Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Er det så mange?

 

Uansett kan jo klubben søke om ekstra medaljer til spillerne som de mener har fortjent det. United har vel gjort dette med reservekeeperen vært eneste år.

 

Ellers har vel ikke det å få den fysiske medaljen så mye å si så lenge du selv føler du er en del av vinnerlaget, regner jeg med.

 

Det er ti kamper ja, men som du sier så kan klubben søke om flere medaljer i enkelte tilfeller. Macheda f.eks. fikk medalje i '09 etter å ha blitt matchvinner mot Villa (på overtid) og Sunderland på tampen av sesongen.

 

Ellers tenker jeg alltid "wtf" når jeg ser bilder av gullfestene til Spania, og Reina feirer som om det var han som skaffet dem seieren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du ærlig talt at Reina prøver å ta hele æren for VM-gullet? Eller at noen av de andre spillerne oppfatter det sånn?

 

Det har jeg ikke sagt. De virker som en sammensveiset gjeng, så jeg tviler på at noen innad i laget brydde seg. Men på en offentlig gullfest bør det gå an å ta hensyn til de som faktisk leverte varene utpå banen.

 

Hever f.eks. øyenbrynene hvis Welbeck/Sinclair (og andre spillere som har bidratt med lite denne sesongen) er de som skiller seg mest ut på bussparaden gjennom Manchester i mai.

 

Men greit nok, skal legge denne saken død. Folk har ulike personligheter, og hvis Reina er en skikkelig partygutt så får han bare være det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...