Latias Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Er det så mange? Uansett kan jo klubben søke om ekstra medaljer til spillerne som de mener har fortjent det. United har vel gjort dette med reservekeeperen vært eneste år. Ellers har vel ikke det å få den fysiske medaljen så mye å si så lenge du selv føler du er en del av vinnerlaget, regner jeg med. Det er ti kamper ja, men som du sier så kan klubben søke om flere medaljer i enkelte tilfeller. Macheda f.eks. fikk medalje i '09 etter å ha blitt matchvinner mot Villa (på overtid) og Sunderland på tampen av sesongen. Ellers tenker jeg alltid "wtf" når jeg ser bilder av gullfestene til Spania, og Reina feirer som om det var han som skaffet dem seieren. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Hva tenker du om alle supporterne som feirer som om dem har vunnet selv da? 5 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Ellers tenker jeg alltid "wtf" når jeg ser bilder av gullfestene til Spania, og Reina feirer som om det var han som skaffet dem seieren. Det er vel ganske naturlig at han som spanjol feirer suksessen til hjemlandet sitt. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 For all del, det er bare å feire i vei. Føler det er litt idiotisk at en som ikke bidro til suksessen skal ta center stage under gullfesten. Sikkert bare jeg som synes det er en smule respektløst overfor de som faktisk gjorde noe for laget. http://www.youtube.com/watch?v=hAuzx-x6Yog Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Kanskje han hadde god tid til å skrive regi, han tilbrakte vel en del timer på benken? =) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Tror du ærlig talt at Reina prøver å ta hele æren for VM-gullet? Eller at noen av de andre spillerne oppfatter det sånn? 5 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Han har jo vært med bak kulissene, kjenner ikke til personligheten hans men kan godt hende han har bidratt med mye og delt erfaringer. 2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Såvidt jeg vet er det spillerne selv som vil at Reina skal styre med feiringen. Første gangen var nok ganske spontant, men de andre gangene har det virka som det er planlagt at det er han som skal holde showet. Han er tross alt hakket mer sprudlende enn resten av gjengen. Å kalle det respektløst blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Tror du ærlig talt at Reina prøver å ta hele æren for VM-gullet? Eller at noen av de andre spillerne oppfatter det sånn? Det har jeg ikke sagt. De virker som en sammensveiset gjeng, så jeg tviler på at noen innad i laget brydde seg. Men på en offentlig gullfest bør det gå an å ta hensyn til de som faktisk leverte varene utpå banen. Hever f.eks. øyenbrynene hvis Welbeck/Sinclair (og andre spillere som har bidratt med lite denne sesongen) er de som skiller seg mest ut på bussparaden gjennom Manchester i mai. Men greit nok, skal legge denne saken død. Folk har ulike personligheter, og hvis Reina er en skikkelig partygutt så får han bare være det. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Siden denne saken er lagt død får du vel bare ta et nytt dykk i arkivet for å finne andre ikke-saker du kan blåse opp, Latias! 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Apropos arkivet, ESPN Classic legges ned i Europa til sommeren. Jammen meg ikke lett å være Liverpool-supporter om dagen. 3 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 og vise Versa vil eg tro. Ja, kanskje. Folk er jo forskjellige. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 (endret) Edit: feil tråd Endret 25. februar 2013 av Solaar Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Er det ikke tråd for kveldens kamp? Joda Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Herre min hatt. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 To klare røde, spesielt den første er jo ordentlig stygg. Hva ble det? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Den siste er imo minst like stygg. To klare røde kort der ja, for noen idioter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Gult på den første og ingenting på den andre, tror jeg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Herregud - de bare løper og mister kontrollen over armer og bein. Skal de falle i stedet for å ta seg for? [/LFC irony] 6 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2013 Så ikke ut som de var i ubalanse. Hvorfor mener du de mistet kontroll over armer og bein? Ser ikke sånn ut for meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå