Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem faen er denne Leon Best? :p

Leon Julian Best (født 19. september 1986 i Nottingham) er en engelskfødt irsk fotballspiller som spiller for Premier League-klubben Newcastle United. Best representerte Irland på U-21-nivå, og fikk sin første a-landskamp mot Nigeria 29. mai 2009. Han fikk sin første hat-trick 5. januar 2011 i Newcastles storseier mot West Ham.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem faen er denne Leon Best? :p

Leon Julian Best (født 19. september 1986 i Nottingham) er en engelskfødt irsk fotballspiller som spiller for Premier League-klubben Newcastle United. Best representerte Irland på U-21-nivå, og fikk sin første a-landskamp mot Nigeria 29. mai 2009. Han fikk sin første hat-trick 5. januar 2011 i Newcastles storseier mot West Ham.

Hey! Har du og wikipedia? :p

Lenke til kommentar

Arsenal - Shitty U

Wolves - Chelsea H

Blackburn - Liverpool H

Kan det bli bedre? :D

Nei, helt perfekt. Fantastisk. Chelsea er totalt hektet av nå. Arsenal så veldig bra ut mot City som virket som de prøvde på å få uavgjort, så jeg er glad de ikke vant, selv om jeg ville foretrukket Arsenal fremfor City-seier i dag. Deilig med en liten luke ned til begge er det uansett.

Lenke til kommentar

14 Fulham 21 4 10 7 22 - 24 22

15 Birmingham 20 4 10 6 20 - 25 22

16 West Bromwich 21 6 4 11 26 - 39 22

17 Wolverhampton 21 6 3 12 21 - 34 21

18 Aston Villa 21 5 6 10 23 - 38 21

19 Wigan 21 4 9 8 18 - 33 21

20 West Ham 22 4 8 10 22 - 38 20

Den delen av tabellen som egentlig alle bryr seg om. Topplagene er uansett så dårlige i år.

Og nå er West Ham plutselig ille ute igjen. Regner med at Villa reiser seg med er farlig gjevnt.

United tar vi lett hjemme, alle husker Kenny Millers seiersmpl noen år tilbake, i år er det Ward sin tur. City tar vi for andre gang denne sesongen uten problemer, Arsenal kan jeg godta uavgjort mot,men seier blir det nok. Liverpool sier seg selv, Ward gjentar bedriften og sender Liverpool ned i sumpa.

Nei, tror vi går for CL plass i år, så kan vi nå Cl finale allerede i 2012, etter det får vi ikke sjansen uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Svinger jammen meg fort her. For noen dager siden var West Ham nederst, før de klatret til en 15. plass, og nå er de tilbake som tabelljumbo.

Newcastle har vært en berg og dalbane denne sesongen. Ene øyeblikket vinner de 6-0, før de blir knust i neste, for så å ta poeng mot ett av topplagene.

Og WBA. For 6-7 runder siden hadde de CL-plass, nå kjemper de om å overleve i ligaen.

Gotta love it! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...