Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Lite jeg hater mer innenfor fotball. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2289782/Frank-Lampard-David-Luiz-targeted-laser-pens-Steaua-Bucharest-v-Chelsea.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Snakk om å ødelegge fotballen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Men forstyrrer det spillerne på noen som helst måte? Ser ikke ut som det irriterer dem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Vet ikke om det forstyrrer dem direkte, men er ikke denne typen laser skadelig for øynene? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvis de viser irritasjon vinner fansen. Klart de merker å få en grønn laser i øyet. 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hvis de viser irritasjon vinner fansen. Klart de merker å få en grønn laser i øyet. Hvorfor er dette klart? Har du noen gang sett en spiller (på dette nivået, avstanden er altså en viktig faktor) som har blunket av den laseren. For meg virker det som den (eventuelle) blendende effekten forsvinner fullstendig. Vet ikke om det forstyrrer dem direkte, men er ikke denne typen laser skadelig for øynene? Godt mulig. Jeg bare spørr fordi jeg lurer og ikke vet Endret 7. mars 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Prater bare av egen erfaring. Men når jeg tenker meg om var det rød laser, om det gjør noen forskjell? Har jo vært i medier flere ganger at man ikke må bruke lasere på fly fordi pilotene kan bli blendet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Aner ikke om det gjør noe forskjell. Men avstanden er i alle fall kortere og effekten regner jeg med er større i det tilfellet. (uten at jeg er noen laserekspert) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Har ikke vært borti noe sterkere enn jallalasere kamerater har kjøpt på Mallorca selv så vet ikke. Gikk bare ut i fra det i og med at fansen bruker det på motspillere. Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 7. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2013 Liverpool's official twitter handle urged everyone to ask question for Stewart Downing (#AskDowning). Here are some of them : Q.Jamie Carragher has seen some things during his time at Anfield, but... how did the poor guy feel when he first played with you? Q.If you were a footballer, what would your preferred position be? Q.In 2009 Pogatetz said you would eventually join a top 4 club. Do you think that will ever happen? Q.So you left Aston Villa for Champions League football. How's that working out for you? Q.How did it feel to have more arrests than assists last season? How do the Liverpool strikers feel when they are stood in the box for the 978th time, waiting for you to cross the ball? Q.how do you sleep at night knowing you get paid for trying to play football Q.How did you feel last season knowingTim Howard was closer to lifting the golden boot than you? Q.Did you laugh when Liverpool brought you for 18 million? Q.Did you feel that Messi robbed you when he won the Ballon D'or? Q.What will you wear when you win the Ballon D'or next year? Please don't wear what Messi did, OK? Q.You finished 230948th on the Ballon D'or list, behind my mate Mak who plays for my school team. Did you expect to finish this high? Q.When you retire, will you ever think of starting a career as a professional footballer? Q.Which stadium has the comfiest bench? 12 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Bale er vel den tredje beste spilleren i verden for øyeblikket Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Vet ikke om det forstyrrer dem direkte, men er ikke denne typen laser skadelig for øynene? Det kommer an på avstand og laserklasse. Det skal jo en del til for å faktisk ødelegge en netthinne, men det bildet hvor Lamps får strålen rett på øyet, ser virkelige ikke bra ut.. Strålingen som de blir utsatt for, skader muligens netthinnene, men det skal nok en del til før netthinnene faktisk rives løs. Grønn laser er jo den sterkeste, og det kan være farlig selvom det er en "jallalaser", plutselig stråler den over evne og gjør blind på sekunder. Hater slikt selv, ja. Uansett hvem som blir utsatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Liverpool's official twitter handle urged everyone to ask question for Stewart Downing (#AskDowning). Here are some of them : Herregud som jeg lo av de der. Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2013 14 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Husker faktisk den der, en ting var at jeg var livredd for å miste Bale, men faen så provosert jeg ble av at Harry hele tiden var ute etter Downing. Tror Poolfansen kan slappe av hvis QPR holder seg oppe, da slår Harry endelig til! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvorfor er dette klart? Har du noen gang sett en spiller (på dette nivået, avstanden er altså en viktig faktor) som har blunket av den laseren. For meg virker det som den (eventuelle) blendende effekten forsvinner fullstendig. Dette er fullstendig feil selvsagt. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10011057 http://www.nordlys.no/nyheter/article6473119.ece http://www.rb.no/lokale_nyheter/article3845720.ece Her har du et knippe artikler over piloter blir blendet med laser i Norge, og tar skade av det. Laser er sterkt nok til å blinde på større avstander enn folk tror. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 Piloter får det jo gjennom glass da, som vel gjør at strålingen blir verre? At det er farlig for spillerne tviler jeg sterkt på, men jeg tror nok de legger merke til det. Er jo ikke verre enn å snu litt på hodet. Er ikke lett å treffe med laser når de løper, hvertfall ikke i øyenene. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 7. mars 2013 Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Mobilisert for moro skyld. 20 personer spredt på tribunene under en tippeligakamp, og valgt et tilfeldig, men felles offer, på banen. Uansett hvor han snur seg, så vil laseren være der. Harmløs laser selvfølgelig, kun blendende. Endret 7. mars 2013 av The Red Knight Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 At Podolski er på den lista og ikke Ronaldo/Messi burde vel gi et noenlunde greit svar på spørsmålet ditt. Eget kallenavn faktisk. Særheten når uante høyder. Har du glemt 32- sameboe? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. mars 2013 Del Skrevet 8. mars 2013 Legen - wait for it - dary!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå