Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latias, du har absolutt ingen forutsetninger for å si at du hadde tatt et annet valg! Det blir det samme som alle de som sier at hadde de vunnet 20 millioner hadde de gitt enorme summer til veldedighet. Du vet ingenting om hva du vil tenke i en sånn situasjon og jeg er ganske sikker på at mange ville slitt stort med å gi fra seg en krone...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Latias, du har absolutt ingen forutsetninger for å si at du hadde tatt et annet valg! Det blir det samme som alle de som sier at hadde de vunnet 20 millioner hadde de gitt enorme summer til veldedighet. Du vet ingenting om hva du vil tenke i en sånn situasjon og jeg er ganske sikker på at mange ville slitt stort med å gi fra seg en krone...

 

Kvinner...

Lenke til kommentar

Latias, du har absolutt ingen forutsetninger for å si at du hadde tatt et annet valg! Det blir det samme som alle de som sier at hadde de vunnet 20 millioner hadde de gitt enorme summer til veldedighet. Du vet ingenting om hva du vil tenke i en sånn situasjon og jeg er ganske sikker på at mange ville slitt stort med å gi fra seg en krone...

 

Hvis du sier det så! Forren har skaffet seg en drømmeovergang. Han kommer til å tjene enorme pengesummer på å sitte på benken til Soton, det er jo kun det livet handler om. Penger. Dette kommer landslaget vårt også til å tjene stort på, at vår beste stopper varmer benken hos en engelsk middelmådighet! Alt er rosenrødt og ingen har lov til å være kritiske til noe som helst!

 

Ikke legg ord i munnen på andre er du snill. Du baserer hele innlegget ditt på noe jeg aldri har sagt. Jeg sa ingenting om hva jeg hadde gjort, jeg sa at 10/10 (som vil si 100 %) IKKE hadde gjort det samme. Det finnes nok av eksempler på spillere som har blitt værende i TL selv om de har fått tilbud fra utlandet, ergo er 10/10-påstanden din vås fra ende til annen.

Lenke til kommentar

Pga tippeligaen er oppskrytt. Ligaen i fritt fall. Forren er like oppskrytt som det norske landslaget. Fyren eier ikke talent. Er en grunn til at han har spilt i Norge i så lang tid og i tillegg blitt kalt for TLs beste spiller.

 

Tippeligaen oppskrytt?

Nå har jeg hørt det også..

 

Norske fotballsupportere gjør ikke annet enn å sutre og kritisere nivået ved hver eneste anledning.

Forren ble iaktatt av Fulham, Everton, Liverpool og Fulham, litt mange lag for en oppskrytt eller talentløs nordmann med dunbart.

Sannheten er at Forren tilhører en type spilleklasse som det er høy etterspørsel etter om dagen, nemlig spillende stoppere.

 

Ser også utviklingen hos de norske aldersbestemte-lagene, og talentene som er på vei ut i Europa (Dæhlie hos United er en av de, vi har også en målvakt hos City og en 16-åring signerte nettopp for Juventus, og flere eksempler er det).

 

Klart det skrytes av norske spillere når de gjør det bra, det skulle bare mangle, men det er langt mer sutring og flere besserweissere som bruker tid og energi på å klage over det norske nivået.

 

Norsk tippeliga er oppskrytt, er det noe den ikke er så er det vel nettopp det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan alle her gi faen i å være så etterpåkloke? Ja, Forren var en virkelig idiot som gikk til en PL-klubb da muligheten bød seg...

Ingen her hadde tenkt seg om i ett sekund med å gå til en PL-klubb omså Kim Jong Un sto klar til å kjøpe den.

 

_____________(to sitater, setter de sammen siden jeg svarer på begge)___________-

Nei, men hadde ikke noe bedre å sette inn. Uansett, poenget mitt er at Forren tok det samme valget som 10 av 10 her inne hadde tatt.

 

Vel, poenget mitt er at det var rart at Forren valgte akkurat Southampton. Det var rykter om Everton og Liverpool, og noen andre lag rundt samme nivå som Southampton enten i PL eller andre ligaer var sikkert interessert.

 

Jeg hadde som en Tippeligaspiller i 999/1000 ganger valgt å gå til Southampton hvis jeg hadde fått tilbudet. Men hvis jeg samtidig hadde hatt tilbud fra Aston Villa, Celta Vigo, Torino eller Nürnberg (gitt at disse hadde en trener som jeg visste ikke ville få sparken samme dag som jeg signerte kontrakten) hadde jeg heller valgt en av dem. (i tillegg kommer selvsagt språk og alt sånt inn)

 

Men jeg vet selvsagt ikke noe som hvor mange klubber og eventuelt hvilke som ville ha Forren. Hvis det bare var Southampton som ville ha han skjønner jeg valget 100%, men jeg trodde det var større interesse.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...