Aleks Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Er vel få som håper at City tar poeng her ja. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Håper på U Chickfight! Endret 4. mars 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Hva pokker?! Astronauter! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 TEVEZ! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Haha, tenkte meg det var noe slikt det sto faktisk! Synd at Clark driter seg ut uavhengig av om det skulle vært frispark eller ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Villa er faen meg amatører. Fortjener å få seg en tur ned til Championship. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Hahaha, tenk at de beklaga seg i studio! "Shitty sommerkjøp" Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Er vel få som håper at City tar poeng her ja. Jeg gjør Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Hahaha, tenk at de beklaga seg i studio! "Shitty sommerkjøp" Skulle bare mangle, var et elendig ordspill. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Hvorfor? Hvorfor ikke? Han håper jo åpenbart at City skal ta ligagullet framfor Man Utd. Lavmål. På nivå med VGs "Loserpool", det der. Endret 4. mars 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Samme her. For min del vil det alltid være litt "meh" om City vinner ligaen. Alle vet at klubben er plastikk fra ende til annen uansett. Bedre det enn å høre på jublingen av en overkåt gjeng av United supportere månedene etter ligagullet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Vinner City PL i år skal Latias personlig få velge hvilken avatar og signatur jeg skal bruke igjennom hele neste sesong. Det skjer ikke. På nivå med VGs "Loserpool", det der. Det var det første jeg og tenkte. Blir et amatørmessig preg over det hele. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Vinner City PL i år skal Latias personlig få velge hvilken avatar og signatur jeg skal bruke igjennom hele neste sesong. Det skjer ikke. Print screen tatt og innlegg sitert. Du får høre fra meg i mai. 2 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Nå handler det kun om at City tar 2.plassen foran Chelsea og Tottenham. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor? Hvorfor ikke ? Kjekt å ha en sesong med 11 kamper igjen og ingen spenning igjen i toppen? Greit nok United vinner nok uansett , men kjekkere når det er en mulighet for andre å ta de igjen . Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Fuck off for et billig frispark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Har dommeren glemt igjen kortene hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå