Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Herlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Bradlona! Ballbesittelse 2. omgang: Villa 75 % - 25 % Bradford Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 2-0 avblåst for offside. Bradford lever farlig nå. Kan glemme Wembley. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Villa-fansen har fått nok. Noen ganger lurer jeg på hvorfor man i det hele tatt drar på kampen hvis man ikke skal være der i 90 min. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tenkte på det samme i helgen da Tottenham og United spilte, nærmet seg 88 minutter og Tottenham presset jo som faen, så ser en en rekke av folk so mer påvei ut. Hallo? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Villa opp i ledelsen igjen. Haha, jævla tapere som dro. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Faen. Hold ut, Bradford! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 BRADFORD CITY GO TO WEMBLEY FFS! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 BRADFORD I FINALEN!!! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Bradford ffs! Its up for grabs Swansea/Chelsea ! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Tenkte på det samme i helgen da Tottenham og United spilte, nærmet seg 88 minutter og Tottenham presset jo som faen, så ser en en rekke av folk so mer påvei ut. Hallo? Er alltid folk som drar litt tidligere pga kollektiven i nærheten. Er ganske stappa den gata og toget etter kampslutt. Men jo.. noen gir selvfølgelig opp, var ganske dyster selv etter de første 45. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Blir fort stående lenge i kø utenfor stadion om en blir helt til slutt, ja. Så jeg forstår at de som har lang vei hjem og eventuelt er avhengig av å rekke korresponderende transport prøver å komme seg foran i køen ved å gå et par minutter før. Folk kan jo ha avtaler som trumfer de siste minuttene på en fotballkamp nå og da. (Og det trenger jo ikke være de samme som går hver gang, forskjellige kan ha grunner på forskjellige kamper). Eller så vil folk bare ha sitteplass på pubene. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Er ganske stappa den gata og toget etter kampslutt. Really? Syntes WHL er en av di bedre banene når det kommer til transport. Gikk ut porten, rundt en sving, og der stod det et lass med busser klar til å ta oss hjem. Forstår dog hvis du har bil. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Men i dag dro de på stillingen 1-1 ti minutter før slutt. Hadde Villa vunnet 3-1 (noe de holdt på å gjøre) så ville det gått til ekstraomganger. Da kunne de like gjerne ha holdt seg hjemme til å begynne med. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Bra at Bradford gikk videre, da blir det Arsenal - Aston Villa på meg den 23. februar på Emirates. Hadde Villa gått til finale ville kampen blitt utsatt! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Really? Syntes WHL er en av di bedre banene når det kommer til transport. Gikk ut porten, rundt en sving, og der stod det et lass med busser klar til å ta oss hjem. Forstår dog hvis du har bil. Toget som er "verst". Misforstå meg rett, de gjør en god jobb med hvor mange som får komme opp til plattformene om gangen og at man slipper å vente på plattformen, men togene er "Tokyo-fulle". Kan forstå om folk vil slippe det, selv om jeg ville blitt helt ut. Endret 22. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Torres sin dagslønn: £25.000 Troppen til Bradford kostet: £7.500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå