Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Blackburn har gitt bud på Ronaldinho

Reports of a sensational move for the former World Player of the Year emerged on Monday with Rovers' new owners Venky's keen to make a splash in the transfer window.

Venky's initially denied making any move for Ronaldinho, but now they have confirmed they have lodged a £6.2million bid for the former Barcelona star.

Velkommen etter ;) Tror han kan passe godt inn i klubben, vi trenger en sånn type spiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

edit: glem det, fant den ved en tilfeldighet, var vist forloveden.

hadde vært kjekt om du hadde delt den med oss??

edit: glem det, fant den ved en tilfeldighet, var vist forloveden.

hadde vært kjekt om du hadde delt den med oss??

Anbefales å se de andre videoene av samme bruker som andre3028 nevnte: http://www.youtube.com/user/talkSPORTmagazine

De videoene med oversettelser synes ikke jeg er så bra, men de der han "intervjer" andre er fantastiske.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Dinho er en humørspiller av rang (les: ustabil) . Fantastisk store deler av fjorårssesongen under Leonardo - en skygge av seg selv i år under Allegri. Har liten tro på Dinho i PL, spesielt ikke i en sliteklubb som Blackburn. Ender garantert opp i Brasil. Er jo 2-3 klubber som hevder de har signert han allerede, blir uansett en spennende saga å følge.

Endret av Lucky Luciano
Lenke til kommentar

Fremdeles en lang vei å gå. Dzeko har selv flere ganger hintet til at han helst vil tilbringe tiden sin framover et annet sted enn City, da helst i Serie A. Problemet er jo at klubben han linkes sterkest til utenom City; Juventus. Vi har allerede signert vår ene(!) spiller utenfor EU denne sesongen, hadde det ikke vært for dette er jeg sikker på at Dzeko allerede før sesongen hadde vært Juventus spiller.

Bosnieren har sålangt vist at han har inget ønske om å gå fra City, men han vil fortest mulig vekk ifra Wolfsburg, spørs om han orker 6 måneder til i drittklubben eller om han tar første tog ut ifra der.

Lenke til kommentar

Selv om jeg skjønner at Bohinen ønsker at Arsenal skal vinne så synes jeg han som en nøytral fotball"ekspert" og kommentator skal holde seg nettop nøytral. Var jo noen Untied fans her som ble sure fordi Rösler omtalte City som we.

Ingen regler uten unntak. Kollektiv uthenging av dopinga til City gagner alle.

Disse United fansa du snakker om var forøvrig meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...