Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan da det? Hazard fikk jo rødt av dommer. Allikevel går FA inn og muligens gir han lenger straff.

Det er fordi dommeren ikke kan staffe hardere under kampen. Men det kan komme mer straff i ettertid når de har gått gjennom situasjonen.

Her har jo allerede dommeren sagt at Hazard gjorde noe ulovlig.

Men hadde han ikke dømt noe på det så er jeg litt usikker, hvert fall i den situasjonen siden det skjedde under en avblåsning, noen som kan bekrefte eller avkrefte?

Lenke til kommentar

Men hadde han ikke dømt noe på det så er jeg litt usikker, hvert fall i den situasjonen siden det skjedde under en avblåsning, noen som kan bekrefte eller avkrefte?

 

Dette var en litt spesiell situasjon, men jeg tror nok at FA hadde siktet Hazard likevel. Foy var langt unna og slik jeg har oppfattet det så fikk han ikke med seg hendelsen selv. Han ble tipset av linjedommeren.

Lenke til kommentar

Tipper de har solgt eller snart kommer til å selge Fellaini.

 

Sky sources also understand that this deal does not mean that David Moyes will have to sell to fund the signing.

 

Wenger burde forøvrig også her kjent sin besøkelsestid. Fer er et enormt talent og har herjet i Eresdivisie.

 

Utrolig hvilke deals Wenger har gått glipp av i dette vinduet egentlig

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Tipper de har solgt eller snart kommer til å selge Fellaini.

 

Virker ikke sånn. Fra Sky:

 

But the signing of Fer, who has two caps for his country, is unlikely to prompt the departure of Marouane Fellaini during the January transfer window, according to Sky sources.

 

 

The Belgium international's impressive form this season has attracted widespread interest since the transfer window opened, with the likes of Manchester United and Chelsea reported to be leading the chase.

 

But Fellaini, who is reported to have a £22m buyout clause in his contract, appears likely to be staying at Everton at least until the end of this season.

 

 

Wenger burde forøvrig også her kjent sin besøkelsestid. Fer er et enormt talent og har herjet i Eresdivisie.

 

Nye Vieira blir det sagt.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Fotballjournalist ferdig med Liverpools «søppelkultur»

** Liverpool-fan i 29 år: - Hadde vært veldig bekymret om sønnen min gikk med Suarez-drakt

 

Nå reagerer han på at Luis Suarez fikk bære kapteinsbindet i den pinlige FA-cupfadesen mot Oldham søndag.

 

- Det er ikke akkurat et slag for sunne verdier å utnevne ham til leder, sier Roy Kvatningen til VG Nett.

 

Han mener den mye diskuterte og kritiserte Liverpool-spissen har bedret oppførselen sin denne sesongen, men at 26-åringen har et rulleblad som gjør ham uegnet som Liverpool-kaptein.

 

- Når de velger han som kaptein, så vil de ikke ta avstand fra oppførselen hans. Det er en spiller som med viten og vilje sparker andre i magen, stikker i øynene og handser. Fotballen skal ha moral. Spillerne skal være forbilder, sier Kvatningen.

 

«Trodde klubben var på rett spor i arbeidet med å rydde opp i søppelkulturen som herjet sånn i fjor, men der tok jeg visst feil», skriver han på sin egen Facebook-side.

 

- Han er et ekstremt dårlig forbilde for en 6-7 år gammel gutt på løkka. Er det greit å filme? Er det greit å sparke noen i knehøyde? Jeg hadde vært veldig bekymret hvis gutten min gikk rundt med Suarez-drakt, sier han.

 

Han bryr seg, men andre ord ikke så mye om laget han en gang elsket, selv om han har all verden respekt for spillere som Steven Gerrard og Jamie Carragher.

 

- Jeg var Liverpool-supporter fra 1983, da jeg var ni år, til i fjor. Jeg falt for klubben fordi det var en klubb som spilte fin fotball og hadde sunne verdier under Bob Paisley. Klubben var fantastisk til å ta seg av lokalsamfunnet etter Hillsborough-tragedien.

 

- Men da klubben forsvarte rasistisk hets, voldelig oppførsel og juks, ble jeg ekstremt skuffet. Det var ikke bare en spiller som oppførte seg dårlig, det var en klubb som forsvarte det. Det slet jeg litt med å være tilhenger av, sier han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...