Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har spilt 69 minutter i snitt pr. kamp siden han kom til West Brom. I samme periode har f.eks. Defoe 51 min. pr. kamp.

 

Denne statistikken er vel bare relevant om man går ut i fra at spissen starter og spiller hele kamper, alle kamper, om han er skadefri? Om ikke er det vel langt i fra et svar på mitt spørsmål (som går til alle, ikke bare til Latias):

 

Er Odemwingie mye skadet eller er det bare noe jeg har fått for meg? I følge physioroom har han 10 registrerte skader mens han har vært i WBA. (Defoe har til sammenligning bare 4). Men jeg aner ikke hvor nøye den siden er.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Noe som er langt fra sannheten.

 

Er statistikken delt på antall kamper han har startet forresten?

 

Det var tall fra samtlige PL-kamper siden han kom til WBA i 2010. Jeg har ingen oversikt over skadehistorikken hans, men at han har spilt rundt 80 % av minuttene siden overgangen forteller vel at han ikke akkurat er den mest skadeutsatte spilleren i ligaen.

Lenke til kommentar

Det var tall fra samtlige PL-kamper siden han kom til WBA i 2010. Jeg har ingen oversikt over skadehistorikken hans, men at han har spilt rundt 80 % av minuttene siden overgangen forteller vel at han ikke akkurat er den mest skadeutsatte spilleren i ligaen.

 

Men det blir jo feil å sammenligne dem med Defoe sin statistikk. Han starta jo knapt noen kamper i PL i fjor.

 

bilde

 

Obertan (Mars)

 

Aaah. Har lurt på han der!

Lenke til kommentar

Tidene forandrer seg, Pardew sa tross alt det der i 06. Men nå har neppe Pardew mye han skulle sagt når det komer til transfers uansett. Han sier hva han trenger, Carr & co ser seg ut en del spillere og Ashley sier hva han er villig til å betale for den og den typen spillere. Så at Newcastle henter mye utlendinger er neppe Pardews valg, han må ta det han får servert. Engelskmenn er utelukket pga. prisene.

Lenke til kommentar

...bilde...

 

Tatt fra newutd.no:

Nokon tal til ettertanke:

Newcastle sin a-tropp: 13 engelskmenn + ein frå Wales og ein frå Nord-Irland.(15 totalt) 19 ikkje engelskmenn (Inkl. Gouffran og Haidara)

Chelsea sin a-tropp: Seks engelskmenn, 18 ikkje engelskmenn.

Arsenal sin a-tropp: Fem engelskmenn + ein frå Wales (Seks totalt), 19 ikkje engelskmenn

Alike vel klager alle på oss nå!

(edit: Så klart vil det bli litt skeivt pga me har offisielt ein større a-tropp enn dei to. Sidan dei er flinkere til å låne ut spelarar enn oss)

 

---

 

Nå er vel ikke Sissoko med i beregningen her da. Ei heller har Pardew så mye han skulle ha sagt når det gjelder transfers, men det er en annen historie.

Lenke til kommentar

Men det blir jo feil å sammenligne dem med Defoe sin statistikk. Han starta jo knapt noen kamper i PL i fjor.

 

Sammenlignet han med den eneste spissen Spurs hadde tilgjengelig per dags dato, visste ikke at det ville få så fatale konsekvenser. Om forlatelse.

 

Forresten, går Millwall-Villa virkelig ikke på tv? Hva er vitsen med å sette opp en kamp fredag kveld hvis ingen skal sende den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...