Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel egentlig ikke Cmore jeg irriterer meg over, de gjorde hva en hver interessert part ville ha gjort.

Feilen ligger hos NFF som ble grådige og sørger for at flere mister tilgangen til TL på tv.

 

Det er vel ikke NFF som forteller CMore at alle kampene må gå på betal-tv?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Dutch player Leroy Fer (FC Twente & Holland international) almost had a transfer to Everton this winter until it was revealed he is facing criminal charges which were yet unknown what it was about, Everton pulled out of the transfer talks and now its been revealed that he had sex with a 13 year old girl.

 

Såpass, ja.

 

Dafuq? Må han i kasjotten, da?

Lenke til kommentar

 

 

Det er vel ikke NFF som forteller CMore at alle kampene må gå på betal-tv?

 

Nei men NFF hadde solgt til Cmore før TV2 fikk komme på banen slik jeg skjønte det, og det krever ikke mye hjerneaktivitet å skjønne at Cmore ville gjøre TL mer utilgjengelig enn hva en kanal nesten alle i landet har.

 

 

Først var jeg litt irritert på det jeg også, men etter noen runder nå synes jeg nesten det var litt deilig :p

 

Han er jo engasjerende!

Samt at han stiller litt bedre spørsmål enn flesteparten av røkla, fikk iallefall jeg inntrykk av.

Lenke til kommentar

At ikke NFF skjønner at bud FØR budrunden som regel betyr at man er redd for en større pris i budrunden er merkelig. Jeg ser jo ofte det skjer på boligmarkedet også - et par ganger skjedde det når jeg var på boligjakt. Flere ganger var huset solgt for mindre enn jeg hadde tenkt å strekke meg til i en eventuell budrunde. Sjakktrekk av kjøper, idioti av selger.

 

Når det kommer til Cmore og TL, så driter jeg i det. Jeg avbestilte TL fra TV2 i fjor - og hadde neppe sett det uansett hvilken kanal det gikk på. Jeg ser kun Brann-kamper i TL, og selv de kjeder meg.

 

Norsk fotball:

Banen er dårlig, bildet er dårlig, antall kamera på banen er dårlig, kommentatorer er ofte dårlig, stemningen rundt kampene er fraværende og spillet er til tider helt dødfødt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...