Sexylubb1 Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Forstår mannen jeg. Her tror han at han skal få dyppe lønnskontoen i det tilsynelatende utømmelige bankhvelvet til QPR, og så slipper de ham ikke inn? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Blir interessant å se hva som skjer med QPR nå. De har 5 poeng til sikker plass. Tror dessverre at det er 17 Reading 24 4 7 13 30-45 20 18 Wigan 24 5 5 14 27-45 20 19 Aston Villa 24 4 8 12 20-46 20 som rykker ned. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 QPR klarer seg. De har etterhvert fått inn klasse i alle ledd - synd for Harry at han ikke fikk Odemwingie, men Remy finner nok veien til nettmaskene også. Med en rengjøring i sommer, gjør nok QPR et lite byks på tabellen til neste år også. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Er jo akkurat det samme man sa i sommer da Sovehest. Og hvor mye "klasse" har de fått in egentlig. Remy har selvsagt et navn, men hvor mye bedre er han enn de andre som har vært der. Samba er nok en forsterkning, men sist han spilte i PL sleit vel også Blackburn i bunnen? Er skeptisk til QPR, de fantasilønnene de har tror jeg ikke heller hjelper på moralen i laget. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Redknapp er nok personen som kommer til å hjelpe klubben mest fremover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 The striker accused the club of reneging on a gentleman's agreement to let him sign for the west London club, saying he believed West Brom's technical director, Dan Ashworth, had sanctioned the move. He also claimed Albion had signed him from Lokomotiv Moscow without permission. http://www.guardian.co.uk/football/2013/feb/01/peter-odemwingie-west-brom-transfer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2013 Gud så mye piss han prater. Hadde jeg vært Steve Clarke så ville jeg ha tvunget gjøken til å trene med ungdomskandidatene før jeg hadde solgt han til Championship (QPR) til sommeren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Marlon Jackson @marlonjackson9 So Mario Balotelli been giving half his wages to charity for ages but shock that don't come out only the bad stuff does Vet ikke om det er sant men. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tidlig å si enda, men har utvilsomt introdusert seg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Jeg siterer meg selv fra Deadline-tråden: Hvem tror dere blir januarvinduets beste signering da? Ba? Holtby? Zaha? Sturridge? Sissoko, til 1,8mp eller noe sånt? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Pisset jo alene på Chelsea i dag. Aldri sett noen gjøre det før. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Sissoko blir stor. Føffaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2013 Årets (sesongens) kjøp er nok fortsatt Michu, men Sissoko har utvilsomt imponert mest av de som kom i januar. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tja, for en liten klubb som Newcastle blir han vel stor. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tja, for en liten klubb som Newcastle blir han vel stor. Hadde blitt en av de beste i Arsenal også. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hadde blitt en av de beste i Arsenal også. HÆÆÆ? Bedre enn kjempekjøpet Podolski??? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Tja, for en liten klubb som Newcastle blir han vel stor. Har du noengang sett han spille? Dumt spørsmål, selvsagt har du ikke det. Har sikkert ikke hørt om fyren engang. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 HÆÆÆ? Bedre enn kjempekjøpet Podolski??? Er sissoko spiss? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Sissoko var sykt imponerende i dag, men det var jo bare én kamp. Trenger ikke å gå helt av hengslene ennå, selv om han har fått en god start… Endret 2. februar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå