Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Dere to er like i vater som Van Pervie :)

"En gang i tiden la..." <--------

 

United supportere skal vel ikke snakke så høyt om flopper (og dette er en "flopp" som Liverpool ikke kjøpte engang"

 

Bebe

Taibi eller hva han nå en het.

Forlan

 

 

Osv osv.

Alle klubber kjøper "flopper", for min del så likte jeg ikke at Downing og Henderson kom, men de har nå begynt å komme seg. Cole der i mot var en megaflopp.

 

Var ment til de to fjøsnissene over Snurrleif :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere to er like i vater som Van Pervie :)

"En gang i tiden la..." <--------

 

United supportere skal vel ikke snakke så høyt om flopper (og dette er en "flopp" som Liverpool ikke kjøpte engang"

 

Bebe

Taibi eller hva han nå en het.

Forlan

 

 

Osv osv.

Alle klubber kjøper "flopper", for min del så likte jeg ikke at Downing og Henderson kom, men de har nå begynt å komme seg. Cole der i mot var en megaflopp.

 

Var ment til de to fjøsnissene over Snurrleif :)

En Poolsupporter som kaller Forlan for flopp. Holder for min del at han senket nettop Liverpool. Bebé ble ikke hentet inn for å gå rett inn i laget, selv om prisen var for meget, men Taibi kan jeg si meg enig i.

Lenke til kommentar

Bebe er ingen flopp. For det første så var klubben hans i økonomisk krise. Klubben trengte de £7m de fikk for han, slik greide de å berge seg fra å gå konkurs. For det andre så trengte Bebe et hjem. Er det plutselig blitt "flopp" å tenke på folk som bor på gata? Bebe representerte den tredje verden, en verden som av mange blir ignorert den dag i dag. Det er ikke rettferdig. Manchester United ville gjøre noe med saken. Glazers ville hjelpe folk i nød. M Glazer var selv til stede da VM for de hjemløse ble arrangert. Der var han vitne til mye bra fotball, men det var spesielt én kar som skilte seg ut. Bebe. Han hadde en unik historie å fortelle. Foreldrene hans hadde gått fra han i en meget ung alder. Ungdom nå til dags bruker tid på jenter og festing, men slik var det så absolutt ikke for Bebe. Han var nødt til å gå gatelangs gjennom hele oppveksten. Han måtte daglig tigge etter mat. Han hadde ikke engang råd til å klippe seg, selv om frisøren i slummen i Portugal ikke koster mer enn noen få kroner. Men han ga aldri opp. Mottoet hans var "ja, jeg har det ille, men det finnes folk i verden som har det verre enn meg". Dette rørte Glazer til tårer. Han ringte straks til Gill og Ferguson som var enige i at klubben burde hjelpe denne gutten økonomisk. Bebe ble tilbudt en kontrakt, og ikke mange månedene senere var han på flyet til Manchester. Denne historien forteller om mangfoldet i Manchester United. We are United.

 

Jeg vil aldri, aldri - og jeg gjentar - ALDRI høre snakk her inne igjen om at Bebe er en flopp. Takk for meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er kildene dine på det?

 

It was alleged that Bébé had participated in the Homeless World Cup, but these reports were found to be false.

 

He was consequently raised by his grandmother in a suburb of Lisbon, until the age of 12, when a court placed him in the care of the church.

 

Amadora were beset by financial problems and offered him around Europe for £125,000 but found no takers.[12] His former agent, Gonçalo Reis, revealed that Bébé was offered to PSV Eindhoven for free in May 2010, but PSV turned down the offer as they did not know anything about the player.[14] As their situation worsened they stopped paying his wages, so he broke his contract and signed for Portuguese Primeira Liga team Vitória de Guimarães in the summer of 2010 on a free transfer.[15] His contract with Guimarães at first included a €3 million release clause, but this was increased to €9 million following his performances in pre-season games.[15]

 

On 11 August 2010, only five weeks after he signed for Vitória de Guimarães, Manchester United agreed an undisclosed fee with the Portuguese club for the transfer of Bébé.

 

reports in Portugal later claimed the fee was €9 million, of which the agent company GestiFute received €3.5 million

 

It was also reported that Real Madrid and Benfica were interested in him.

 

- http://en.wikipedia.org/wiki/B%C3%A9b%C3%A9

 

Sier ikke at du tar feil, men den historien du forteller stemmer ikke helt med Wikipedia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De første par setningene trodde jeg faktisk du var seriøs :D

 

Edit: Latias altså.

 

Irriterer meg fortsatt over at vi kunne gått for wifebeateren van der Vaart eller Özil som nettopp hadde eid alle i VM, men neida, la oss heller kjøpe stortalentet Bebe. Alle tre kostet bortimot det samme. Gud så talentløst.

 

Forresten, hva feiler det norsk media? Forren har vært "klar" for halve PL nå, men OGS forteller at det kun er Southampton som har kommet med bud.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han var jo egentlig et vanvittig talent. Helt håpløst hvordan han har endt opp, men han skjøt gullfuglen når han skrev under for 5 nye år i 2009. Snakk om å sitte på ræva siden det. Det syntes temmelig godt i bollekjakene!

 

Han var veldig god og lovende, og fungerte godt i lag med Elano. Synd med alle skadene, og han var nok ikke mentalt sterk nok til å holde hode på riktig sted da han fikk den ene årlange skaden etter den andre. Det er jo ikke bare bare å bli stjerne så fort, for dertetter gå skadet, og når man først er tilbake får man en ny 1 årig skade. Han gikk vel noe sånt som 3 år mer eller mindre skadet. Og ble skadet i første eller andre kamp når han kom tilbake hver bidige gang. En av mine favoritter når engelsk fotball forsatt var litt spennende.

 

En skikkelig trist historie.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...