Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lambert er altfor god for Soton. Hvorfor blir sånne spillere snappet opp av Wenger eller lignende?

Bent til Tottenham, Carroll til Liverpool, Ba til Chelsea etc.

 

Edit: Folk kritiserer Southampton for å sparke Adkins, men hva om Pochettino faktisk gjør en bedre jobb? Skjønner godt at de høye herrene i Southampton ansatte en ny manager dersom de anså ham som et bedre alternativ, på samme måte som Adkins sannsynligvis hadde valgt en bedre klubb om han fikk tilbudet.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Skulle forresten stå en "ikke" i det spørsmålet. Ba for £7m er vel ikke gambling? Vil si Lambert er bedre enn f.eks. Giroud, og sistnevnte kostet jo £13m.

Tror jeg misforstår deg. Du nevnte ikke ordet gambling? Trodde du bare mente generelt at en av de store klubbene snapper opp en spiss fra et lag plassert lengre nede på tabellen. Er forresten ikke enig i at Lambert er bedre enn Giroud. Sistnevnte har variert i prestasjonene så langt, men jeg tror han hadde sett bedre ut om han hadde spilt for et lag som Southampton. Det er ekstremt krevende å spille alene på topp i vårt system, spesielt når man tar over stafettpinnen fra RvP.

Lenke til kommentar

Tror jeg misforstår deg. Du nevnte ikke ordet gambling? Trodde du bare mente generelt at en av de store klubbene snapper opp en spiss fra et lag plassert lengre nede på tabellen. Er forresten ikke enig i at Lambert er bedre enn Giroud. Sistnevnte har variert i prestasjonene så langt, men jeg tror han hadde sett bedre ut om han hadde spilt for et lag som Southampton. Det er ekstremt krevende å spille alene på topp i vårt system, spesielt når man tar over stafettpinnen fra RvP.

 

Nei, var jeg som misforstod. Trodde du siktet til overgangssummen (de to første var vel ikke akkurat billige). Siktet egentlig mest til spillerne som bøtter inn mål i de lavere divisjonene, og fortsetter å gjøre det når de kommer til PL. Fletcher, Holt, Lambert osv. Disse blir sjeldent plukket opp av lagene som trenger spisser høyt oppe på tabellen.

 

Soton spiller vel et lignende system som Arsenal? 4231.

Lenke til kommentar

Var ganske god mot slutten av forrige sesong, men denne sesongen har han ikke bidratt med all verdens. Fått Cisse-syndromet tror jeg.

 

Spennende med Mirallas igjen. Virket frisk før han ble skadet.

 

Soton spiller med ti mann. Puncheon måtte på do...

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Soton spiller vel et lignende system som Arsenal? 4231.

Formasjonen ser vel ganske lik ut på papiret, men Arsenal har en helt annen spillestil som er langt mer krevende. Det er derfor jeg i utgangspunktet ikke liker å ha Walcott på topp, selv om han sikkert hadde funket fett der for et lag midt på tabellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...