Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

 

 

Stemmer dette om Hamann? Joey holder ikke igjen på detaljene.

 

Nå synes jeg han burde roe seg. Maken til hissigpropp.

 

Barton takler ikke kritikk, og er den sanne "slasken" i PL.

Arrogant, frekk, uspiselig og brutal på banen.

Slår meg som en type som er grei mot de han liker, men absolutt idiot mot alle andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

During a Special Report interview with Sky Sports News, Blatter said: "I think we can never do enough to eradicate all the racism in football.

"I think a more radical solution would be deduction of points. Deduction of points would have a better impact on that than any other sanction." - http://www1.skysports.com/football/news/11095/8397316/Sepp-Blatter-calls-for-points-penalties-for-clubs-if-fans-guilty-of-racism

 

Fornuftig?

Lenke til kommentar

Haha, han fyren husker jeg. Han hadde en brukbar sesong i League Two på Stevenage-saven min et par år tilbake. Måtte selge han fordi han krevde fordobling av lønna da vi rykket opp.

 

Ellers ryktes det om £8m + £70k uka for Remy. Så fra sterk interesse fra Spurs, Chelsea og Newcastle … ender han opp i selveste QPR. Helt latterlig at PLs desidert dårligste klubb kan spy ut sånne latterlige pengesummer.

Lenke til kommentar

http://www.guardian.co.uk/football/2013/jan/15/michael-johnson-released-manchester-city

 

Var kanskje på tide at City mistet tålmodigheten? Ikke det minste overrasket over at en viss Merseyside-klubb la inn £10m for fyren.

 

"Sven-Goran Eriksson once said he would not swap Johnson even for Steven Gerrard."

 

I grunn ganske utrolig at man kan få £40k uka i fem år for å ikke gjøre annet enn å gamble og fyllekjøre. Fotballspillere har det så vanskelig!

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...