Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misforstår jeg, eller var det en som kjøpte United-drakt med nr. 32 ETTER at Tevez gikk til City?

 

Han kjøpte 32-drakt dagen før han skulle på United-City i 2009, Tevez sin første kamp mot oss etter overgangen. At han kom levende ut av OT er ikke annet enn et under.

Lenke til kommentar

Han kjøpte 32-drakt dagen før han skulle på United-City i 2009, Tevez sin første kamp mot oss etter overgangen. At han kom levende ut av OT er ikke annet enn et under.

Hvorfor i all verden...? Lurer virkelig på hva som surret rundt i hodet på fyren i gjerningsøyeblikket. Priser seg nok heldig som er i live ja.

Endret av theHerd
Lenke til kommentar

Snakk om sola:

 

Carlos Tevez has been arrested by police in Macclesfield on suspicion of driving while disqualified.

 

The Manchester City player was under a six-month driving ban when he was stopped by officers on the edge of the town on Thursday evening.

 

Herlighet, finnes det virkelig en større klovn enn Tevez?

Lenke til kommentar

Dette er fullstendig feil selvsagt.

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10011057

 

http://www.nordlys.n...icle6473119.ece

 

http://www.rb.no/lok...icle3845720.ece

 

Her har du et knippe artikler over piloter blir blendet med laser i Norge, og tar skade av det.

 

Laser er sterkt nok til å blinde på større avstander enn folk tror.

 

" Men om en laserstråle kan distrahere så mye at det er en fare for landingen vet han ikke.

 

– Det kommer jo an på hvor kraftig strålen er. Det er uansett ingenting å gamble med, sier Brataas og håper den som har gjort dette får en skikkelig smekk av politiet."

 

Jeg synes det er veldig rart at ingen spillere klager over dette, eller at ingen spillere virker distrahert på banen.

Lenke til kommentar

Haldningar er ein ganske sterk grunn til at det ikkje vil gå. Eg trur mange profesjonelle fotballspelarar (for så vidt i ein del andre idrettar også) vil måtte omstille tankesettet sitt betraktelig før noko sånt kunne vere aktuelt. Litt same problematikk som med homofile fotballspelarar egentleg. Knapt nokon som tør å stå fram grunna haldningane i idretten.

 

I tillegg så måtte det vere den perfekte kandidaten for å få det til, trur eg. Ei som virkelig klarar å ta respekt og vise kven som er sjef frå dag ein, taklar eit enormt press, for ho vil truleg som første kvinnelege toppsjef verte granska verre enn alle sine mannlege kollegaer til saman og ho måtte fått full støtte frå alt frå styre til supportarar og tilsette i klubben.

Lenke til kommentar

Når det kommer til å få jobben kan det kanskje være noen problemer ja. Men de kan yte en minst like god jobb. Om fordommer mot kvinner i sporten sitter like dypt som homofile er vanskelig å si, men om det gjør det er det noe som må fikses etter min mening. Sikkert vanvittig mange kvinner dere ute som har potensiale til å bli en toppmanager.

Lenke til kommentar

Tenkte absolutt ikkje på kompetansen. Er heilt sikker på at det finst mange kvinner som med rett kompetanse og rett erfaring kunne gjort fantastisk gode jobbar, men om dei vert motarbeidde frå alle hald, så er det ikkje noko hjelp i kor dyktige dei er.

 

Og så må dei sjølvsagt lære seg offsideregelen.... :whistle:

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...