Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du flere lykkepiller igjen til meg eller?

 

Nei, er nok ikke mange her i huset desverre. Du brukte alle dine etter West Ham-Wolves?

 

BTW, endre du tilbake til Parker avatar før eller etter kampen, for hvis det var før så tror jeg Balbosaur bør bli begravd inne i arkivet. For min skyld altså...

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Har du flere lykkepiller igjen til meg eller?

 

Nei, er nok ikke mange her i huset desverre. Du brukte alle dine etter West Ham-Wolves?

 

Vil ikke si at det å slå Wolves er like overraskende som det å slå Chelsea.

 

Wigan og Wolves rykker ned, det er jeg temmelig sikker på. Det at West Ham følger med ned, er også veldig sannsynlig. Håper bare West Brom, Birmingham eller Blackpool går på noen smeller. Villa og Fulham kommer til å få en opptur snart og fyke unna nedrykkstreken.

Lenke til kommentar

Steve Sidwell har etter ryktene byttet fra å gå til West Ham, til å gå til Wolves. Kanskje ikke så rart etter dagens kamper. Var ikke så keen på han uansett, men kan bli god for Wolves.

 

Ryktes også at Ray Wilkins skal være klar til å ta over etter Grant. Da blir det hat-trick av managere med historie i Chelsea. Om transformasjonen av Chelsea etter at han dro har noe med han å gjøre, er det greit for meg at han kommer, men ønsker meg aller helst Hughton. Dannet grunnlaget for det laget som knuste oss idag.

Lenke til kommentar

Sykt at det er hvertfall 4. PL-managere med reel sjanse for å få fyken i dag. Tenker på Hogdson, Ancelotti, Houllier og Grant. Ikke godt å si hva som skjer i Newcastle heller (IRONI) :tease:

 

Edit - Måtte gjøre den siste setningen litt mer tydelig, går aldri bra å være ironisk på nettet.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Huh? Pardew har akkurat fått jobben. Vet vi er en tegneserieklubb, men får da være grenser. Spesielt etter 3 seire og to tap.

 

Tror det var poenget.... Suksess i newcastle fører jo til sparken...

 

Se i skuffen din Gynekologo. Kan hende du finner en teskje der :p

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...