Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

han har slitt en del med skader i låret i år, men alle spillere har dårlige perioder, men det skal bli spennende å se han i pl. han er i utgangspunktet akkurat den typen spiller newcastle har behov for.

 

ble også oppdaget en hjertefeil i 2010, så det stemmer bra, leif.

 

men en angrepstrio bestående av ben arfa, cisse og remy ser bra ut på papiret, og burde gi cisse annet å jobbe med enn willys lange baller.

 

ba var jo konge i newcastle tross kneet, mens marveaux fort ble skadet. men sistnevnte har ikke gjort seg bort etter at han faktisk fikk en fair sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apropos videoen om Nasri på forrige side. Hadde noen Man Utd supportere greid å holde seg i skinnet hvis feks Suarez eller Tevez hadde minglet rundt Old Trafford? I highly doubt it! Det er lett å ta på seg moral-hatten på et forum, men når du er bruset opp til en så stor kamp som feks. Arsenal-City/Man Utd-Liverpool så er det mye følelser i sving.

 

Personlig hadde jeg nok ropt et par gloser mot Tevez, Materazzi (glemmer aldri hva den kuken dreiv på med i vm finalen) og Suarez.

 

Edit: Husker sist sesong når jeg var på White Hart Lane å så Tottenham - Bolton, når Kevin Davies sto 5 meter foran meg. Var noe herlig befriende å rope "YOU FUCKING WANKER", etter den hårreisende taklingen på Cleverley.

 

Apropos Suarez, så skal han faktisk ha skryt for å spille fotball igår. Jeg la ikke merke til en eneste kontroversiell situasjon med han, det eneste jeg greide sette fingen på var en duell på carrick hvor han falt litt lett men var klart frispark.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Teit = Inne på en fotballbane, inne i atmosfæren.

 

Just so we are clear: Du har aldri ropt en eneste negativ glose til en spiller INNE på en stadion?

 

I england er det nesten en regel at folk rundt deg slenger gloser som "wanker", "bellend", "cunt", "knobhead", osv.

Jeg skal ikke forsvare mitt utsagn, da jeg vet at det er helt latterlig, poenget er at fotball setter en haug med følelser i sving som får deg til å rope di rareste ting. Enten i jubelrus eller for å ha tapt 1-6 for city på OT.

Lenke til kommentar

Tja, jeg har sammen med min kompis ropt teite ting mot motstanderlaget når jeg var rundt 13 år og så på Vålerenga på Bislett. Etter det fint lite :).

 

Jeg var på 4-3 United - City for noen år siden, da Tevez hadde blitt idiot. Sang ingenting der heller, når de dro i gang. Men ropte og skrek generelt gjorde jeg, som bare faen :).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter min mening skal all rivalisering, frustrasjon og engasjement få utløp under kampen som spilles (om det er på stadion, puben eller hjemme).

 

Når kampen er ferdig så er man ferdig, hatet skal ligge igjen på matta.

Klart skal man kunne erte hverandre, men ideelt sett (for min del) skal man kunne ta en pils etter kampen sammen uavhengig av fargen på drakta.

 

Trakassering av spillere er også lavmål, selv om de tjener latterlige summer og er kjendiser så er de mennesker.

De må tåle erting pga sin offentlige status ja, men trakassering o.l er fortsatt unødvendig og umodent etter min personlige mening.

 

 

 

Edit:

Og ja, jeg har ropt "get the fuck off the pitch" til en spiller som albuet en spiller i ansiktet med vilje og ble vist ut, men jeg prøver bevisst å la være å bruke ord som cunt, wanker og lignende.

Endret av Snurreleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Apropos videoen om Nasri på forrige side. Hadde noen Man Utd supportere greid å holde seg i skinnet hvis feks Suarez eller Tevez hadde minglet rundt Old Trafford? I highly doubt it! Det er lett å ta på seg moral-hatten på et forum, men når du er bruset opp til en så stor kamp som feks. Arsenal-City/Man Utd-Liverpool så er det mye følelser i sving.

 

Personlig hadde jeg nok ropt et par gloser mot Tevez, Materazzi (glemmer aldri hva den kuken dreiv på med i vm finalen) og Suarez.

 

Edit: Husker sist sesong når jeg var på White Hart Lane å så Tottenham - Bolton, når Kevin Davies sto 5 meter foran meg. Var noe herlig befriende å rope "YOU FUCKING WANKER", etter den hårreisende taklingen på Cleverley.

 

Til en viss grad er det forståelig når folk roper sånne ting fra tribunen i kampens hete, men det blir bare for dumt når man helt uprovosert prøver å oppsøke spillere på gaten lenge før kampstart. Hadde jeg møtt Suarez/Tevez/Terry rundt Old Trafford så ville jeg heller ha prøvd å slå an en fornuftig prat med dem. På banen er jeg ikke noen stor fan av noen av dem, men utenfor banen er de normale mennesker som deg og meg. Folk bør etter min mening greie å skille mellom fotballen og privatlivet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Til en viss grad er det forståelig når folk roper sånne ting fra tribunen i kampens hete, men det blir bare for dumt når man helt uprovosert prøver å oppsøke spillere på gaten lenge før kampstart. Hadde jeg møtt Suarez/Tevez/Terry rundt Old Trafford så ville jeg heller ha prøvd å slå an en fornuftig prat med dem.

 

Ikke misforstå meg, det er 2 forskjellige ting å oppsøke en person og plutselig stå bak Tevez i supportersjappa på Old Trafford :p See what I did there?

 

Si en ting, get done with it, ikke følg etter fyren = Møe utløp.

Lenke til kommentar

Pluss til Snurris fra meg. Når man er på kamp så får man utløp, etterpå er man ferdig.

 

Og pluss til Alastor for å greie å holde seg i skinnet i DEN kampen! Er du sikker på at du ikke er stum? :p

 

Stum? Aldri :p: Jeg har film av meg selv som går bananas når Owen gåller. Men retter sang og rop mot mitt eget lag, og ikke mot motstanderlaget :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...