Snurreleif Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Stemmer dette om Hamann? Joey holder ikke igjen på detaljene. Nå synes jeg han burde roe seg. Maken til hissigpropp. Barton takler ikke kritikk, og er den sanne "slasken" i PL. Arrogant, frekk, uspiselig og brutal på banen. Slår meg som en type som er grei mot de han liker, men absolutt idiot mot alle andre. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=GBgKudlYhJE Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Han har fått mye skryt av spillerne i Newcastle ihvertfall, spesielt de unge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Greit kanskje litt kjapt av meg å kalle han uspiselig, men han takler tilsynelatende ikke kritikk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Han burde trengt et kurs i hvordan han burde brukte twitter, da. Han twitret seg jo bort ifra Newcastle, og har kommet i relativt mye bråk og fremstått som en tilbakestående tulling ved flere anledninger. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Lobotomi hadde nok vært det rette valget for en mann som Barton. Balotelli fremstår jo som frisk til sammenligning.. Noen som husker Michael Johnson? Endret 15. januar 2013 av Stefan_B Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Barton takler ikke kritikk, og er den sanne "slasken" i PL. Arrogant, frekk, uspiselig og brutal på banen. Slår meg som en type som er grei mot de han liker, men absolutt idiot mot alle andre. Blir ikke overrasket hvis hele krangelen er iscenesatt for å få å få publisitet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Tidlig oppe for tiden hoff! Begynt å jobbe eller er det løsungene som har innhentet deg? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jobbet har jeg gjort i over ett år allerede faktisk, står egentlig ikke opp så mye tidligere enn før, men var nok mer tilfeldig at jeg var aktiv her inne i dag tidlig Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Noen som husker Michael Johnson? Ja, det har tydeligvis gått nedover med han etter at han satte verdensrekord på 200 meter under OL i Atlanta i '96. http://www.youtube.com/watch?v=6FEh7hDpGp0 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 During a Special Report interview with Sky Sports News, Blatter said: "I think we can never do enough to eradicate all the racism in football. "I think a more radical solution would be deduction of points. Deduction of points would have a better impact on that than any other sanction." - http://www1.skysports.com/football/news/11095/8397316/Sepp-Blatter-calls-for-points-penalties-for-clubs-if-fans-guilty-of-racism Fornuftig? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) Ser ut som Forren kanskje ender opp et annet sted en Liverpool. Jeg har ikke vært så glad på mange måneder Endret 15. januar 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Lobotomi hadde nok vært det rette valget for en mann som Barton. Balotelli fremstår jo som frisk til sammenligning.. Noen som husker Michael Johnson? Han gjorde et kupp for seg selv da han skrev en fem års kontrakt med City i 2009. Han har blitt symbol på forfall. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) http://dev.mancity.a...michael-johnson Last game played: 28 October 2009 16 minutter totalt. Jeg er imponert Endret 15. januar 2013 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Han var jo egentlig et vanvittig talent. Helt håpløst hvordan han har endt opp, men han skjøt gullfuglen når han skrev under for 5 nye år i 2009. Snakk om å sitte på ræva siden det. Det syntes temmelig godt i bollekjakene! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Har vel slitt en god del med skader, i tillegg til at holdningene visstnok har vært så-som-så. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 Haha, han fyren husker jeg. Han hadde en brukbar sesong i League Two på Stevenage-saven min et par år tilbake. Måtte selge han fordi han krevde fordobling av lønna da vi rykket opp. Ellers ryktes det om £8m + £70k uka for Remy. Så fra sterk interesse fra Spurs, Chelsea og Newcastle … ender han opp i selveste QPR. Helt latterlig at PLs desidert dårligste klubb kan spy ut sånne latterlige pengesummer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2013 (endret) http://www.guardian.co.uk/football/2013/jan/15/michael-johnson-released-manchester-city Var kanskje på tide at City mistet tålmodigheten? Ikke det minste overrasket over at en viss Merseyside-klubb la inn £10m for fyren. "Sven-Goran Eriksson once said he would not swap Johnson even for Steven Gerrard." I grunn ganske utrolig at man kan få £40k uka i fem år for å ikke gjøre annet enn å gamble og fyllekjøre. Fotballspillere har det så vanskelig! Endret 15. januar 2013 av Latias Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Jasså, Liverpool ville kjøpe han for £10 mill. Downing, Cole og Johnson. Dream team. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. januar 2013 Del Skrevet 15. januar 2013 Ser mer og mer ut som om det blir Southampton på Forren, nettopp pga spilletid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå