Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller fjerne de som spammer. Dette forumet brukte å ha en langt strengere policy og dermed også en høyere kvalitet. Det er på tide at moderatorene begynner å gjøre jobben sin igjen.

Dessverre er antall poster viktigere en kvalitet når man skal forhandle pris på reklame.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller fjerne de som spammer. Dette forumet brukte å ha en langt strengere policy og dermed også en høyere kvalitet. Det er på tide at moderatorene begynner å gjøre jobben sin igjen.

Dessverre er antall poster viktigere en kvalitet når man skal forhandle pris på reklame.

Jeg tror ikke antallet poster i fotballdelen utgjør mange prosenter av det totale på forumet uansett. Er enig med LarsP at nivået må opp, det likevel betraktelig bedre enn det var for et år siden.

Lenke til kommentar

Så det du endelig innrømmer er at eg er viktigere for forumet enn deg?

Det har eg også alltid ment! Cash is king. Dotten elsker meg!

Burde fått prosenter igrunn.

Latias kunne jo gjort gode penger!

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke antallet poster i fotballdelen utgjør mange prosenter av det totale på forumet uansett. Er enig med LarsP at nivået må opp, det likevel betraktelig bedre enn det var for et år siden.

Har du noengang vært innom i Manchester United delen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så det du endelig innrømmer er at eg er viktigere for forumet enn deg?

Det har eg også alltid ment! Cash is king. Dotten elsker meg!

Burde fått prosenter igrunn.

Latias kunne jo gjort gode penger!

Jeg vet ingenting om hvordan man får betalt, men det som skrives kan jo leses av mange. Jeg burde få godt betalt som leser så mye!

Mener du at det lille jeg poster er av (mye) høyere kvalitet en det du selv poster?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med LarsP at nivået er lavt. Men hva forventer man i en fotballpub eller kamptråd generelt under en kamp? Akkuratt det ville jeg ikke hengt meg opp i. Ville heller brydd meg vis det var under en vanlig diskusjon, eller en som laget kvalm hele tiden, i alle tråder. Men nå synes jeg det er et generelt greit nivå på innleggene utenom kampdagene. Man kan kjøre en strengere policy, men da er sjangsen for å drepe hele "stemningen" under kampene stor.

Jeg vil heller ha følelseladet innlegg som " JAAAAA FOR FAEN SÅ DIGG, nå kjører vi over møkkalaget!!" Enn innlegg der man må tenke seg om før man poster "Åååå, nå er jeg så glad fordi laget mitt scoret, håper vi slår det laget, som egentlig er bedre enn oss"

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nicko :

"I believe the full background tale should be in the Mirror, but in the meantime.

Ronaldinho...once upon a time....

This is a Rao Brothers production. They have been after him for two to three months and have stuck at it all the way through. The Brazilian end of the Venky´s empire [i didn´t know they had one either] are actively involved in this.

There have been calls and meetings with Ronaldinho´s brother, but they have often proved elusive.

The contract on offer is quite staggering. But the player has not bitten. Yet.

Now it is kicking off big-style because AC Milan have let him go back to Brazil to talk to Gremio - and possibly others.

Obviously there is far more money on offer at Rovers than anywhere in Brazil.

So basically it´s the money or the beach back home...not a bad thing for Ronaldinho to have that decision because if he wants the dough he may sign, if he doesn´t then he wasn´t right anyway.

It´s been a revealing day. The Venky´s Brazil chap seems to be very busy. The Rao brothers do have these fantasy ideas, but to be fair they seem to back them up with cash.

I don´t know Ronaldinho, so I don´t know what motivates him.

However - as many have said - it is all quite exciting.

Significantly, I have established that this does NOT cut across the budget for Steve Kean´s more ´everyday´ signings...this is a specific extra project.

The Kean list is in, inquiries are being made re availability and there may be news on that front shortly.

But got to say my focus will be on where Ronaldinho decides to go.

His brother and agent is rather slippery, but most of them are. If the player does fancy the cash then it would be somewhat sensational.

Also significant is the fact that the Raos started this ball rolling while Sam was in charge - and without, in fairness, consulting Kean.

I can´t imagine any manager would say no to the chance of coaching the guy. He is past his best, but it would be a hoot. "

Lenke til kommentar

Jeg vil heller ha følelseladet innlegg som " JAAAAA FOR FAEN SÅ DIGG, nå kjører vi over møkkalaget!!" Enn innlegg der man må tenke seg om før man poster "Åååå, nå er jeg så glad fordi laget mitt scoret, håper vi slår det laget, som egentlig er bedre enn oss"

Når vi er inne på det. Får man egentlig noe "kick" av å skrive innlegg som "faen så digg, vi knuser det drittlaget, ORGASME!!!"?

Kan jo skjønne at man skriver hvor fantastisk målet var i ettertid, men under kampen? Er jo mer naturlig å juble i sofaen og ikke skrive på et tastatur. Har jo selv skrevet et fåtalls kommentarer under kamper til favorittlaget mitt, men har ikke skrevet lignende innlegg som det over rett etter et mål. Nærmeste var vel når Jones scora 1-0 mot Stoke, men mener å huske at det var litt etter scoringen når jubelen hadde lagt seg.

Uansett ikke noe galt i at folk gjør det, men jeg lurer egentlig litt på grunnen. Er jo endel som faktisk kommer med innlegg sekunder etter scoringer, så lurer nesten på om de feirer IRL. Dette gjelder også enkelte venner av meg på facebook, der statuser kommer sekunder etter scoringer, så gjelder ikke bare folk her inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De er virkelig fantastiske de videoene der.

Noen som har link til den oppringelige telefonsamtalen med Terry? Kommentarene på youtube sier at det var dama til lampard som ringte inn, men finner ikke videoen.

edit: glem det, fant den ved en tilfeldighet, var vist forloveden.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...