Benbjo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Enkelte ganger forstår jeg ikke hva FA holder på med. Var ikke mye til slag. Arteta albuet jo Owen også, samt grisetaklet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iXEHWBl6Am8 "I am disappointed," said Barton, who has been sent off seven times in total. "I am partly responsible for this loss. "I apologise to my team-mates. The referee made his decisions, but I don't think my tackles were too dangerous." Første røde kortet hans i Frankrike tok overraskende lang tid. Fikk to gule i løpet av fem minutter i andreomgangen. For en smart kar. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hehe, godt at Barton er seg selv lik. Hvor fornøyd er Marseille-fansen med å ha han på laget mon tro? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Dutch player Leroy Fer (FC Twente & Holland international) almost had a transfer to Everton this winter until it was revealed he is facing criminal charges which were yet unknown what it was about, Everton pulled out of the transfer talks and now its been revealed that he had sex with a 13 year old girl. Såpass, ja. Endret 4. februar 2013 av Video Girl 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Må da være lov i Nederland! 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er vel 14 som er grensa der Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Er visst 16. Jeg er overrasket. Han burde spilt fotball i Vatikanet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 League Two-kamp på Sky Sports i kveld. Skuffet ikke. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvor mange kamper ser du i uka sånn i snitt, Latias? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Ikke så altfor mange, rundt 10-12 muligens. Skulle ønske jeg hadde tid til flere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Det var ganske mange. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 For en nerd! Ser knapt 8-10! Har trappet ned til det Har kuttet ut Tippeligaen (Cmore er nekt ). Så nå bare alt tv2 , Viasat og Eurosport har tilgjengelig jeg kan velge blant :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Fra en Twente-kompis av meg: haha thats a bullshit story most likely made up by an upset everton fan or whatever, he was involved in a minor fight 4 years ago Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Eg ser kanskje sånn 8 på ei veldig travel uka om der e CL og eg får sett Spurs i Uefa. Pleie se Spurs og Arsenal uansett i PL, i tillegg te kanskje ein aen kamp. Så minst 3, maks 8. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ser Bundesliga, Serie-A og La Liga når jeg kan, TL blir det nok lite av pga cmore, ser alltid PL når jeg kan. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Har kun Sumo. Det begrenser jo utvalget litt. Men det hender eg ser spansk og italiensk når eg e hos andre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Ahhh, før medisinstudie... 15-16 i uken minst. Men nå :( Utd, City, Arsenal kamper og store La Liga kamper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Ah, tc! Sky-vennen min! Vurderer også å boikotte TL i år. Får da være grenser på hvor mange forskjellige abonnementer man må ha for å få sett litt fotball her til lands. Kvaliteten på norsk fotball er heller ikke all verdens at det gjør noe. Får holde meg til kampene som går på TV2, pluss ta turen til Ullevaal de gangene det lønner seg. CMore kan ta seg en bolle eller fem. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Jeg kommer ikke til å se TL i år med mindre det står på når jeg er hos andre. Dvs, da blir det nok noen Brann-kamper. Litt dumt. Fikk sett en del FKH-kamper i fjor. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kommer an på hvor "store" PL-rundene er, altså antall TV-sendte kamper på forskjellige tidspunkter + det beste som er å by på i midtuka. Så +-10 kamper i uka blir det ofte her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå