Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Årets youth-spiller ble derimot kåret av trenerne, den gikk til Nathaniel Chalobah (Chelsea/Watford). Har mine mistanker om hvem som hadde vunnet dersom fansen hadde kåret den også. Etter hva jeg har hørt er det vel fortjent. Hold utkikk etter denne karen! Ja. Spilte rimelig fast i forskjellige posisjoner for mitt Chelsea fra 2020 og utover eller noe i den duren. Måtte kjøpe han tilbake fra City eller United eller noe. Judas! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Etter hva jeg har hørt er det vel fortjent. Hold utkikk etter denne karen! Judas! Tottenham tilbydde meg aldri jobb... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Du får få sparken, da kommer de nok løpende etter deg! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Redda Chelsea fra nedrykk og førte dem til mangfoldige trofeer selv om Abramovitch hadde snurt igjen pengesekken. Rimelig vellykket av meg selv, vil jeg påstå. Spurs tilbydde allikevel aldri kontrakt, selv om jeg alltid lot min gå ut før jeg fornyet med Chelsea. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 A sign of things to come? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det med pengesekken og at de andre managerne kjørte klubben på ræva? Får da inderlig håpe det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 At Gerrard blir årets spiller er en vits. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 At Gerrard blir årets spiller er en vits. Nei, det er det ikke. Velfortjent. Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nei, det er ikke velfortjent. 6 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nei, det er ikke velfortjent. Jo,det er det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kun om han er den eneste spilleren man har sett spille. Noe av det dummeste jeg har lest/hørt noensinne. 3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=msj_1YFWK_o 2:26-2:38 er noe av det herligste jeg har sett på lenge. Ikke ofte man ser Cole bli forvandlet til Danny Simpson. Synd det ikke ble mål. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Rett og slett herlig. Hadde det blitt mål hadde det nok vært et av årets aller beste mål. Gleder meg til Ben Arfa er tilbake, blir spennende å se hvordan det "offensive Newcastle" blir da. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Danny Simpson har vært på fylla, kjipern, håper det går bra. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5Y9ZXXvCK2w Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Nei, det er det ikke. Velfortjent. Forklar hvorfor det er velfortjent? Hva gjorde Gerrard i fjor som er grunnlaget til at han vinner årets spiller i England? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Danny Simpson har vært på fylla, kjipern, håper det går bra. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5Y9ZXXvCK2w Han bekreftet på twitter at det går bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Necro-gutta som tok saken i egne hender? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Niggah please, de ladyboysa der hadde ikke tatt Ari Behn en gang. 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Niggah please, de ladyboysa der hadde ikke tatt Ari Behn en gang. Ari Behn hadde snakka dem i senk med dårlig poesi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå