Snurreleif Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Er vel egentlig ikke Cmore jeg irriterer meg over, de gjorde hva en hver interessert part ville ha gjort. Feilen ligger hos NFF som ble grådige og sørger for at flere mister tilgangen til TL på tv. Børrestad har de klart å lokke over også Endret 4. februar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Eg er fortsatt glad for at Børrestad er borte. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Børrestad har de klart å lokke over også Først var jeg litt irritert på det jeg også, men etter noen runder nå synes jeg nesten det var litt deilig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Er vel egentlig ikke Cmore jeg irriterer meg over, de gjorde hva en hver interessert part ville ha gjort. Feilen ligger hos NFF som ble grådige og sørger for at flere mister tilgangen til TL på tv. Det er vel ikke NFF som forteller CMore at alle kampene må gå på betal-tv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Dutch player Leroy Fer (FC Twente & Holland international) almost had a transfer to Everton this winter until it was revealed he is facing criminal charges which were yet unknown what it was about, Everton pulled out of the transfer talks and now its been revealed that he had sex with a 13 year old girl. Såpass, ja. Dafuq? Må han i kasjotten, da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Se svaret mitt litt over der. @Nathalie. Endret 4. februar 2013 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Det er vel ikke NFF som forteller CMore at alle kampene må gå på betal-tv? Nei men NFF hadde solgt til Cmore før TV2 fikk komme på banen slik jeg skjønte det, og det krever ikke mye hjerneaktivitet å skjønne at Cmore ville gjøre TL mer utilgjengelig enn hva en kanal nesten alle i landet har. Først var jeg litt irritert på det jeg også, men etter noen runder nå synes jeg nesten det var litt deilig Han er jo engasjerende! Samt at han stiller litt bedre spørsmål enn flesteparten av røkla, fikk iallefall jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 En ting er at korrupsjon gjorde at Cmore fikk kampene, noe annet er kamptidspunktene... Helt horribelt Tv2 skulle forresten by mer en Cmore, men fikk ikke lov. De bygget opp Tippeligaen , nå skal Cmore rive den ned igjen . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Fikk ikke lov? Avtalen var signert før TV2 visste noe. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Norske Tv-rettigheter og fotball er noe jeg har irritert meg over lenge, men jeg får vel si meg relativt fornøyd per dags dato, nå som alt av engelsk fotball er hos TV2. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2013 Fikk ikke lov? Avtalen var signert før TV2 visste noe. Nettopp, ingen budrunde slik som vanlig. Korrupsjon. Holder meg til engelsk fotball, både bedre og mer underholdene Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Tar det i grunn som positivt at Tv2 ikke har tippeliga, da kan kanskje pengene brukes til noe annet. Drømmen er å få CL og PL på samme kanal, og da aller helst Tv2.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Hadde vært kjekt Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Fra en Twente-kompis av meg: Skjønner. Greit å legge til at det VISSTNOK er Voetbal International som skal være kilden, magasinet som blir sett på som det mest troverdige magasinet i Nederland. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 At ikke NFF skjønner at bud FØR budrunden som regel betyr at man er redd for en større pris i budrunden er merkelig. Jeg ser jo ofte det skjer på boligmarkedet også - et par ganger skjedde det når jeg var på boligjakt. Flere ganger var huset solgt for mindre enn jeg hadde tenkt å strekke meg til i en eventuell budrunde. Sjakktrekk av kjøper, idioti av selger. Når det kommer til Cmore og TL, så driter jeg i det. Jeg avbestilte TL fra TV2 i fjor - og hadde neppe sett det uansett hvilken kanal det gikk på. Jeg ser kun Brann-kamper i TL, og selv de kjeder meg. Norsk fotball: Banen er dårlig, bildet er dårlig, antall kamera på banen er dårlig, kommentatorer er ofte dårlig, stemningen rundt kampene er fraværende og spillet er til tider helt dødfødt. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Skjønner. Greit å legge til at det VISSTNOK er Voetbal International som skal være kilden, magasinet som blir sett på som det mest troverdige magasinet i Nederland. Ikke umulig, men selv dem kan ta feil. Bruker forresten siden deres noen ganger selv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 The Sun - Football @TheSunFootball Alex McLeish leaves Nottingham Forest after just 41 days at the club http://bit.ly/11ObswD #nffc Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 Bra. Jeg hadde gjort det samme om eieren hadde oppført seg såpass douchebag på deadline day. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2013 En avis - Football @The***Football Alex McLeish leaves Nottingham Forest after just 41 days at the club http://bit.ly/11ObswD #nffc Sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå