Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Lambert har fått sparken. Kilde? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 (endret) Ble rapportert av seriøse sider som hadde falt for limpinnen. Men jeg visste egentlig at det var en falsk Aston Villa konto i omkrets pga noe tull tidligere i kveld, så jeg ble grundig lurt selv. Endret 26. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Unger nå til dags altså. 'Arry ass Skjønner ikke kritikken av Fabio, han var banens beste mot både Chelsea og Spurs. Ellers var nok dette et drømmeresultat for 'Arry. Enda en unnskyldning for å fortsette å handle i hytt og pine. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Problemet med twitter er at man har noen som pleier å være sikre og ikke skrive stort før det er bekreftet og sant. Men nå om dagen florer det av falske kontoer som ofte lurer mange.. Den BBCSporf kontoen har lurt veldig mange. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Fint å pøse på med nye spelarar i staden for å prøve å skape eit lag utav det ein har. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det morsomme er jo at det er pga all kjøpingen de er hvor de er nå. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Det er klart, men det er vanskelig å sjå at løysinga skal vere å kjøpe endå meir. Klart at det er ein del temmeleg dårlege spelarar i den troppen endå, men eg tviler på at det blir mykje stabilitet i det laget. Og så rykker dei ned. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Nei jeg er enig med deg jeg, jeg bare poengterte at det virker å ha gått QPR og 'arry hus forbi. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Evra took the piss outta berbatov... If it was the other way around it would be seen as 'racism' ... I hope Dimitar Berbatov has seen footage of what that lying cunt Evra did to him and report the twat to the @FA get outta that Evra ya cunt! What Evra did to Berbatov is shocking. If that had been Suarez it would be a major story with every paper and tv channel. Absolute disgrace Mancs are out in force, and got their book of excuses out to defend Evra. Surprise surprise Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Evra er en av balløyas ekleste spillere så er vel ikke noe sjokk om han har vært en kødd. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Virker som en sympatisk type. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Er det intelektuelle nivået her inne like lavt som på twitter? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hva er det han gjør da? Virker jo som han henger Berba opp ned på et kors iført KKK klær eller noe om man skal tro kommentarene under... 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Hadde det vært en Chelsea eller Liverpool spiller hadde FA vært på saken allerede. Ettersom han er United spiller så gir de vel bare faen som vanlig. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Kan noen fortelle meg hva Evra har gjort? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 Kan noen fortelle meg hva Evra har gjort? http://www.youtube.com/watch?v=667GkX7xtuw Lenke til kommentar
Qake Skrevet 26. januar 2013 Del Skrevet 26. januar 2013 Og folk mener Suarez er barnslig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå