Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 13. plass langt opp? Cisse finner tilbake til fjorårsformen hvis han blir brukt sentralt, pluss at de nye gutta vil gi laget et løft. Newcastle har den soleklart beste troppen sammenlignet med lagene under.

 

Villa rykker ned etter å ha tapt mot Wigan på sesongens siste dag. Blir jevnt der nede.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

*tabell*

 

For de av dere som ikke tåler å vente helt til mai, her har dere fasiten. I fjor tippet jeg rett på topp 4, pluss at City skulle vinne på målforskjellen.

 

http://news.bbc.co.u...tor/default.stm

 

post-63678-0-08012900-1358811917_thumb.png

 

Kontrer med denne. Kanskje jeg overvurderer betydningen av Liberty Stadium.

 

Poster forøvrig noen av mine håpefulle resultater:

QPR 1-4 City, United 5-0 Soton, Soton 2-5 City, Swansea 5-3 QPR, LFC 4-3 WBA, QPR 2-7 United, United 7-0 Norwich, Villa 2-5 City, Arsenal 3-4 Everton, LFC 2-3 Spurs, United 6-3 Reading, Wigan 1-4 NUFC, Swansea 4-3 Spurs, United 3-4 City, NUFC 5-0 Fulham, LFC 7-1 West Ham, United 7-1 Villa, City 6-2 West Ham, United 3-2 Chelsea, WBA 2-6 Wigan, Liverpool 5-3 QPR, West Ham 3-4 Reading.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Er 13. plass langt opp? Cisse finner tilbake til fjorårsformen hvis han blir brukt sentralt, pluss at de nye gutta vil gi laget et løft.

 

Cissé har forlatt QPR til fordel for et låneopphold ut sesongen i Al Gharafa i Qatar. Feil Cissé. Tror forresten du undervurderer Liverpool veldig. 53 poeng? Nja.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg sa tidligere i sesongen at Liverpool kan kjempe om CL-plass hvis de får inn en god spiss i januar, det har de ikke greid. LFC har vært heldige med skader så langt, mister de et par av sine sentrale spillere fremover så skal de slite i kampen om 7. plassen.

 

Latterlig masse poeng dumpekandidatene dine hadde, PSV. Mistenker at ingen av dine gjenstående kamper ender uavgjort?

Lenke til kommentar

Fylte ut ca. halve skjemaet og kan si at det går mot nedrykk for Southampton, Wigan og Newcastle. QPR begynner plutselig å ta litt poeng. I toppen ser det ut til at Everton kommer til å snappe plassen til Arsenal, mens Liverpool aldri får kontakt med "de 6 store". United leder med 5 poeng før kampen mot City.

Lenke til kommentar

Fylte ut ca. halve skjemaet og kan si at det går mot nedrykk for Southampton, Wigan og Newcastle. QPR begynner plutselig å ta litt poeng. I toppen ser det ut til at Everton kommer til å snappe plassen til Arsenal, mens Liverpool aldri får kontakt med "de 6 store". United leder med 5 poeng før kampen mot City.

 

topp 4 blir United, City, Chelsea og Tottenham. Så vil Pool og Everton sloss om 5 plassen. Arsenal blir nr 7.

Lenke til kommentar
Jeg sa tidligere i sesongen at Liverpool kan kjempe om CL-plass hvis de får inn en god spiss i januar, det har de ikke greid. LFC har vært heldige med skader så langt, mister de et par av sine sentrale spillere fremover så skal de slite i kampen om 7. plassen. Latterlig masse poeng dumpekandidatene dine hadde, PSV. Mistenker at ingen av dine gjenstående kamper ender uavgjort?

 

Hva hvis Van Pervie blir skadet da?

Da blir det 3 plass på United, han står for omtrent alt hos United.

United vært heldige med skader så langt, mister de et par av sine sentrale spillere fremover så skal de slite i kampen om 1. plassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...