AllFather Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Nei, bare vanvittig barnslig. Folk er hårsåre , dette er lockscreen bildet på min mobil : 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det er bare rasisme om det går utover afrikanskeættede spillere. Move on. Nothing to see here. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Vi kommer alle fra Afrika Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Det er bare rasisme om det går utover afrikanskeættede spillere. Move on. Nothing to see here. Er dette rasisme da? 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Er dette rasisme da? Vi får spørre Mikel eller Evra eller noe. Vi kommer alle fra Afrika Pøh. Det er bare en teori. Lenke til kommentar
magb Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Mye som "bare" er en teori. Endret 3. mars 2013 av magb 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Mye som "bare" er en teori. Du underbygger jo bare påstanden min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jepp, trenger bare å finne en vitenskapsmann sin mening så har du fasiten. Som når han påstod at Jesus aldri har eksistert i en av bøkene sine. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Flirte godt av denne artikkelen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3582085.ece Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Flirte godt av denne artikkelen: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article3582085.ece Giroud som banens beste og mobilkamera er bedre bevis enn et fjernsynskamera i HD. Ikke engang Arsenal-supporterne her inne er så borte vekk som han i artikkelen 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Folk er hårsåre , dette er lockscreen bildet på min mobil : Bildet av Bale (som jeg postet) er fra en T-skjorte som selges av Yidarmy.com om jeg ikke husker feil. Er ikke bare Liverpool som støtter spillere ved T-skjorter På samme måte som Suarez blir beskyttet av sine så beskytter vi Bale (og Rotta Modric da han var i klubben), men det betyr ikke at vi selv ikke ser at han har vært mindre... Heldig på visse felt, selv om britiske jenter elsker han. Kort sagt, vi kan erte spillerne våre for utseendet og lignende, men ikke motstanderne, da beskytter vi de Selv om det bare er gøy med karikaturer og vitser. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Dæven til lange siteringer her da 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Bare så det skal rykke litt ekstra i snoppen din en Mandags morgen. Hvem drømmer vel ikke om Bale og Suarez Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Da var man hjemme fra England, hvor man veldig tilfeldig kom seg på Everton kamp. God kamp, men stadion var død, jeg sverger på at det er mer lyd i Finnmarkshallen enn det var der. Og det eneste de klarte å lire ut av seg til tider var: "Everto-on" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Arsenal have promised to ban the fan who threw a banana at Gareth Bale during Sunday's north London derby for life. Skjønner fortsatt ikke hvordan det er mulig å opprettholde "life bans". Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Ikke jeg heller. Man kan da lett endre litt på utseende og spassere rett inn om man har billett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hadde aldri turt å kaste en banan ut på en fotballbane. Med min kastearm hadde jeg sikkert bommet og treffet en mørkhudet person. Da ligger man rimelig dårlig an. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Hart, Zabaleta ©, Kolo Toure, Nastasic, Clichy, Garcia, Milner, Rodwell, Silva, Tevez, Yaya Toure Hvor er Aguero? Og hvorfor får ikke stjerneskuddet Barry starte mot gamleklubben? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hadde aldri turt å kaste en banan ut på en fotballbane. Med min kastearm hadde jeg sikkert bommet og treffet en mørkhudet person. Da ligger man rimelig dårlig an. Society of Black Lawyers hadde grisebanket deg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Hart, Zabaleta ©, Kolo Toure, Nastasic, Clichy, Garcia, Milner, Rodwell, Silva, Tevez, Yaya Toure Hvor er Aguero? Og hvorfor får ikke stjerneskuddet Barry starte mot gamleklubben? Ingen Dzeko heller? rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå