Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å ikke bestå medical, må man være skadet eller er det andre ting som kan gjøre at man ikke klarer det?

Man må vel være frisk og skadefri før man tar en medical? I dette tilfellet ble det oppdaget problemer med kneet hans som Everton ikke ville gamble på.

Lenke til kommentar

Var vel samme dealen med Van Nistelrooy og United også i første runden også hvis jeg ikke husker helt feil.

Det ble ikke noe av i første omgang på grunn av at de fant noe i kneet han de ikke likte. Tror det ikke gikk så mange uker før han var ute i 9 månder på grunn av leddbånd som røyk.

Lenke til kommentar

Var vel samme dealen med Van Nistelrooy og United også i første runden også hvis jeg ikke husker helt feil.

Det ble ikke noe av i første omgang på grunn av at de fant noe i kneet han de ikke likte. Tror det ikke gikk så mange uker før han var ute i 9 månder på grunn av leddbånd som røyk.

RvN røyk noen leddbånd i kneet en drøy måned og to før han skulle signere. Var ute på sidelinjen i 6-7 mnd. hvis jeg ikke husker feil.

Edit: husker ennå når di viste hvordan skaden skjedde på treningsfeltet på skysports. Var en drøy skade.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Skjønner godt de er veldig forsiktig .

De har egentlig ikke råd til noe ny spiller, men de greide å skrape sammen disse pengene.

Hvis han da har en skade / problem så har ikke de råd til å kaste de pengene ut vinduet, selv om risikoen ikke er noe voldsomt høy .

En større klubb med mer penger kunne kanskje ha gamblet

Lenke til kommentar

Richard Conway BBC ‏@richard_conway

UEFA fine Lazio 140,000 euros + threaten 1 match behind closed doors after fans' racist behaviour at Europa League matches v Spurs & Maribor

Rob Harris ‏@RobHarris

Breaking: Tottenham fined €10,000 for crowd disturbances during Europa League match at Lazio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...