Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Regner med at du ser forskjellen? Chelsea var på randen til å gå konkurs da Roman kom inn med rublene og kjøpte seg til deres første ligagull på 50 år. Arsenal er en av de rikeste klubbene i Europa, og nå som store deler av stadiongjelden er nedbetalt og nye sponsoravtaler er på vei inn, har de allerede råd til å konkurrere om store signeringer uten økonomisk doping. Når det er sagt, håper jeg ikke de eventuelle nye eierne har planer om å spytte inn astronomiske ressurser og ødelegge den sunne og fornuftige måten Arsenal blir styrt på.

 

Driver godt og drives godt. Vi går i underskudd hvert eneste år. Eneste som redder oss er salg av våre beste spillere hver sommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes han fint kan skryte av det. Spesielt når Owen legger opp til at han ikke har gjort noe i livet sitt bare fordi han ikke har spilt fotball.

Hvorfor stilte han det første spørsmålet til Owen i det hele tatt? Han prøvde åpenbart å provosere ham, og fikk akkurat det svaret han ønsket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jacqui Oatley? Ser ikke på TV2 i dag, men hun har strengt tatt mer peiling på fotball enn de øvrige klovnene som pleier å sitte der.

 

Absolutt, hun kan jobben sin, men er ett eller annet ved hvordan hun formulerer seg tiltider som blir litt irriterende til tider for meg. Er nok bare jeg som er snål

Lenke til kommentar

Jeg synes det var litt artig jeg, men så har jeg ingen problem å innrømme at jeg er litt barnslig heller.

 

Orginalt er det uansett ikke :p

Barnslig er vel alle fotball-supportere, men så har man jo fortsatt en grense man burde holde seg innenfor etter mitt syn, men det er vel ingen hemmelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...