wûst Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Noen som har hørt hvordan det går med Kirkland? Tok nærmere 10min. før han ble fraktet av gresset, så ut som han fikk albuen til Elmander i nakken elns. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Har du flere lykkepiller igjen til meg eller? Nei, er nok ikke mange her i huset desverre. Du brukte alle dine etter West Ham-Wolves? BTW, endre du tilbake til Parker avatar før eller etter kampen, for hvis det var før så tror jeg Balbosaur bør bli begravd inne i arkivet. For min skyld altså... Endret 5. januar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Svinger jammen meg fort her.. For å ikke snakke om Chelsea som jeg utnevnte til gullvinnere etter 4 kamper Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Alan Pardew må passe seg nå. Fortsetter Newcastle på denne måten får han snart sparken. 4 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du flere lykkepiller igjen til meg eller? Nei, er nok ikke mange her i huset desverre. Du brukte alle dine etter West Ham-Wolves? Vil ikke si at det å slå Wolves er like overraskende som det å slå Chelsea. Wigan og Wolves rykker ned, det er jeg temmelig sikker på. Det at West Ham følger med ned, er også veldig sannsynlig. Håper bare West Brom, Birmingham eller Blackpool går på noen smeller. Villa og Fulham kommer til å få en opptur snart og fyke unna nedrykkstreken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Deilig å se laget mitt putte 5 i dag og holde nullen! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Steve Sidwell har etter ryktene byttet fra å gå til West Ham, til å gå til Wolves. Kanskje ikke så rart etter dagens kamper. Var ikke så keen på han uansett, men kan bli god for Wolves. Ryktes også at Ray Wilkins skal være klar til å ta over etter Grant. Da blir det hat-trick av managere med historie i Chelsea. Om transformasjonen av Chelsea etter at han dro har noe med han å gjøre, er det greit for meg at han kommer, men ønsker meg aller helst Hughton. Dannet grunnlaget for det laget som knuste oss idag. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Sykt at det er hvertfall 4. PL-managere med reel sjanse for å få fyken i dag. Tenker på Hogdson, Ancelotti, Houllier og Grant. Ikke godt å si hva som skjer i Newcastle heller (IRONI) Edit - Måtte gjøre den siste setningen litt mer tydelig, går aldri bra å være ironisk på nettet. Endret 6. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Huh? Pardew har akkurat fått jobben. Vet vi er en tegneserieklubb, men får da være grenser. Spesielt etter 3 seire og to tap. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Huh? Pardew har akkurat fått jobben. Vet vi er en tegneserieklubb, men får da være grenser. Spesielt etter 3 seire og to tap. Tror det var poenget.... Suksess i newcastle fører jo til sparken... Se i skuffen din Gynekologo. Kan hende du finner en teskje der Endret 6. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Det med Pardew var ironisk ment ja. Jotun skjønte det. Endret 6. januar 2011 av Termo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Dzeko taunts United by claiming City are Manchester’s main club Babler i vei om ting han ikke har peiling på. Tar ikke lange tiden før man blir hjernevasket i City... 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 samme som Van der Vaart gjorde det. Tullinger Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Er da helt naturlig at spillere gjør sånnt da de kommer til en ny klubb. Uavhengig om det er Wolves, Arsenal, City eller United. Er jo bare for å få et godt forhold til fansen fra dag 1. Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 11. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. januar 2011 Han burde sagt at City er en drittklubb og at han kun er der for pengene. 13 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Han burde sagt at City er en drittklubb og at han kun er der for pengene. QFT. Hvem håper vi skal gå til finalen av WH og B'ham? WH har tatt ledelsen i første oppgjør i hvert fall. Får vel holde med dem pga. Maefteda, selv om de slo oss ut sist. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vet ikke helt hvem jeg håper på... Bridge var på tribunen, spottet før kamp, han er sannsynligvis klar til kampen mot Arsenal på lørdag. Oddsen på at SWP kommer også, ligger på evens hos Sky. Uten at jeg kan finne mange kilder på at det er så sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå