Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel samme dealen med Van Nistelrooy og United også i første runden også hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Det ble ikke noe av i første omgang på grunn av at de fant noe i kneet han de ikke likte. Tror det ikke gikk så mange uker før han var ute i 9 månder på grunn av leddbånd som røyk.

Lenke til kommentar

Var vel samme dealen med Van Nistelrooy og United også i første runden også hvis jeg ikke husker helt feil.

 

Det ble ikke noe av i første omgang på grunn av at de fant noe i kneet han de ikke likte. Tror det ikke gikk så mange uker før han var ute i 9 månder på grunn av leddbånd som røyk.

 

RvN røyk noen leddbånd i kneet en drøy måned og to før han skulle signere. Var ute på sidelinjen i 6-7 mnd. hvis jeg ikke husker feil.

 

Edit: husker ennå når di viste hvordan skaden skjedde på treningsfeltet på skysports. Var en drøy skade.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Skjønner godt de er veldig forsiktig .

De har egentlig ikke råd til noe ny spiller, men de greide å skrape sammen disse pengene.

Hvis han da har en skade / problem så har ikke de råd til å kaste de pengene ut vinduet, selv om risikoen ikke er noe voldsomt høy .

 

En større klubb med mer penger kunne kanskje ha gamblet

Lenke til kommentar

Richard Conway BBC ‏@richard_conway

UEFA fine Lazio 140,000 euros + threaten 1 match behind closed doors after fans' racist behaviour at Europa League matches v Spurs & Maribor

 

Rob Harris ‏@RobHarris

Breaking: Tottenham fined €10,000 for crowd disturbances during Europa League match at Lazio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...