Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Blackburn har gitt bud på Ronaldinho Reports of a sensational move for the former World Player of the Year emerged on Monday with Rovers' new owners Venky's keen to make a splash in the transfer window. Venky's initially denied making any move for Ronaldinho, but now they have confirmed they have lodged a £6.2million bid for the former Barcelona star. Velkommen etter Tror han kan passe godt inn i klubben, vi trenger en sånn type spiller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Tror Ronaldinho vil gi Blackburn et stort løft. Den med flest assists i Serie A i fjor og viste at han fortsatt kan spille godt mot de beste i Europa. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Gamst - Roberts - Ronaldinho.. Hmm.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 De andre som ryktes inn er Demba Ba, Lacina Traore og Stephen Warnock. Vil ha en av spissene(samme hvem) og Warnock! M.B Diouf - Kalinic - Ronaldinho Hmm.. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) edit: glem det, fant den ved en tilfeldighet, var vist forloveden. hadde vært kjekt om du hadde delt den med oss?? edit: glem det, fant den ved en tilfeldighet, var vist forloveden. hadde vært kjekt om du hadde delt den med oss?? Anbefales å se de andre videoene av samme bruker som andre3028 nevnte: http://www.youtube.com/user/talkSPORTmagazine De videoene med oversettelser synes ikke jeg er så bra, men de der han "intervjer" andre er fantastiske. Endret 3. januar 2011 av Teipball Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 Demba Ba er heftig ryktet inn til West Ham, er visstnok på legesjekk, men slik kan man aldri ta helt seriøst. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Dinho er en humørspiller av rang (les: ustabil) . Fantastisk store deler av fjorårssesongen under Leonardo - en skygge av seg selv i år under Allegri. Har liten tro på Dinho i PL, spesielt ikke i en sliteklubb som Blackburn. Ender garantert opp i Brasil. Er jo 2-3 klubber som hevder de har signert han allerede, blir uansett en spennende saga å følge. Endret 3. januar 2011 av Lucky Luciano Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2011 På vei tilbake, på lån! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 City agree Dzeko fee FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Fremdeles en lang vei å gå. Dzeko har selv flere ganger hintet til at han helst vil tilbringe tiden sin framover et annet sted enn City, da helst i Serie A. Problemet er jo at klubben han linkes sterkest til utenom City; Juventus. Vi har allerede signert vår ene(!) spiller utenfor EU denne sesongen, hadde det ikke vært for dette er jeg sikker på at Dzeko allerede før sesongen hadde vært Juventus spiller. Bosnieren har sålangt vist at han har inget ønske om å gå fra City, men han vil fortest mulig vekk ifra Wolfsburg, spørs om han orker 6 måneder til i drittklubben eller om han tar første tog ut ifra der. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Pictures: Toure and Adebayor in Man City training fight Hahah som jeg hater dem alle. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Woy vil vistnok prøve å låne Adebayor... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Høyt oppi fjellet. Hører du denne hilsen fra meg? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Hatem Ben Arfa har signert kontrakt på 4,5 år. Herlig, herlig! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Bohinen håper City gruses av Arsenal Big ups til Bohinen. Så kommer City-supporteren med sitt vanlige nonsense og henviser til at City har stor satsning på talenter. Hva hjelper det, når laget består av spillere kjøpe inn for haugevis av millioner? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Selv om jeg skjønner at Bohinen ønsker at Arsenal skal vinne så synes jeg han som en nøytral fotball"ekspert" og kommentator skal holde seg nettop nøytral. Var jo noen Untied fans her som ble sure fordi Rösler omtalte City som we. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Haha, klubbnomaden Bohinen har så enormt lite kredibilitet. Det lille han hadde mistet han med SMS-ene til Huseklepp. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Selv om jeg skjønner at Bohinen ønsker at Arsenal skal vinne så synes jeg han som en nøytral fotball"ekspert" og kommentator skal holde seg nettop nøytral. Var jo noen Untied fans her som ble sure fordi Rösler omtalte City som we. Ingen regler uten unntak. Kollektiv uthenging av dopinga til City gagner alle. Disse United fansa du snakker om var forøvrig meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Robbie Keane er visst klar for Birmingham. http://www.youtube.com/watch?v=9RcYe_z-s-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå