Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre Tottenham faktisk hadde et tilbud på bordet til meg, som matchet, eller var i nærheten av, et evt. Arsenal-bud, så hadde jeg ikke hatt kvaler ved å gå til Arsenal om jeg faktisk var god nok til det. Jeg forstår fotballspillere. Og jeg forstår folk med mye penger. Det som er nok for oss er ikke nødvendigvis nok for dem som allerede har et skyhøyt forbruk. :)

Lenke til kommentar

Alt blir jo antakelser, og da må man bare svare etter som hva man tror og vet om seg selv som person.

 

Jeg er en av de raringene som heller ville blitt en Ledley King, enn en som vinner trofèer annethvert år.

 

Hadde jeg vært god nok hadde flere klubber spurt etter meg, og da hadde jeg utifra hvordan jeg har lært meg selv å kjenne takket nei til Arsenal og gått til Watford.

Hadde fortsatt tjent nok til å kunne ha levd av rentene ut livet etter karrieren.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er verst. Offsidefella til United eller avslutningen til Kenny.

Eg tror faktisk det verste er united spilleren som krangler med dommeren og får en detaljert forklaring av dommeren på hvorfor det faktisk ikke er offside.

 

Kanskje det er litt der problemet ligger....

 

Sånn utenom det: Hadde signert for ethvert lag i øverste divisjon i alle de store europeiske ligaene. Hadde dretti i om eg var united supporter.

 

Så hadde eg spilt fletta av alle og signert drømmekontrakten med United etter noen år! :D

Lenke til kommentar

Bra, det blir for dumt å bli straffet for noe så harmløst.

 

Kommer jo an på hvordan du mener det er harmløst.

Harmløst som i at det ikke utøves vold er riktig, men det er ikke harmløst i den forstand å respektere dommeren eller å la være å undergrave hans autoritet.

 

Man kan ikke sutre på dommernivået og deretter forsøke å fornærme de eller undergrave autoriteten deres.

Får ikke akkurat rekruttert flere (og bedre) dommere på den måten.

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...