Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny internettrend.

 

The videos last 31 seconds and feature an excerpt from the song "Harlem Shake" by electronic musician Baauer. Usually, a video begins with one person (often helmeted or masked) dancing to the song alone for 15 seconds, surrounded by other people not paying attention or unaware of the dancing individual. When the bass drops, the video switches to the entire crowd doing a crazy convulsive dance for the next 15 seconds. The dancing style should not be confused with the original Harlem Shake dance.[8][9] Moreover, in the second half of the video, people often wear a minimum of clothes or crazy outfits or costumes while wielding strange props.[10][11]
Lenke til kommentar

http://www.nytimes.com/2012/09/28/sports/soccer/28iht-fa28.html?pagewanted=all&_r=0

 

 

The private tribunal held this week at Wembley Stadium was concluded on the balance of probabilities. Furthermore, the tribunal panel of independent legal minds hired by the English Football Association did not have to decide whether Terry meant to racially abuse Ferdinand — it simply had to prove that he said the words at all.

 

Given that Terry admitted, on oath in the court trial, that he used the words, guilty was always the likely verdict.

 

 

Jeg kan godt la være å si noe jeg, men synes det er artig når folk slenger med leppen når dies eget lag ikke er noe bedre.

 

 

Rio kom med en slengbemerkning på Twitter som kan tolkes rasistisk.

På samme måte som Terry og Suarez .

 

Er ingen av de som var rasistisk motivert , men kunne bli tolket slik .

Det er noe som alle har innrømmet på begge sider av bordet.

Lenke til kommentar

Tap for QPR, Sunderland og Aston Villa i dag. Feiende flotte resultater for Newcastle. Men Newcastle har Krul ute, så der er det rimelig store sjanser for tap i morgen. Men OM de faktisk skulle greie å vinne hoppe de da i det minste opp noen plasser på tabellen. Det hadde vært fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Poenget mitt står, beviste du godt med nerd rage rett over her.

 

Du spurte ikke om noe, du bare nevnte Gerrard som gikk til angrep på noen.

 

 

 

Tap for QPR, Sunderland og Aston Villa i dag. Feiende flotte resultater for Newcastle. Men Newcastle har Krul ute, så der er det rimelig store sjanser for tap i morgen. Men OM de faktisk skulle greie å vinne hoppe de da i det minste opp noen plasser på tabellen. Det hadde vært fint.

 

Han er nå ikke en dårlig keeper , men å ha en sv ligaens dårligst samspilte lag i år har ikke akkurat hjelpt verken han eller laget .

 

Heldigvis ser det ut til å bli gradvis bedre nå.

 

Når Newcastle er i god form er de utrolig morsomme å se på :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leser du det du svarar på? Krul er ute. Eg tolkar videojenta dithen at det betyr større sjansar for tap. Korleis går du derifrå til "han er nå ikke en dårlig keeper"? Så vidt eg kan skjønne ville større sjansar for tap når ein spelar er ute, vise til at han er ein viktig del av laget, altså truleg forholdsvis god.

 

Ellers er denne diskusjonen de held på med fullstendig hovudlaus.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Leser du det du svarar på? Krul er ute. Eg tolkar videojenta dithen at det betyr større sjansar for tap. Korleis går du derifrå til "han er nå ikke en dårlig keeper"? Så vidt eg kan skjønne ville større sjansar for tap når ein spelar er ute, vise til at han er ein viktig del av laget, altså truleg forholdsvis god.

 

Ellers er denne diskusjonen de held på med fullstendig hovudlaus.

 

Svaret er enkelt , jeg leste feil .

Synes det stod: rimelige store sjanser i morgen.

Tolket det slik at da Krul var ute så er sjansene bedre for seler :)

 

Ikke alltid like lett å lese på en liten iPhone skjerm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...