Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misforstår jeg deg nå, eller synes du virkelig det er oppsiktsvekkende at Tottenham ikke er med på de listene?

 

Har pratet muligens om draktsponsorene? Under Armour som de har nå, Puma som de hadde forrige sesong og Kappa før det igjen er ikke representert på lista engang.

Lenke til kommentar

City har da Umbro? Eller har de byttet?

 

Bytter i sommer.

 

Manchester City Football Club and Nike have announced a new partnership that will see the sponsorship of the Club move from Umbro to the Nike brand from the start of the 2013/14 season.

 

Håper Nike ordner bordduk til dem også.

Lenke til kommentar

Misforstår jeg deg nå, eller synes du virkelig det er oppsiktsvekkende at Tottenham ikke er med på de listene?

 

Jeg slo en spøk på bekostning av draktdesignerne til Spurs. :) Jeg er ikke overrasket over at Tottenham ikke er av de ti lagene som selger mest drakter. Men jeg er interessert i å vite hvilken plass de er på, noe DB-artikkelen ikke kunne fortelle meg. (Noe som er rart. De pleier jo like Tottenham i den redaksjonen).

Lenke til kommentar

Jeg er ikke overrasket over at Tottenham ikke er av de ti lagene som selger mest drakter. Men jeg er interessert i å vite hvilken plass de er på, noe DB-artikkelen ikke kunne fortelle meg. (Noe som er rart. De pleier jo like Tottenham i den redaksjonen).

 

http://www.deloitte.com/assets/Dcom-UnitedKingdom/Local%20Assets/Documents/Industries/Sports%20Business%20Group/uk-sbg-football-money-league-2013.pdf

 

Bla til side 30 eller noe.

Lenke til kommentar
Newcastle United striker Nile Ranger has been arrested on suspicion of rape, sources said.

 

The 21-year-old Premier League footballer was held by Northumbria Police following an allegation made by a woman that she was attacked at a hotel in Jesmond, Newcastle between Wednesday and Thursday.

 

London-born Ranger, who lives in Forest Hall, North Tyneside, was still being questioned on Friday

 

A police spokeswoman said: "On Thursday January 24 a woman reported to police that she had been raped overnight at a hotel in Jesmond.

 

"A 21-year-old man has been arrested at an address in Forest Hall on suspicion of rape."

 

Ranger angered fans by criticising them for booing after Newcastle lost to Reading at the weekend.

 

He went on to enrage them by apparently spelling his name out in £20 notes and posting a photo online.

 

Hva er det fotballspillere tenker med?

Lenke til kommentar

Wenger klager på oss:

 

Arsene Wenger says January window is "unfair," adding "we're not after any French player, you can forget that. They go to Newcastle."

 

Wenger has a bit of a moan, says limit clubs to signing 2 players max in January, not allow buying half a team like #NUFC.

 

Wenger says unfair clubs like Newcastle can make wholesale changes. Unfair on clubs who have already played them twice

 

Almost as if he didnt spend £40m in the summer while we spent about £1m......

Lenke til kommentar

Wenger klager på oss:

 

Arsene Wenger says January window is "unfair," adding "we're not after any French player, you can forget that. They go to Newcastle."

 

Wenger has a bit of a moan, says limit clubs to signing 2 players max in January, not allow buying half a team like #NUFC.

 

Wenger says unfair clubs like Newcastle can make wholesale changes. Unfair on clubs who have already played them twice

 

Almost as if he didnt spend £40m in the summer while we spent about £1m......

 

Ja, den kommentaren er faktisk tilbakestående. Virker som at Wenger er butthurt fordi Newcastle stjal en spiller han var interessert i, men var som vanlig for treg.

Lenke til kommentar

Wenger klager på oss:

 

Arsene Wenger says January window is "unfair," adding "we're not after any French player, you can forget that. They go to Newcastle."

 

Wenger has a bit of a moan, says limit clubs to signing 2 players max in January, not allow buying half a team like #NUFC.

 

Wenger says unfair clubs like Newcastle can make wholesale changes. Unfair on clubs who have already played them twice

 

Almost as if he didnt spend £40m in the summer while we spent about £1m......

Helt tatt ut av sammenheng. Hvor har du fått dette fra? Her er sitatene fra Arsenal.com:

 

"I think it [the January window] should be all completely cut out or limited to two players," said Wenger.

 

"It is unfair for the league that some teams who have [twice] played, for example, Newcastle, already have an advantage on teams who play Newcastle now they have bought [a number of] players.

 

"You do not face exactly the same team so I believe the number of players you could buy should be limited.

 

"It's a market for me that is wrong because the only teams who sell players are teams in financial trouble, or players who are unhappy where they are. So the gamble is much bigger than during the normal transfer period in mid-summer."

 

Jeg er ikke nødvendigvis uenig, men jeg ser likevel ikke noe galt i det han sier. Og det andre sitatet:

 

Wenger on Belhanda: "We are not on any French case, so you can cut all the French players out. You should go to Newcastle!"

 

Regner med at du ser at dette er ment som en spøk.

 

Og hva er det du vil frem til med den siste linjen i innlegget ditt? Wenger kritiserte januarvinduet. At han brukte penger i sommer er totalt irrelevant. Dessuten tviler jeg sterkt på at vi gikk i minus totalt sett på overgangsfronten i sommer.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...