Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva hvis Van Pervie blir skadet da?

Da blir det 3 plass på United, han står for omtrent alt hos United.

United vært heldige med skader så langt, mister de et par av sine sentrale spillere fremover så skal de slite i kampen om 1. plassen.

 

Dette må være noe av det dummeste jeg har lest, og tro meg, jeg har lest mye dumt.

 

130116.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

God dekning og god dekning. Blant spissene har vi god dekning. Der har Rooney vært litt ute i det siste. Ellers har vi vel kjørt på felgen med kantspillere, midtbanespillere og midtstoppere gjennom hele sesongen. Likevel har vi aldri tatt mer poeng i PL per spilte kamp. (Usikker på om dette fortsatt gjelder med U mot Spurs.)

Lenke til kommentar

Skadene har vel vært på plasser dere har relativt god dekning?

There is only one RVP :)

 

Skadene har vært overalt, og den dekningen du prater om har også vært skadet. Husker du hvordan United stilte på begynnelsen av sesongen? Carrick som midtstopper. Kantspillerne og den sentrale midtbanen har også slitt. Til tider også stress på keeperplassen, De Gea ute i flere uker på grunn av visdomstenner mens Lindegaard har vært borte grunnen influensa og nyfødt unge. Rafael, Rio, Evra, Carrick og RvP er de eneste som har holdt seg unna skader. 5 av 25 spillere. Er det mye?

 

Tar den oversikta med ei klype salt, mtp plasseringa til Everton på den lista.

 

Everton har vel ikke hatt all verdens av skader denne sesongen?

Lenke til kommentar

Everton har vel ikke hatt all verdens av skader denne sesongen?

 

Tja, Hibbert, Coleman, Mirallas, Neville, Anichebe, Jelavic, Heitinga, Distin og Gibson har vore plaga med skader i år, + ein del av reservelaget osv. Gibson har vel 24 kampar for Everton sidan han kom til klubben januar 2012, inkludert FA og liga cup..

 

Baines, Pienaar, Fellaini, Osman, Howard og Jagielka er vel dei einaste som har vore skadefrie i år.

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...