Jotun Skrevet 26. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2013 Kanskje det burde vært postet begge steder, siden det tross alt er andre spillere involvert også? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Which player has never won the CL, the FA Cup or League Cup, but played in & lost in all three finals, this century, for 3 different clubs? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Hmm, Crouch? Eller Joe Cole? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Hvor er verdens beste spiss (Luis Suarez)? Må være korrupte Fergie Association som har lagd lista. Kjekt at Persie og co dekker hele banen selv, fra keeper til spiss, fordi baklengsmål og resten av laget ikke teller Vi har som kjent verdens beste forsvar i Liverpool Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Tipper disse statsene kun er for kamper hvor målene har vært avgjørende for poengene. At RvP er bedre defensivt enn Suarez er det vel liten tvil om.. Det er vel mer tilfeldigheter for når man scorer målene, så slike lister bryr jeg meg lite om. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Which player has never won the CL, the FA Cup or League Cup, but played in & lost in all three finals, this century, for 3 different clubs? Anelka? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Hmm, Crouch? Eller Joe Cole? Var ikke Crouch i Liverpool da de vant FA-cupen? Spilleren jeg er ute etter har vært innom det nåværende laget til Crouch. Anelka? Nei. Han vant vel cupen med Chelsea? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Tipper disse statsene kun er for kamper hvor målene har vært avgjørende for poengene. At RvP er bedre defensivt enn Suarez er det vel liten tvil om.. Det er vel mer tilfeldigheter for når man scorer målene, så slike lister bryr jeg meg lite om. Sant nok, men troppen til blant annet United er en "smule" bedre en Liverpool pdd, så hjelper nok litt på det også . Ikke så lett å være matchvinner når man scorer to mål også roter keeper og forsvar inn tre baklengs etterpå grunnet personlige feil Lenke til kommentar
archanios Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Liverpool har sluppe inn 34, United 31. Ikkje så store forskjellen defensivt ser det ut til. Poenga for United har stort sett vorte vunne framover på bana. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Which player has never won the CL, the FA Cup or League Cup, but played in & lost in all three finals, this century, for 3 different clubs? Fotballkunnskapene til folk her inne er ikke helt på topp ser jeg. CL 2000: Real Madrid 3-0 Valencia LC 2010: Aston Villa 1-2 Man Utd FAC 2011: Man City 1-0 Stoke Riktig svar: 3 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 27. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Fotballkunnskapene til folk her inne er ikke helt på topp ser jeg. CL 2000: Real Madrid 3-0 Valencia Fotballkunnskapene dine er ikke helt på topp ser jeg. John Carew kom til Valencia i 2000/2001 sesongen og spilte i CL-finalen imot Bayern München, hvor han også tok en straffe og satte den Di tapte den finalen også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Fotballkunnskapene dine er ikke helt på topp ser jeg. John Carew kom til Valencia i 2000/2001 sesongen og spilte i CL-finalen imot Bayern München, hvor han også tok en straffe og satte den Di tapte den finalen også. Endelig en som er våken! Var redd ingen kom til å reagere på den. Lenke til kommentar
Populært innlegg DJ_Dark Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Hvor er den hvite skriften, Latias? 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Forsiktig nå. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mchansern Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Ble innlegget med "Ehm" til Ginecologo slettet? LOL! 19 Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Hører påhengsmotoren til Latias kjører for fullt 14 Lenke til kommentar
Populært innlegg kloffsk Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Ble innlegget med "Ehm" til Ginecologo slettet? LOL! Det lurer jeg også på! Skal det ikke være mulig for en forumveileder å drite seg ut? 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Endelig en som er våken! Var redd ingen kom til å reagere på den. 17 Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Haha. De siste 10 postene har vært det beste her på et par år. 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg Sexylubb1 Skrevet 27. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 27. februar 2013 Hører påhengsmotoren til Latias kjører for fullt 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå