Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Høy så tidlig på fredagen, gamlefar? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Pfff, imiterte utenlandsk manager som ikke snakker engelsk 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Looking good. Smått ironisk at hans første kamp er mot klubben han var linket til gjennom hele høsten. Moyes river seg nok i håret hvis han gjør en god figur der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Blir spennende å se hvordan han som har vært den beste stopperen i TL gjør det i PL. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Best i Tippeligaen sier lite. in the land of the blind the one-eyed man is king Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Norske spillere i England: Spiller Klubb Kontrakt fra Torbjørn Agdestein B&H Albion FC 08.2010 Omar Elabdellaoui Manchester City FC 07.2008 Vegard Forren Southampton FC 01.2013 Brede Paulsen Hangeland Fulham FC 01.2008 Abdisalam Ibrahim Manchester City FC xx.2007 Joshua Christian Kojo King Blackburn Rovers FC 11.2012 Ranbir Bjørn Marwa Ebbsfleet United FC 07.2008 Jonathan Parr Crystal Palace FC 07.2011 Morten Gamst Pedersen Blackburn Rovers FC 08.2004 John Arne Riise Fulham FC 07.2011 Alexander Tettey Norwich City FC 08.2012 Erik Tønne Sheffield United FC 01.2011 Ikke akkurat den mest imponerende lista jeg har sett. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Island er på størrelse med en bygdekino når det gjelder folk, og har både bedre og flere en oss i utlandet. Sier litt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Norske spillere i England: Spiller Klubb Kontrakt fra Torbjørn Agdestein B&H Albion FC 08.2010 Omar Elabdellaoui Manchester City FC 07.2008 Vegard Forren Southampton FC 01.2013 Brede Paulsen Hangeland Fulham FC 01.2008 Abdisalam Ibrahim Manchester City FC xx.2007 Joshua Christian Kojo King Blackburn Rovers FC 11.2012 Ranbir Bjørn Marwa Ebbsfleet United FC 07.2008 Jonathan Parr Crystal Palace FC 07.2011 Morten Gamst Pedersen Blackburn Rovers FC 08.2004 John Arne Riise Fulham FC 07.2011 Alexander Tettey Norwich City FC 08.2012 Erik Tønne Sheffield United FC 01.2011 Ikke akkurat den mest imponerende lista jeg har sett. KOJO KING!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 West Ham manager Sam Allardyce charged with misconduct by the FA for post-match comments after FA cup replay at Manchester United. Hvorfor lærer managerne aldri? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Sikkert noe helt sant! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Hva sa han? "There's no doubt about the difference between Rafael's handball and Jordan Spence's. Spence plays for West Ham and the away team, while Rafael plays for the home side at Old Trafford. You see it time and time again at Old Trafford. He couldn't find the courage to give it unfortunately, and he then went down the other end and there was a very similar incident with Jordan Spence and it was given. That is a very big disappointment for me - the lack of consistency in that area. I think you have to have courage to play here and to referee here. But why are you a professional referee or player? To come to these places to do your job, and do it to the best of your ability. Phil Dowd is a hugely experienced referee and one of the top ones in this country, but today I have to say he did get it wrong." Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Han har jo helt rett ang situasjonene. 2 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Tror ikke det er situasjonene som er årsaken til siktelsen Emils. Mer antydningen om at dommerene forskjellsbehandler lag på OT. Jeg har for lengst konkludert med at dommerstanden rett og slett ikke er god nok for ligaen de dømmer, enn at de er korrupte. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Finnes det dommere som er gode nok i det hele tatt da? Så lenge det er mennesker vil vel feil bli gjort? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Jepp . Jeg sa ikke at jeg ikke ville ha de der, eller at man burde finne noen bedre. Men feil gjøres på grunn av at det er menneskelig å feile - ikke pga korrupsjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2013 Finnes det dommere som er gode nok i det hele tatt da? 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Tror ikke det er situasjonene som er årsaken til siktelsen Emils. Mer antydningen om at dommerene forskjellsbehandler lag på OT. Jeg har for lengst konkludert med at dommerstanden rett og slett ikke er god nok for ligaen de dømmer, enn at de er korrupte. Klar over poenget hans, men begge lagene skulle hatt straffe. Han er vel sikkert smått irritert over at United vinner på offsidemål, samt at West Ham ikke får en straffe som de skulle hatt. Det skulle vel bare mangle. Men jeg er enig i at dommerne ikke holdet et høyt nok nivå lenger. Chelsea ble f.eks. snytt for straffe mot Southampton, en straffe som faktisk hadde betydd en del. Det er kjedelig at dommerne ikke lenger klarer å gjøre jobben sin slik man forlanger. Hastigheten øker på fotballen på toppnivå øker år etter år, om dommerne snart ikke henger med må man evt. hente inn flere dommere eller starte å benytte seg av teknologi i slike situasjon. Jeg vet mye av sjarmen kan bli borte, men ingenting er så jævlig irriterende som å tape en kamp på dommeravgjørelser. Endret 18. januar 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Sjarmen blir neppe borte. Tror nok ingen sluttet å se på Tennis da HawkEye ble lansert, f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå