Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen er verdt so mykje pengar, uansett kor gode dei er.

 

Når Real Madrid selger CR drakter for 100 millioner euro i løpet av ca 1 år, så er det jo nettopp verdt det de er.

 

Som The Hoff skriver, hvem skal få alle pengene? Folk vil kjøpe drakter, dra på kamper, kjøpe tv-tilbud uansett.

 

At enkelte spillere tjener for mye er jeg med på, men sett opp mot hva klubbene tjener så er det ikke alt for ille.

Lenke til kommentar

Uten lønnstak vil de rike klubbene alltid ha et forsprang på de klubbene under, og det vil bli vanskelig for de mindre å få muligheten til å holde på de gode spillerne sine, eller å hente spillere de større klubbene også er interessert i. Og ja, det er mye penger i fotball, hva med å la noe gå tilbake til supporterne? Billigere billetter, billigere supporterutstyr? Heller det enn at spillerne skal tjene enda mer. Jeg synes det er greit at de drar inn bra med penger, på samme måte som populære artister innen musikkbransjen eller populære skuespillere, men det er idiotiske summer det er snakk om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er litt midt-mellom når det kommer til et lønnstak. Jeg tror nok at jeg er mest imot det da jeg føler det skaper en "unaturlig" situasjon med tanke på forholdene mellom lagene. Dessuten, et nedrykk til en lavere divisjon vil kunne være fatalt for klubber siden de da vil bli tvunget til å kvitte seg med en drøss av sine best betalte spillere.

Lenke til kommentar

Remy var så og si klar for Newcastle, men kvelden før han skulle på medical kom QPR på banen igjen og ga ham over dobbelt så mye i lønn. Newcastle har ikke penger til å hamle opp med slikt, klubben har lønnstak på 40 000 pund eller hva det nå er, selv om noen tjener litt mer om de var i klubben før lønnstaket ble innført.

Lenke til kommentar
Nokon tal til ettertanke:

Newcastle sin a-tropp: 13 engelskmenn + ein frå Wales og ein frå Nord-Irland.(15 totalt) 19 ikkje engelskmenn (Inkl. Gouffran og Haidara)

Chelsea sin a-tropp: Seks engelskmenn, 18 ikkje engelskmenn.

Arsenal sin a-tropp: Fem engelskmenn + ein frå Wales (Seks totalt), 19 ikkje engelskmenn

Alike vel klager alle på oss nå!

 

(edit: Så klart vil det bli litt skeivt pga me har offisielt ein større a-tropp enn dei to. Sidan dei er flinkere til å låne ut spelarar enn oss)

Lenke til kommentar

BBC Sport ‏@BBCSport

Rennes have accepted a £9.6m offer from Russian club Rubin Kazan for Yann M'Vila, also a target for #QPR & Fulham #ffc http://bbc.in/TeJKLI

 

Bare oppskrytt eller har han ødelagt for seg selv?

 

Betyr ikke at han er på vei dit, kun at Rennes har sagt at budet er bra nok.

 

Men jeg vil helst slippe å spekulere om M'Vila er oppskrytt, bedre spillere enn han har hatt dårlige perioder, og jeg tror at med riktig valg av klubb og en god trener så kan han finne formen.

 

Ja også legge fra seg party-oppførselen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...