InsertNumLock Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hehe, godt og høre litt forskjellige meninger. Enig at det er et forferdelig spørsmål å skulle svare på når de fleste av oss ikke hadde fått tilbud som banemannskap engang. Endret 5. mars 2013 av Hille Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Med mindre Tottenham faktisk hadde et tilbud på bordet til meg, som matchet, eller var i nærheten av, et evt. Arsenal-bud, så hadde jeg ikke hatt kvaler ved å gå til Arsenal om jeg faktisk var god nok til det. Jeg forstår fotballspillere. Og jeg forstår folk med mye penger. Det som er nok for oss er ikke nødvendigvis nok for dem som allerede har et skyhøyt forbruk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Alt blir jo antakelser, og da må man bare svare etter som hva man tror og vet om seg selv som person. Jeg er en av de raringene som heller ville blitt en Ledley King, enn en som vinner trofèer annethvert år. Hadde jeg vært god nok hadde flere klubber spurt etter meg, og da hadde jeg utifra hvordan jeg har lært meg selv å kjenne takket nei til Arsenal og gått til Watford. Hadde fortsatt tjent nok til å kunne ha levd av rentene ut livet etter karrieren. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Horer hele gjengen! Aldri om jeg hadde signert for Arsenal! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Horer hele gjengen! Aldri om jeg hadde signert for Arsenal! Thank you! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 How much do we get for $10? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Eg tror ikkje på dere. Dere mener det sikkert nå, men... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Vet ikke hva som er verst. Offsidefella til United eller avslutningen til Kenny. Eg tror faktisk det verste er united spilleren som krangler med dommeren og får en detaljert forklaring av dommeren på hvorfor det faktisk ikke er offside. Kanskje det er litt der problemet ligger.... Sånn utenom det: Hadde signert for ethvert lag i øverste divisjon i alle de store europeiske ligaene. Hadde dretti i om eg var united supporter. Så hadde eg spilt fletta av alle og signert drømmekontrakten med United etter noen år! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=i4OW7PSHvqg I Libanon får man i det minste sagt det om man er misfornøyd med dommeren! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Liker at han ene vakta løper rundt med maskingevær og. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Hvilket nivå var dette? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2013 Her ser man årsaken til at dommerne må klare diverse løpstester. Det blir så lite spennende jakt når spilleren er latterlig mye raskere enn dommeren. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 I Libanon får man i det minste sagt det om man er misfornøyd med dommeren! Sikker på at det ikke er juniorfotball i Groruddalen? 5 Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Hvilke lag setter sjansene sine i år? En grov oversikt, iallefall Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Telegraph Sport @TelegraphSport Rio Ferdinand escapes Uefa sanction for sarcastically applauding Turkish referee Cuneyt Cakir: http://soa.li/sSUJKpk #MUFC Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Bra, det blir for dumt å bli straffet for noe så harmløst. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Sikker på at det ikke er juniorfotball i Groruddalen? Pøh, juniorfotball i Groruddalen er så uskyldig som du får det. Forresten, erstatteren til Alsaker er klar. Endret 7. mars 2013 av Latias Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 (endret) Bra, det blir for dumt å bli straffet for noe så harmløst. Kommer jo an på hvordan du mener det er harmløst. Harmløst som i at det ikke utøves vold er riktig, men det er ikke harmløst i den forstand å respektere dommeren eller å la være å undergrave hans autoritet. Man kan ikke sutre på dommernivået og deretter forsøke å fornærme de eller undergrave autoriteten deres. Får ikke akkurat rekruttert flere (og bedre) dommere på den måten. Endret 7. mars 2013 av Snurreleif 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Han Alsaker-duden og Stokke-duden burde kommentere sammen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2013 Pøh, juniorfotball i Groruddalen er så uskyldig som du får det. Forresten, erstatteren til Alsaker er klar. Alsaker skriker MYE høyere enn det der når Liverpool scorer. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå