Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 http://www.youtube.com/watch?v=EXLtXRjS4RQ Vet ikke hva som er verst. Offsidefella til United eller avslutningen til Kenny. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Hva i alle dager er det United driver på med der? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Så det er der Arsenal har lært seg hvordan man setter spillere i offside ja. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Verdens beste fotball-lag! Har bare en liten ferie denne sesongen. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2288379/Chelsea-worlds-best-team-according-statistics.html Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Knegg, Liverpool foran City. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Spørsmål. Hadde faktisk en diskusjon om dette med et søskenebarn som er Tottenhamfan. Han er oppvokst med kompiser som er Arsenalfans, og hater derfor Arsenal verre en pesten. Om han hadde fått kontrakttilbud i Arsenal så mener han plent at han hadde takket nei. Selv mener jeg det hadde vært idiotisk å si nei til et slikt tilbud. Si at en av dere fikk tilbud om å spille for en klubb dere "hater". Hadde dere takket ja? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Det blir så jævla hypotetisk, men liker jo å tro at jeg hadde sagt nei. I realiteten hadde det nok vært vanskelig å avslå, tror jeg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Ja, det hadde jeg. Ikke sunderland selvfølgelig, men Liverpool og Man Utd hadde jeg fint kunne spilt for selv om jeg hater lagene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Hadde nok følt meg rimelig skitten hadde jeg signert en kontrakt med United. Men selv en dårlig fotballspillers lønn hadde vært fristende for min del. Blir som å si at hvis man var tysker under krigen så ville man garantert vært på opposisjonen sin side. Umulig å vite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Kunne jo gjort mitt for at klubben jeg hatet hadde mislyktes. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Ville heller spilt i et Championship-lag enn å spille for Arsenal, Chelsea og West Ham. Fulham kunne ha gått da det egentlig er et "snilt" lag, men jeg hadde måtte tenkt lenge på det. Hadde jeg kunne valgt av alle lagene utenom Tottenham i PL hadde jeg nok sagt Swansea. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Lett å sitte bak skjermen og bastant påstå at man ikke hadde signert for rivalen. Tipper flere av dere ikke hadde greid å motstå fristelsen om et tilbud fra rivalen faktisk hadde dukket opp. Som profesjonell fotballspiller har man gjerne andre prioriteringer enn for eksempel følelser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Ville heller spilt i et Championship-lag enn å spille for Arsenal, Chelsea og West Ham. Fulham kunne ha gått da det egentlig er et "snilt" lag, men jeg hadde måtte tenkt lenge på det. Hadde jeg kunne valgt av alle lagene utenom Tottenham i PL hadde jeg nok sagt Swansea. Swansea eller kanskje Everton, hadde ikke vært så dumt nei. Lett å sitte bak skjermen og bastant påstå at man ikke hadde signert for rivalen. Tipper flere av dere ikke hadde greid å motstå fristelsen om et tilbud fra rivalen faktisk hadde dukket opp. Som profesjonell fotballspiller har man gjerne andre prioriteringer enn for eksempel følelser. Jepp. De som kommer i en sånn situasjon har jo som regel arbeidet hardt i mange år for å komme dit de er. Blir fort litt annerledes da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Men nå stilles jo spørsmålet til oss som ikke er profesjonelle fotballspillere. La oss si at Arsenal hadde sett på meg som en erstatter for polakken i mål, da våger jeg å anta at flere klubber er interesserte i mine tjenester. Hadde en tysk klubb (la oss si Wolfsburg), eller en Championship klubb (Watford) vært interesserte, så ville jeg heller vurdert en av de, da lønna uansett ville vært god nok til å kunne leve det livet jeg vil, men samtidig hatt større sjanse for å få spille fotball. Pluss at jeg vil slippe å spille for en rival av klubben i mitt hjerte! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Arsenal er jo litt spesielt. Du kunne vært en av disse unguttene deres som det ikke er noe talent i men fremdeles tjener fett. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Sier du at jeg er talentløs?! Oh wait, but I am 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Si at en av dere fikk tilbud om å spille for en klubb dere "hater". Hadde dere takket ja? Om lønna var bedre enn det jeg holdt på med nå? Og bedre enn alternativene? Ja. Definitivt. Endret 5. mars 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Så så. Planen min er å bli med som en talentløs scout. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Har tenkt på det selv og kommet fram til at det er det mest idiotiske spørsmålet du kan stille. Den verdenen fotballspillere lever i er som natt og dag i forhold til... vel, absolutt alle sammen. Hadde jeg vært en fotballspiller på et nivå som tilsa at jeg kunne spille der; aldri i verden. Hadde jeg blitt oppringt i dag og blitt tilbudt kontrakt; jeg hadde løpt og vaset rundt på Anfield før klokken var 19.30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå