Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål. Hadde faktisk en diskusjon om dette med et søskenebarn som er Tottenhamfan.

Han er oppvokst med kompiser som er Arsenalfans, og hater derfor Arsenal verre en pesten.

Om han hadde fått kontrakttilbud i Arsenal så mener han plent at han hadde takket nei.

Selv mener jeg det hadde vært idiotisk å si nei til et slikt tilbud.

 

Si at en av dere fikk tilbud om å spille for en klubb dere "hater". Hadde dere takket ja?

Lenke til kommentar

Hadde nok følt meg rimelig skitten hadde jeg signert en kontrakt med United. Men selv en dårlig fotballspillers lønn hadde vært fristende for min del. Blir som å si at hvis man var tysker under krigen så ville man garantert vært på opposisjonen sin side. Umulig å vite.

Lenke til kommentar

Lett å sitte bak skjermen og bastant påstå at man ikke hadde signert for rivalen. Tipper flere av dere ikke hadde greid å motstå fristelsen om et tilbud fra rivalen faktisk hadde dukket opp. Som profesjonell fotballspiller har man gjerne andre prioriteringer enn for eksempel følelser.

Lenke til kommentar

Ville heller spilt i et Championship-lag enn å spille for Arsenal, Chelsea og West Ham.

Fulham kunne ha gått da det egentlig er et "snilt" lag, men jeg hadde måtte tenkt lenge på det.

 

Hadde jeg kunne valgt av alle lagene utenom Tottenham i PL hadde jeg nok sagt Swansea.

Swansea eller kanskje Everton, hadde ikke vært så dumt nei.

Lett å sitte bak skjermen og bastant påstå at man ikke hadde signert for rivalen. Tipper flere av dere ikke hadde greid å motstå fristelsen om et tilbud fra rivalen faktisk hadde dukket opp. Som profesjonell fotballspiller har man gjerne andre prioriteringer enn for eksempel følelser.

Jepp. De som kommer i en sånn situasjon har jo som regel arbeidet hardt i mange år for å komme dit de er. Blir fort litt annerledes da.

Lenke til kommentar

Men nå stilles jo spørsmålet til oss som ikke er profesjonelle fotballspillere.

 

La oss si at Arsenal hadde sett på meg som en erstatter for polakken i mål, da våger jeg å anta at flere klubber er interesserte i mine tjenester.

Hadde en tysk klubb (la oss si Wolfsburg), eller en Championship klubb (Watford) vært interesserte, så ville jeg heller vurdert en av de, da lønna uansett ville vært god nok til å kunne leve det livet jeg vil, men samtidig hatt større sjanse for å få spille fotball.

 

Pluss at jeg vil slippe å spille for en rival av klubben i mitt hjerte!

Lenke til kommentar

Har tenkt på det selv og kommet fram til at det er det mest idiotiske spørsmålet du kan stille. Den verdenen fotballspillere lever i er som natt og dag i forhold til... vel, absolutt alle sammen.

 

Hadde jeg vært en fotballspiller på et nivå som tilsa at jeg kunne spille der; aldri i verden.

 

Hadde jeg blitt oppringt i dag og blitt tilbudt kontrakt; jeg hadde løpt og vaset rundt på Anfield før klokken var 19.30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...