Corporal Jenkinson Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Southampton nermer seg nå! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Sier det igjen, Lambert er for Southampton det Holt er for Norwich. En type "underdog-spiss" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Lambert er altfor god for Soton. Hvorfor blir sånne spillere snappet opp av Wenger eller lignende? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Lambert er altfor god for Soton. Hvorfor blir sånne spillere snappet opp av Wenger eller lignende? Bent til Tottenham, Carroll til Liverpool, Ba til Chelsea etc. Edit: Folk kritiserer Southampton for å sparke Adkins, men hva om Pochettino faktisk gjør en bedre jobb? Skjønner godt at de høye herrene i Southampton ansatte en ny manager dersom de anså ham som et bedre alternativ, på samme måte som Adkins sannsynligvis hadde valgt en bedre klubb om han fikk tilbudet. Endret 21. januar 2013 av Le Professeur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Skulle forresten stå en "ikke" i det spørsmålet. Ba for £7m er vel ikke gambling? Vil si Lambert er bedre enn f.eks. Giroud, og sistnevnte kostet jo £13m. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Fyfaaaaaan Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Lambert kunne fort hatt et hat-trick med litt marginer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Southampton er ihvertfall fortsatt en talent-fabrikk/flinke med signeringer. Clyne f.eks er jo tidvis fantastisk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Skulle forresten stå en "ikke" i det spørsmålet. Ba for £7m er vel ikke gambling? Vil si Lambert er bedre enn f.eks. Giroud, og sistnevnte kostet jo £13m. Tror jeg misforstår deg. Du nevnte ikke ordet gambling? Trodde du bare mente generelt at en av de store klubbene snapper opp en spiss fra et lag plassert lengre nede på tabellen. Er forresten ikke enig i at Lambert er bedre enn Giroud. Sistnevnte har variert i prestasjonene så langt, men jeg tror han hadde sett bedre ut om han hadde spilt for et lag som Southampton. Det er ekstremt krevende å spille alene på topp i vårt system, spesielt når man tar over stafettpinnen fra RvP. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Denne vinner Everton... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Tror jeg misforstår deg. Du nevnte ikke ordet gambling? Trodde du bare mente generelt at en av de store klubbene snapper opp en spiss fra et lag plassert lengre nede på tabellen. Er forresten ikke enig i at Lambert er bedre enn Giroud. Sistnevnte har variert i prestasjonene så langt, men jeg tror han hadde sett bedre ut om han hadde spilt for et lag som Southampton. Det er ekstremt krevende å spille alene på topp i vårt system, spesielt når man tar over stafettpinnen fra RvP. Nei, var jeg som misforstod. Trodde du siktet til overgangssummen (de to første var vel ikke akkurat billige). Siktet egentlig mest til spillerne som bøtter inn mål i de lavere divisjonene, og fortsetter å gjøre det når de kommer til PL. Fletcher, Holt, Lambert osv. Disse blir sjeldent plukket opp av lagene som trenger spisser høyt oppe på tabellen. Soton spiller vel et lignende system som Arsenal? 4231. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Jelevic blant ligaens mest ubrukelige spisser? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Everton ikke overraskende mer med etter pause. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Jelevic blant ligaens mest ubrukelige spisser? Han er vel bare inne i en dårlig periode. Endret 21. januar 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 (endret) Var ganske god mot slutten av forrige sesong, men denne sesongen har han ikke bidratt med all verdens. Fått Cisse-syndromet tror jeg. Spennende med Mirallas igjen. Virket frisk før han ble skadet. Soton spiller med ti mann. Puncheon måtte på do... Endret 21. januar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Soton spiller vel et lignende system som Arsenal? 4231. Formasjonen ser vel ganske lik ut på papiret, men Arsenal har en helt annen spillestil som er langt mer krevende. Det er derfor jeg i utgangspunktet ikke liker å ha Walcott på topp, selv om han sikkert hadde funket fett der for et lag midt på tabellen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Slitt med pasningene i kveld Lambert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2013 Soton spiller med ti mann. Puncheon måtte på do... Tafatt kamp. Kampens høydepunkt var da Everton-fansen sang: "He shits when he wants, he shits when he waaants, Jason Puncheon, he shits when he wants." Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Helt flott for min del at Everton taper poeng, er vel andre runden på rad Soton "hjelper" Spurs. Begynner å skylde en bekjent mye øl.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Haha hva skjedde med Puncheon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå