Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du det er rart at en spiller som har bytta klubb denne sommeren som i tillegg går til den klubben med flest fans selger flest drakter?

 

Btw, er denne statistikken bare for folk i England? Tydeligvis bare spillere fra England, men den tar ikke med hva folk i Norge kjøper f.eks?

Lenke til kommentar

Kommer jo an på hvordan du mener det er harmløst.

Harmløst som i at det ikke utøves vold er riktig, men det er ikke harmløst i den forstand å respektere dommeren eller å la være å undergrave hans autoritet.

 

Man kan ikke sutre på dommernivået og deretter forsøke å fornærme de eller undergrave autoriteten deres.

Får ikke akkurat rekruttert flere (og bedre) dommere på den måten.

Problemet er vel at dette vanligvis straffes med gult kort gjør det ikke? Blir litt poengløst å gi et gult kort når de røyk ut og gule kort ikke blir med til neste år så langt jeg vet. Hjalp sikkert endel at han tok dommeren i hånda etterpå og.

Lenke til kommentar

Btw, er denne statistikken bare for folk i England? Tydeligvis bare spillere fra England, men den tar ikke med hva folk i Norge kjøper f.eks?

 

Det står jo "in the UK", så jeg regner med at det kun gjelder for draktsalg innenfor UK. På verdensbasis (og da spesielt i Asia) hadde Kagawa banket både Gerrard og Rooney tror jeg.

 

Og folk som slenger ut "haha, for en utrolig gjeng" kjenner nok ikke til konteksten.

Lenke til kommentar

Det står jo "in the UK", så jeg regner med at det kun gjelder for draktsalg innenfor UK. På verdensbasis (og da spesielt i Asia) hadde Kagawa banket både Gerrard og Rooney tror jeg.

 

Ja, det var det jeg tenkte. Men lurte litt på om de mente "in the UK" som "PL-spillere" siden det tross alt ikke er noen Ronaldo, Messi eller lignende der.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Ja, det var det jeg tenkte. Men lurte litt på om de mente "in the UK" som "PL-spillere" siden det tross alt ikke er noen Ronaldo, Messi eller lignende der.

 

At Podolski er på den lista og ikke Ronaldo/Messi burde vel gi et noenlunde greit svar på spørsmålet ditt. :p

 

Har ei Tottenham-drakt med mitt eget kallenavn bakpå. Er det innafor?

 

Eget kallenavn faktisk. Særheten når uante høyder.

Lenke til kommentar

Har ei Tottenham-drakt med mitt eget kallenavn bakpå. Er det innafor?

 

Var en kar på OT på tirsdag med United drakt og eget kallenavn/etternavn bakpå. En som ropte "Ey Kang, you don't belong here you cunt! til han etter kampen - så flirte hele gjengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...