Benbjo Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Regner med at du ser forskjellen? Chelsea var på randen til å gå konkurs da Roman kom inn med rublene og kjøpte seg til deres første ligagull på 50 år. Arsenal er en av de rikeste klubbene i Europa, og nå som store deler av stadiongjelden er nedbetalt og nye sponsoravtaler er på vei inn, har de allerede råd til å konkurrere om store signeringer uten økonomisk doping. Når det er sagt, håper jeg ikke de eventuelle nye eierne har planer om å spytte inn astronomiske ressurser og ødelegge den sunne og fornuftige måten Arsenal blir styrt på. Driver godt og drives godt. Vi går i underskudd hvert eneste år. Eneste som redder oss er salg av våre beste spillere hver sommer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 For en idiot. Krigsveteran eller ei. Barnslig oppførsel. Synes han fint kan skryte av det. Spesielt når Owen legger opp til at han ikke har gjort noe i livet sitt bare fordi han ikke har spilt fotball. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Synes han fint kan skryte av det. Spesielt når Owen legger opp til at han ikke har gjort noe i livet sitt bare fordi han ikke har spilt fotball. Hvorfor stilte han det første spørsmålet til Owen i det hele tatt? Han prøvde åpenbart å provosere ham, og fikk akkurat det svaret han ønsket. 3 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg syntes det var morsomt når jeg så bildet første gang. Da var ikke den første posten tatt med. Nå synes jeg det bare er flaut av han fyren som stiller det spørsmålet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 I det øyeblikket han begynner å trekke inn at han har gjort det i 8 år uten å bli skadet, så blir det bare for flaut. 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Når det kommer til provosering og hets på Twitter så er ikke det der spesielt ille og noe man nesten må tåle skal man være der. Spesielt når man velger å komme med slike svar. Men kan være enig at det var barnslig å starte det ja. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Et eller annet jeg bare ikke liker ved helgens gjest i studioet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Et eller annet jeg bare ikke liker ved helgens gjest i studioet. Jacqui Oatley? Ser ikke på TV2 i dag, men hun har strengt tatt mer peiling på fotball enn de øvrige klovnene som pleier å sitte der. 3 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hun er pen å se på og har latterlig peil. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jacqui Oatley? Ser ikke på TV2 i dag, men hun har strengt tatt mer peiling på fotball enn de øvrige klovnene som pleier å sitte der. Absolutt, hun kan jobben sin, men er ett eller annet ved hvordan hun formulerer seg tiltider som blir litt irriterende til tider for meg. Er nok bare jeg som er snål Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Hun er da langt bedre enn disse andre engelskmennene de tidvis har inne. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 En banan som ble kastet på banen under en corner på White Hart Lane nettopp? Keepin' it classy... 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 En banan som ble kastet på banen under en corner på White Hart Lane nettopp? Keepin' it classy... 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Bale ble sjokkert, han var sikkert på han hadde spist bananen moren pakket ned i lunchboksen..... 4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Rasisme! Nei, bare vanvittig barnslig. Endret 3. mars 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg synes det var litt artig jeg, men så har jeg ingen problem å innrømme at jeg er litt barnslig heller. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg synes det var litt artig jeg, men så har jeg ingen problem å innrømme at jeg er litt barnslig heller. Orginalt er det uansett ikke Barnslig er vel alle fotball-supportere, men så har man jo fortsatt en grense man burde holde seg innenfor etter mitt syn, men det er vel ingen hemmelighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå