide å gjøre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Er ikke lett for han med folk som Rio på banen nei. Men nå har dessverre egen fans også begynt å miste tålmodigheten. 1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 For meg så det ut som Rio skulle klappe han litt på ryggen, men så la Torres seg ned meg en gang han var nær. Skjønner at Rio er irritert i etterkant. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Ser ikke ut som det er mye kraft i den "klappen" til Rio nei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Rio Ferdinand continued his somewhat unsporting week by shoving the back of Fernando Torres' head in an off-the-ball incident during Manchester United's 2-2 draw with Chelsea in the FA Cup quarter-final. The centre back, touted for a recall to Roy Hodgson's England squad, went in for a challenge with Torres and after the pair had got up, barged him with his forearm and kicked his achilles while the referee was looking the other way. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2291214/Rio-Ferdinand-shoves-Fernando-Torres-head-Manchester-United-v-Chelsea.html#ixzz2NAvVs3Gx Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 BARGED HIM WITH HIS FOREARM!!!!!1111 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 The centre back, touted for a recall to Roy Hodgson's England squad Mister all kredibilitet til Hodgson og co. hvis Rio ikke er tilbake på landslaget snarest. Vært en bauta hele sesongen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Hvordan er det oppskrytt at man skal hilse på hverandre etter kampen? Den dagen respekt for motstanderen forsvinner fra fotballen, da kan jeg love deg at denne sporten ikke kommer til å være brøkdelen av så populær den er nå. Respekt er essensiell uansett hvor man går i verden, fotballbanen ingen unntak. Å nekte å hilse på motparten etter å ha tapt en kamp vitner om en skikkelig tapermentalitet. http://www1.skysports.com/football/news/11668/8555666/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Hvorfor siterer du meg? Jeg kjenner ikke til saken og skal ikke uttale meg om den, men at Fergie er en dårlig taper er vel ingen stor hemmelighet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2013 Du gikk bare så hard ut mot det i den tråden så tenkte du ville finne det litt interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå