Jotun Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Har de ikke egenmelding i Statoil? 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Heldige med skader er vel å ta litt i. Vidic, Evans, Smalling, Young, Rooney, Fletcher, Anderson, Nani, De Gea, Cleverly, Kagawa. Listen er sikkert lenger, men jeg synes vi har hatt mye skader i år igjen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Har de ikke egenmelding i Statoil? Hva skal jeg gjøre på hjemme? Klø meg i rumpa? Stod forresten om Van Pervie idag på db.no Om hvordan han gikk fra "verst til best" i klassen (skader). http://www.dagbladet.no/2013/01/22/sport/fotball/premier_league/robin_van_persie/manchester_united/25376680/ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Hva hvis Van Pervie blir skadet da? Da blir det 3 plass på United, han står for omtrent alt hos United. United vært heldige med skader så langt, mister de et par av sine sentrale spillere fremover så skal de slite i kampen om 1. plassen. Dette må være noe av det dummeste jeg har lest, og tro meg, jeg har lest mye dumt. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Skadene har vel vært på plasser dere har relativt god dekning? There is only one RVP Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 God dekning og god dekning. Blant spissene har vi god dekning. Der har Rooney vært litt ute i det siste. Ellers har vi vel kjørt på felgen med kantspillere, midtbanespillere og midtstoppere gjennom hele sesongen. Likevel har vi aldri tatt mer poeng i PL per spilte kamp. (Usikker på om dette fortsatt gjelder med U mot Spurs.) Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Tar den oversikta med ei klype salt, mtp plasseringa til Everton på den lista. Endret 22. januar 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Rimelig katastrofalt at Newcastle sesong etter sesong skal ligge der på skadetabellen. Enda verre er det at Newcastle fra før av har ganske så liten stall. Digg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 De som hevder at Manchester United ikke er helt i toppen når det gjelder skadestatistikken har nok ikke fulgt med. Nå om dagen ser det bra ut, ja, men tidligere i sesongen var det temmelig krise, særlig i forsvar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Fjorårets sesong var rimelig katastrofal for Man Utd når det gjelder skader ihvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Skadene har vel vært på plasser dere har relativt god dekning? There is only one RVP Skadene har vært overalt, og den dekningen du prater om har også vært skadet. Husker du hvordan United stilte på begynnelsen av sesongen? Carrick som midtstopper. Kantspillerne og den sentrale midtbanen har også slitt. Til tider også stress på keeperplassen, De Gea ute i flere uker på grunn av visdomstenner mens Lindegaard har vært borte grunnen influensa og nyfødt unge. Rafael, Rio, Evra, Carrick og RvP er de eneste som har holdt seg unna skader. 5 av 25 spillere. Er det mye? Tar den oversikta med ei klype salt, mtp plasseringa til Everton på den lista. Everton har vel ikke hatt all verdens av skader denne sesongen? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Everton har vel ikke hatt all verdens av skader denne sesongen? Tja, Hibbert, Coleman, Mirallas, Neville, Anichebe, Jelavic, Heitinga, Distin og Gibson har vore plaga med skader i år, + ein del av reservelaget osv. Gibson har vel 24 kampar for Everton sidan han kom til klubben januar 2012, inkludert FA og liga cup.. Baines, Pienaar, Fellaini, Osman, Howard og Jagielka er vel dei einaste som har vore skadefrie i år. Endret 22. januar 2013 av Karbutar Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Kan være at alle skadene ikke blir meldt hos PhysioRoom? Tallene er nok ikke helt nøyaktige, men de gir likevel en grei indikasjon. Forresten, vi tar en liten quiz. Hvilken spiller har aldri tapt en PL-kamp (minst 20 kamper)? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Pluss, 1 poeng er 1 uke ute. Små skader som spiller lørdagskamp, men ikke onsdag for så å spille til helga vil eg tro ikke blir med på denne oversikten. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Kan være at alle skadene ikke blir meldt hos PhysioRoom? Tallene er nok ikke helt nøyaktige, men de gir likevel en grei indikasjon. Forresten, vi tar en liten quiz. Hvilken spiller har aldri tapt en PL-kamp (minst 20 kamper)? Hmm, Naismith? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2013 Hmm, Naismith? Nei, men det var riktig lag. Darren Gibson har aldri tapt en PL-kamp han har startet i. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Debuchy, Yanga-Mbiwa, Haïdara, Gouffran, Sissoko + Cabaye, Ben Arfa, Amalfitano, Marveaux, Obertan. Hysterisk at Pardew for noen år siden gikk til angrep på Wenger for at han satset for mye på franske spillere. 3 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/4792270.stm Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 Han hadde jo rett, i og for seg, dessverre er engelskmenn for dyre og/eller dårlige, og siden fotball er business, er det som regel lite smart å handle dem. Forøvrig tror jeg ikke Pardew har så alt for mye å si når det gjelder hvem vi henter, men det er en annen historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå