Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Historien har som regel vist det. Da van Nistelrooy forsvant begynte Ronaldo å bøtte inn mål. Uten Rvp ville det gitt mer spilletid til Kagawa og Chicharito. Men det er ingen tvil om at Van Persie-kjøpet var viktig og kan være avgjørende. Men det skulle bare mangle at vi også styrket laget med en verdensklassespiller, våre nærmeste utfordrere handler i større grad ferdige stjernespillere enn oss.

Lenke til kommentar

Ja, okei? Welbeck er egenprodusert spiller som ikke blir ansett som god nok til å spille spiss av Fergie. Balo kom til City for en syk sum og han har hatt latterlige høye lønninger. Du får finne en eller annen spiller som faktisk er førstevalget på topp og prøve på nytt.

Lenke til kommentar

Jeg bare registrerte at du ikke mente at Mario Balotelli ikke er et talent / evt. mindre talent enn det hevdes han er, og at han sløser mye. Begge to er like gamle, det var derfor jeg sammenlignet de to. Og ingen av de to var preferred på sitt lag i England. Jeg kunne tatt van Persie, men det hadde ikke blitt en fair sammenligning.

Endret av Mchansern
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Balo er et usedvanlig stort talent, men de siste to sesongene har han kun fått fram dette talentet i maks et par kamper. Litt morsomt at Balo-elskerne kommer fram akkurat i dag. Gått i dvale siden EM-semien?

 

Welbeck er fjerdevalget på topp. Fortell meg gjerne hvilke fjerdevalg i PL som er bedre.

Lenke til kommentar

Balo er et usedvanlig stort talent, men de siste to sesongene har han kun fått fram dette talentet i maks et par kamper. Litt morsomt at Balo-elskerne kommer fram akkurat i dag. Gått i dvale siden EM-semien?

Verdens ironi. Ser du hva du selv skriver, eller ikke?

 

"Mario Balotelli: Has a conversion rate of 2.9% in the Premier League this season, compared to 15.9% last season and 12.8% in 2010/11."

Nå skjønner jeg hvorfor alle er ute etter ham. For et talent!

 

Rått kjøp.

Fy faen, for en mann!

 

Største grunnen til at man ikke har skrevet noe særlig om Balotellis fotballprestasjoner siden EM-semien er vel fordi han såvidt har satt skoene sine på en fotballbane siden da. Han har jo blitt benket / sittet på tribunen for City i hele høst og vinter.

 

 

Og nei. Per i dag finnes det ikke noe bedre fjerdevalg på topp for noen lag i England enn Welbeck.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Rått kjøp" som i instant impact. Som regel et godt tegn når man blir kampens store spiller i debuten. "Fy faen for en mann" som i at han alltid greier å skape overskrifter, heldigvis i en positiv forstand i kveld.

 

Han ble ingen stor spiller i City. I Mancini hadde han en trener og landsmann som virkelig unnet han suksess. Han fikk flere sjanser enn det han fortjente, flere sjanser enn noen andre spillere. Likevel greide han gang på gang å rote det til. Alt lå til rette for at han kunne bli en av de beste spissene i Premier League, men han innfridde ikke forventningene.

 

Jeg håper virkelig at han lykkes i Milan. Og jeg håper han lar fotballstøvlene tale for seg fra nå av. Han er god når han først bestemmer seg for å være det.

Lenke til kommentar

Gratulerer til Gerrard som ble kåret til Englands beste spiller 2012 av FA. Gratulerer også til Henderson som ble årets U21-spiller mens Kelly endte på 2. plass i samme kåringen.

 

Dette må ha vært et fantastisk fotballår for Liverpool FC. Tar storeslem i alle de kåringene fansen selv skal stemme på gjennom FA's nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...