Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stoke - Crystal Palace

Bournemouth - Wigan

Sunderland - Bolton

Leyton Orient - Hull

Birmingham - Leeds

Brentford - Southend

MK Dons - Sheffield Wednesday

Blackpool - Fulham

WBA - QPR

 

Masse FAC-fotball i kveld. Virker som at WBA-QPR er den eneste kampen det er noen form for direktebilder fra, det synes jeg er litt kjipt gjort i 2013.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sesongen deres har vært crap, men etter at Harry har tatt over har det vel sett lysere ut? Slo oss, og spilte uavgjort mot Spurs. Hvis de får Remy, den defensive midten de var linket til, og Marin på lån så tror jeg de overlever.

 

De overlever ikke særlig lenge i gamet om de fortsetter med denne kjøpepolitikken deres. QPR hadde vært et mye bedre fotballag uten disse overbetalte tullingene. Denne sesongen har f.eks. Jamie Mackie vært deres beste spiller - den samme Mackie som i fjor tjente en tredjedel av lagkamerat Barton. Tror Mackie er den eneste på banen som har jobbet iherdig fra start til slutt. De fleste andre virker helt giddalause, og det skulle ikke forundre meg om de er i klubben kun for pengene. Taarabt er et godt eksempel på hva som er galt med klubben. Intervjuene hans skulle tilsi at han er bedre enn Messi, men sannheten er at han ikke er god nok til å komme med på det marokkanske landslaget engang. Å hente inn Remy gjør dem bare enda dårligere, det siste de trenger er enda flere middelmådige spillere med skyhøye lønninger.

 

'Arry er ganske hyklersk forresten. For noen uker siden slaktet han den overbetalte gjengen sin, nå er Remy på vei inn for å tjene £70k i uka.

 

Jeg tviler sterkt på at de overlever. Om de mot formodning skulle overleve i år, så rykker de garantert ned neste år. Hadde holdt meg langt unna den klubben om jeg hadde vært Forren.

Lenke til kommentar
Masse FAC-fotball i kveld. Virker som at WBA-QPR er den eneste kampen det er noen form for direktebilder fra, det synes jeg er litt kjipt gjort i 2013.

 

De gjør en fantastisk jobb med å få folk interessert i FA cupen igjen. Forbanna latterlig at såpass få FA cup kamper (og Carlin/Capital One Cup) går på TV.

Lenke til kommentar

Er det virkelig noen som vil ha M'Vila til klubben sin? Han er jo suspendert fra landslaget fram til neste år for å ha festet langt ut på natt før franskmennene ble voldtatt i Drammen. Passer godt inn i QPR.

 

Som jeg vet både Le Prof og andre har sagt, så har markedsverdien på M’Vila gått ned og så lenge Wenger er manager i Arsenal, så er det ikke noe tvil om at han er en mann som kan få skikk på sånne spillere som han. Og vi trenger en spillertype som han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...