Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! CLARK!!!!! Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Æsj! Edit. Nei sykt! Ett poeng til Chelsea. Haha. (om ikke kampen snur igjen..). Endret 2. januar 2011 av blured Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Slapp av. Lamps scorer et deflectionmål i det 95. minuttet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fyfaen så herlig! Men kommer vel et Lampard mål nå helt i sluttminuttene. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fortsatt 3 minutter igjen og Chelski har corner. Villa, ikke drit dere ut nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 HAHA! HERLIG! VILLA! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Konge. Hadde ALDRI trodd at Chelsea skulle tape poeng før kampen. Nå er de mer eller mindre hektet av. Håper at City faller av også slik at vi kan krige mot Arsenal fremover. En ekte konkurrent og ikke et forbanna jukselag. 7 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Var slettes ikke overrasket da Villa skåret på overtid. Halve laget kan gis vekk på free transfer. Null innsats, bare jogging etter ballen. Det er forøvrig på tide at moderatorene finner frem kjøttøksa og deler ut et par forlengede juleferier til halvparten av de som skriver i denne tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Det er forøvrig på tide at moderatorene finner frem kjøttøksa og deler ut et par forlengede juleferier til halvparten av de som skriver i denne tråden. Hvorfor? Sist jeg sjekket var denne tråden åpen for alle. Endret 2. januar 2011 av Latias 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Det er forøvrig på tide at moderatorene finner frem kjøttøksa og deler ut et par forlengede juleferier til halvparten av de som skriver i denne tråden. Latterlig. Er dette en Chelsea tråd nå? Hva med å trykke på knappen og holde kjeft her i tråden. Eneste innlegget som bør fjernes er ditt der du unnlater å rapportere og kommer med OT her i stedet. Gikk inn på VG-live, stod 3-2 og eg visste kampen var ferdig. Terry.... Så går eg inn her for å sutre. Så ser eg dere snakker om Clark Live hadde hengt seg Endret 2. januar 2011 av Jotun 2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Antar du ikke har lest reglene for forumet. Det kan jeg tilgi deg i og med at du er ny her inne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Antar du ikke har lest reglene for forumet. Det kan jeg tilgi deg i og med at du er ny her inne. Lese sjøl: Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen. 7 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Slenger meg på Latias, hvorfor? Jeg er smertelig enig i at kvalitetsnivået i postene er lavt nok til å stenge hele forumet i de fleste tilfeller, men det er man nødt til å overse sålenge det er en pub-tråd. 95% spam. 3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg vil heller fjerne de som spammer. Dette forumet brukte å ha en langt strengere policy og dermed også en høyere kvalitet. Det er på tide at moderatorene begynner å gjøre jobben sin igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Skal være enig i at det blir dumt når denne tråden brukes som kamptråd, da det ikke er det i utgangspunktet. Men hva skal folk gjøre når småklubbene som Chelsea spiller kamp? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Wigan - Newcastle. Heia heia! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 "I´ve been informed that Ronnie has expressed an interest / is willing to talk to us. Taking this with a pinch of a salt until Nicko shares his news. " Fra det engelske blackburnforumet, og Nicko er en som skriver på forumet der. En fyr som er veldig under huden på Blackburn Rovers Ronnie = Ronaldinho Lenke til kommentar
Populært innlegg The Hoff Skrevet 2. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg vil heller fjerne de som spammer. Dette forumet brukte å ha en langt strengere policy og dermed også en høyere kvalitet. Det er på tide at moderatorene begynner å gjøre jobben sin igjen. Hva med å bare ta en stor kopp med "drite i det"? 10 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ferguson og Hodgson på kamp. Ferguson er der vel bare for å se på Cleverly, men hva med Roy? Vi leder 1-0, burde ledet med ihvertfall 2 mål til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå