Jørgen Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Interessant lesning om Mourinho og AVB: http://blogs.thescore.com/counterattack/2013/03/06/horncastle-mind-games-a-comparison-between-the-training-methods-of-mourinho-and-villas-boas/#comments 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Van Persie med 25%, haha. For en utrolig gjeng. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Synes du det er rart at en spiller som har bytta klubb denne sommeren som i tillegg går til den klubben med flest fans selger flest drakter? Btw, er denne statistikken bare for folk i England? Tydeligvis bare spillere fra England, men den tar ikke med hva folk i Norge kjøper f.eks? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Kommer jo an på hvordan du mener det er harmløst. Harmløst som i at det ikke utøves vold er riktig, men det er ikke harmløst i den forstand å respektere dommeren eller å la være å undergrave hans autoritet. Man kan ikke sutre på dommernivået og deretter forsøke å fornærme de eller undergrave autoriteten deres. Får ikke akkurat rekruttert flere (og bedre) dommere på den måten. Problemet er vel at dette vanligvis straffes med gult kort gjør det ikke? Blir litt poengløst å gi et gult kort når de røyk ut og gule kort ikke blir med til neste år så langt jeg vet. Hjalp sikkert endel at han tok dommeren i hånda etterpå og. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Btw, er denne statistikken bare for folk i England? Tydeligvis bare spillere fra England, men den tar ikke med hva folk i Norge kjøper f.eks? Det står jo "in the UK", så jeg regner med at det kun gjelder for draktsalg innenfor UK. På verdensbasis (og da spesielt i Asia) hadde Kagawa banket både Gerrard og Rooney tror jeg. Og folk som slenger ut "haha, for en utrolig gjeng" kjenner nok ikke til konteksten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvilken kontekst? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Det står jo "in the UK", så jeg regner med at det kun gjelder for draktsalg innenfor UK. På verdensbasis (og da spesielt i Asia) hadde Kagawa banket både Gerrard og Rooney tror jeg. Ja, det var det jeg tenkte. Men lurte litt på om de mente "in the UK" som "PL-spillere" siden det tross alt ikke er noen Ronaldo, Messi eller lignende der. Endret 7. mars 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Skulle likt å sett en sånn oversikt på verdensbasis. Tipper Becks kommer meget, meget høyt oppe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvilken kontekst? Den Teipball forklarte tidligere, at United er største klubb i verden med rundt 6,6 millioner fans i UK. Kombinert med storsigneringen sist sommer er det ikke overraskende at Persie soleklart topper lista. Og ja, folk som kjøper drakter med navn bakpå er fortsatt sære. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Har ei Tottenham-drakt med mitt eget kallenavn bakpå. Er det innafor? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Ja, det var det jeg tenkte. Men lurte litt på om de mente "in the UK" som "PL-spillere" siden det tross alt ikke er noen Ronaldo, Messi eller lignende der. At Podolski er på den lista og ikke Ronaldo/Messi burde vel gi et noenlunde greit svar på spørsmålet ditt. Har ei Tottenham-drakt med mitt eget kallenavn bakpå. Er det innafor? Eget kallenavn faktisk. Særheten når uante høyder. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Den Teipball forklarte tidligere, at United er største klubb i verden med rundt 6,6 millioner fans i UK. Kombinert med storsigneringen sist sommer er det ikke overraskende at Persie soleklart topper lista. Og ja, folk som kjøper drakter med navn bakpå er fortsatt sære. Helt klart at det er en avgjørende faktor, ja. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Bare jævelig kjedelig United har en fast inntekt på draktsalget sitt, ikke per solgte drakt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Har ei Tottenham-drakt med mitt eget kallenavn bakpå. Er det innafor? Var en kar på OT på tirsdag med United drakt og eget kallenavn/etternavn bakpå. En som ropte "Ey Kang, you don't belong here you cunt! til han etter kampen - så flirte hele gjengen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Det blir ikke mer useriøst med eget navn på drakta. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Eget kallenavn faktisk. Særheten når uante høyder. Det står ikke Sexylubben altså! Den nyeste drakten min er forøvrig ren. Jeg er egentlig enig med dere. Endret 7. mars 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvis du er lubben, og hadde hatt sexylubben bakpå drakten hadde det faktisk vært mindre sært enn både ditt eget navn og de fleste andre kallenavn. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Bare jævelig kjedelig United har en fast inntekt på draktsalget sitt, ikke per solgte drakt. Virkelig? Dette virker veldig rart. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Så akkurat Chelsea spille. 2,5 % av draktkjøperne bør kanskje revurdere om fotball er noe for dem. Endret 7. mars 2013 av Latias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå