Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikkje so spanande for dei som ikkje følger Everton, men:

 

9 mill £ underskudd i 2012, heile 2 mill £ til å låne spelerar i år. Økonomien til Everton er so dårleg (pga lån i sommar), at dei fekk avslått ein forespørsel på å låne 5M £ frå banken. Det blir eit spennande overgangsvindu i år!

Lurer på kva som er gale med pengeforvaltninga i klubben, for sjølv om det blei henta inn nye spelerar, so frigjorde klubben fleire spelerar for å holde lønningane so lave som dei klarte. Med tanke på at det kom inn 16m £ for Rodwell, ingen ekstra utgifter på til velikehold av Goodison. Då tykkjer eg at det er rart at klubben kan ha so dårleg økonomi at dei ikkje kan ta opp lån, for å forsterke stallen.

 

Om CL ryker i år er eg veldig usikker på om Moyes blir i klubben, som nok ender med at Everton må hente ein trenar frå dei lavare divisjonane, sidan det er eit fåtall som vil ta jobben pga pengane. Evt må klubben hente ein trenar frå laga som rykkjer ned til Championship.

 

Sjølv om det er litt av sjarmen til klubben, det å klare seg med svak økonomi, so trur eg ikkje at Everton klarer å holde seg oppe i PL mykje lenger, dersom det ikkje endrar seg snart. Dersom det skjer, blir det første gang Everton rykkjer ned sidan 50-tallet. Eg er vel ikkje den einaste av Everton supporterane som håpar på eit oppkjøp, sjølv om det kan gå begge vegar for klubben.

 

Dette kom kanskje ut som eit innlegg utan mål og meining, men matematikk var ikkje so interessant i dag..

 

Korleis er det med økonomien til resten av klubbane i PL? For det virkar jo som at dei nye laga i PL har sterkare økonomi enn Everton.

Endret av Karbutar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Økonomien i Everton har vel vært dårlig i mange mange år?

 

Ja, og det er litt av det som eg ikkje forstår, Everton har alltid klart å få ei grei plassering i PL kvart år, dei kjøper ikkje dyre spelerar, og dei har greit med inntekter frå supporterane rundt om kring i verda. Av Rodwell pengane frå City (16M) kjøpte dei Mirallas for 5,5M.. Som betyr at resten har blitt brukt til å betale ned lån, og sjølv med dei pengane so hadde dei 9M i underskudd.

 

Tja, Fellaini forsvinner nok ganske sikkert. 22m er ganske mye penger. Tipper en del av det går til spillerkjøp.

Dei pengane kjem nok til å gå til å betale ned lån osv, hadde vore fint å få inn ein RM for dei pengane, men eg har ikkje trua på at det blir den største signeringa det heller.

 

Southampton sparker Adkins:

Det må no ha skjedd noko spesielt der, trur neppe at det er mangel på resultat som førte til at han blei sparka. Får nesten lyst til å sjå Soton i Championship neste år..

Endret av Karbutar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...