Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Men i dag dro de på stillingen 1-1 ti minutter før slutt. Hadde Villa vunnet 3-1 (noe de holdt på å gjøre) så ville det gått til ekstraomganger. Da kunne de like gjerne ha holdt seg hjemme til å begynne med.

 

Nå er nok de fleste av disse personene som går folk som er på kamp titt og ofte, og ikke nordmenn som reiser over ene og alene for å dra på kamp. Jeg har selv gått et par minutter tidligere fra lokale kamper i Norge hvor jeg var fast tilskuer hver søndag. Hvorfor? Fordi familien hadde maten klar på bordet og jeg prioriterte å spise varm mat med familien fremfor å stå i kø ut av stadion for å få med meg overtiden.

 

Det er og, som jeg nevnte, ganske sikkert en del av disse som har lang vei hjem. Når det da er snakk om en tirsdagskamp og mange sikkert har minst en time reisetid til sine hus og skal stå opp om få timer for å gå på jobb kan jeg forstå prioriteringene. Kanskje kollektivtilbudet blir drastisk redusert for noen av dem utpå kvelden? Kanskje de har kjærester og barn som venter hjemme? Kanskje noen av dem skal på nattskiftet og derfor må gå?

 

Igjen, dette er nok folk som er på kamp etter kamp og av og til må gå tidlig. Av og til er det nok snakk om en protest og, og det er i mine øyne bedre å protestere mot laget ved å gå tidlig enn å bue på dem. Og noen av dem liker sikkert bare ikke kø. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2vtut5v.png

 

"Curtis Good is the first Newcastle player to reach a cup final in over a decade ... playing for Bradford."

 

Lurer virkelig på hvordan eieren greide å punge ut £7500 for én spiller. Til sammenligning kostet laget til Villa £63,7m. Villa sitt lag var 8493 ganger dyrere enn Bradfords.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Problemet er jo ikke at de beste spillerne tjener ekstremt bra, problemet er de middels/dårlige spillerne som tjener godt. At Van Persie, Agüero, Cristiano Ronaldo og Messi tjener 6-12 millioner euro i året er jo fair med tanke på hvor gode de er og hvor mye klubbene tjener. At Alonso i Real Madrid tjener 5 er også fair med tanke på nivået han er på.

 

Men at spillere som Charlton Cole, Stephen Ward, Downing, osv osv osv osv, tjener mange millioner kan jeg være med på blir dumt. For disse (helt tilfeldige eksempler, dere skjønner hva slags spillere jeg tenker på) spillerne er helt middels og kan skiftes ut på sekundet med en like god en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...