Maynard James Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Eneste det laget mangler er en real høyreback egentlig. Skal ikke se bort fra at det laget er en real outsider til neste EM. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Agbonlahor, 2-0. Newcastle under streken hvis Villa vinner? 2 poeng over, ouch. Endret 19. januar 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Moro med scoring på Gabby! 2. PL scoring på 37 kamper, for en spiss. Nei, Reading under streken har 19p. Newcastle har 21p. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg mistenker at Pardews livsstidskontrakt egentlig bare var en "practical joke" fra hans side. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Paul Lambert er LITT frustrert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 Lambert nestemann ut? Skjønner egentlig ikke hvorfor han gikk fra Norwich til noe enda dårligere. Lenke til kommentar
Uer1000 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Antall PL-mål: 260 - Shearer (Blackburn, Newcastle) 187 - A Cole (Blackburn, Newcastle, Man City, Man Utd, Fulham, Portsmouth) 175 - Henry (Arsenal) 162 - Fowler (Liverpool, Leeds, Man City) 158 - Lampard (West Ham, Chelsea) 151 - Rooney (Everton, Man Utd) 150 - Owen (Liverpool, Newcastle, Man Utd, Stoke) Eksklusiv liste. Kun Henry som har spilt for en klubb der ( i pl altså)! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Viktig å skrive én der, ikke en. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Tror det var like så greit jeg. Hah. Har lest litt om andre omgang nå, og hva i all verden driver Pardew med? Han gjør taktiske valg som er så dumme at en døv og blind jævel fra Nepal som ikke har hørt om fotball engang hadde facepalmet herfra til evigheten. Begynner virkelig å tro at det var idiotisk å la Pardew få en åtte års kontrakt, selv om jeg virkelig er for kontinuitet på managersiden. Så jo i fjor også at han sliter på det taktiske, men vi vant ekstremt mye på lagmoral og arbeidsvilje (noe som nok var igjen etter Nolan og Barton). Årets Newcastle er ikke som fjorårets i det hele tatt, og Pardew gjør inkompetente avgjørelser kamp etter kamp. Hadde laget tross alt spilt som i fjor hadde jeg lett blåst i det, så lenge du tar poengene du er ute etter driter jeg i om det er pga taktisk genialitet eller om du er utrolig god på å motivere spillerne så de gir alt, men denne sesongen ser vi ingenting av det. Newcastle har faktisk ikke hatt en eneste kamp hvor de har spilt bra i 90 minutter, kun kamper der man har spilt bra i deler, og det er virkelig ikke bra nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-21098006 Klasse. Viser at ikke alle fotballspillere er selvopptatte drittunger. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 "Wilshere you wanker!" 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 http://www.bbc.co.uk...-wales-21098006 Klasse. Viser at ikke alle fotballspillere er selvopptatte drittunger. Det hjelper vel kanskje også å ikke være en attenåring med 80 millioner i årslønn og et gudekompleks som har blitt behandlet som en konge hele livet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Er det noe som irriterer med TV2s PL sendinger, så er det at du hører andre kommentatorer i bakgrunnen hele tiden. Jeg er ikke interesert i å høre en danske i lavt volum i bakgrunn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Sånn er det vel mange andre steder og? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Dette hører du fordi kommentatorene kommenterer live fra stadion. Da sitter de i presseområdet i egne kommentatorbokser og derfor hører du av og til nabokommentatorene. I alle fall om disse kommenterer veldig høyt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Lurer på hvordan det er for nabokommentatorene til Kasper Vikestad jeg.. Det må være en irriterende fotballkamp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2013 Lurer på hvordan det er for nabokommentatorene til Kasper Vikestad jeg.. Det må være en irriterende fotballkamp Er det ikke derfor han som regel sitter der alene? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 hehe spørs det. Husker han ikke fikk komme inn på en Norwichkamp også i fjor. Har sikkert et rykte på seg. 1 Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Wow. Endret 20. januar 2013 av Hugol Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Jaja hvem trenger vel Pogba når vi har Nick Powell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå