Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen tvil i mine øyne ihvertfall.

Han har øyekontakt med Walker (som står vendt mot han) og spytter mot han/ i hans retning.

Reglene er klare på at å spytte etter en annen spiller kvalifiserer til rødt kort, man må ikke treffe.

 

Dessuten kan man jo da lure på hvorfor Steve Clarke slaktet egen spiller i steden for å si at rødt var strengt, hvis Popov ikke mente å spytte etter han.

Lenke til kommentar

Fikk Dzeko gult kort for å kjefte på linjemannen, eller fikk han gult for filming? Han spratt jo opp, spurtet 30-40 meter og slengte noen salver mot linjemannen etter Liverpool scoret. Eller det heter kanskje bare filming i det man kaster seg - simulert smerte etter en takling kalles vel skuespill? :)

Lenke til kommentar

Problemet er at han ser på Walker og spyttar, om han treffer eller ikkje, så blir det veldig enkelt å tolke det som at han spyttar etter Walker og då kan kortet rettferdiggjerast. Det er måten han gjer det på som får han utvist. Om han absolutt må spytte der og då, så burde han klare å sjå litt vekk frå motspelar først,sidan det sender ganske tydelege signal.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om spilleren før, men jeg tviler sterkt på at han er såpass drittunge at han prøvde å spytte på/etter Walker. Spillere spytter utallige ganger i løpet av en kamp. At han har blikkontakt med Walker her er nok bare en uheldig tilfeldighet.

 

Dzeko fikk vel gult for å kjefte på linjedommeren.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt om spilleren før, men jeg tviler sterkt på at han er såpass drittunge at han prøvde å spytte på/etter Walker. Spillere spytter utallige ganger i løpet av en kamp. At han har blikkontakt med Walker her er nok bare en uheldig tilfeldighet.

 

Dzeko fikk vel gult for å kjefte på linjedommeren.

Uansett om han er mors beste barn eller ikke, han spytter i retning Walker og den ene klysa flyr til og med over hodet hans, Walker er til gjengjeld ikke en spiller som er kjent for å overdrive eller å prøve å manipulere dommeren til å gi kort, så da er vi like langt.

Clattenburg var såpass raskt på pletten og ute med kortet så jeg tror Clattenburg hadde ingen tvil om hva som skjedde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klart rødt kort. Ingen tvil om det. Synes Myhre(?) i PL-studiotet sa det fint at disrespekten han viste overfor sin motstander ved å spytte etter han etter en diskusjon er mer enn nok. Idiot som gjør det rett foran dommerens øyne og da. Tok ikke lange tida fra klysa traff bakken til Clattenburg hadde det røde kortet oppe.

 

Fowler sa vel at å spytte etter en spiller er blant det absolutt verste man gjør på en fotballbane fordi det viser total mangel på respekt.

Han har vel ganske god greie på hva han snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...