Latias Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Bestod ikke medical. Kjipt for Everton. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For å ikke bestå medical, må man være skadet eller er det andre ting som kan gjøre at man ikke klarer det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Jeg leste at Twente ville ha alle pengene med én gang, noe Everton ikke var villig til. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 For å ikke bestå medical, må man være skadet eller er det andre ting som kan gjøre at man ikke klarer det? Man må vel være frisk og skadefri før man tar en medical? I dette tilfellet ble det oppdaget problemer med kneet hans som Everton ikke ville gamble på. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Var vel samme dealen med Van Nistelrooy og United også i første runden også hvis jeg ikke husker helt feil. Det ble ikke noe av i første omgang på grunn av at de fant noe i kneet han de ikke likte. Tror det ikke gikk så mange uker før han var ute i 9 månder på grunn av leddbånd som røyk. Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Everton ville at Twente skulle senke prisen etter dei fant ut om kneet, men det gjekk ikkje Twente med på. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Var vel samme dealen med Van Nistelrooy og United også i første runden også hvis jeg ikke husker helt feil. Det ble ikke noe av i første omgang på grunn av at de fant noe i kneet han de ikke likte. Tror det ikke gikk så mange uker før han var ute i 9 månder på grunn av leddbånd som røyk. RvN røyk noen leddbånd i kneet en drøy måned og to før han skulle signere. Var ute på sidelinjen i 6-7 mnd. hvis jeg ikke husker feil. Edit: husker ennå når di viste hvordan skaden skjedde på treningsfeltet på skysports. Var en drøy skade. Endret 30. januar 2013 av Corey Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Skjønner godt de er veldig forsiktig . De har egentlig ikke råd til noe ny spiller, men de greide å skrape sammen disse pengene. Hvis han da har en skade / problem så har ikke de råd til å kaste de pengene ut vinduet, selv om risikoen ikke er noe voldsomt høy . En større klubb med mer penger kunne kanskje ha gamblet Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 For ikke å glemme hvor dyrt det faktisk er for klubbene å ha skadde spillere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=h_f1N51Gv9c Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 /\ Too slow. Ligger allerede på forrige side Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 (endret) Så så. Du finner sikkert noe du kan være første-"mann" ute med. Endret 30. januar 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Richard Conway BBC @richard_conway UEFA fine Lazio 140,000 euros + threaten 1 match behind closed doors after fans' racist behaviour at Europa League matches v Spurs & Maribor Rob Harris @RobHarris Breaking: Tottenham fined €10,000 for crowd disturbances during Europa League match at Lazio Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Selv om jeg personlig ikke føler at bøter er veien å straffe en klubb på, så er jeg glad de fikk en dom. Ser dog ut som om de fant noe å ta oss på også, huff. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 Nå ble jeg trist. Eg hadde ikke sett den hvis ikke du postet den!!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 30. januar 2013 Del Skrevet 30. januar 2013 God runde for United og Everton får en si... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2013 Le Fondre 2013: Tottenham: 18 minutter / 0 mål West Brom: 26 minutter / 1 mål Newcastle: 21 minutter / 2 mål Chelsea: 25 minutter / 2 mål Totalt: 90 minutter / 5 mål = 18 min. pr. mål Hvem vil ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå