Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antall PL-mål:

260 - Shearer (Blackburn, Newcastle)

187 - A Cole (Blackburn, Newcastle, Man City, Man Utd, Fulham, Portsmouth)

175 - Henry (Arsenal)

162 - Fowler (Liverpool, Leeds, Man City)

158 - Lampard (West Ham, Chelsea)

151 - Rooney (Everton, Man Utd)

150 - Owen (Liverpool, Newcastle, Man Utd, Stoke)

 

Eksklusiv liste.

Kun Henry som har spilt for en klubb der ( i pl altså)!

Lenke til kommentar

Tror det var like så greit jeg.

 

Hah. :D

 

Har lest litt om andre omgang nå, og hva i all verden driver Pardew med? Han gjør taktiske valg som er så dumme at en døv og blind jævel fra Nepal som ikke har hørt om fotball engang hadde facepalmet herfra til evigheten. Begynner virkelig å tro at det var idiotisk å la Pardew få en åtte års kontrakt, selv om jeg virkelig er for kontinuitet på managersiden. Så jo i fjor også at han sliter på det taktiske, men vi vant ekstremt mye på lagmoral og arbeidsvilje (noe som nok var igjen etter Nolan og Barton). Årets Newcastle er ikke som fjorårets i det hele tatt, og Pardew gjør inkompetente avgjørelser kamp etter kamp. Hadde laget tross alt spilt som i fjor hadde jeg lett blåst i det, så lenge du tar poengene du er ute etter driter jeg i om det er pga taktisk genialitet eller om du er utrolig god på å motivere spillerne så de gir alt, men denne sesongen ser vi ingenting av det. Newcastle har faktisk ikke hatt en eneste kamp hvor de har spilt bra i 90 minutter, kun kamper der man har spilt bra i deler, og det er virkelig ikke bra nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...